וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-בית"ר: פרננדז בהופעות אחרונות בהחלט

ניר איסקוב ואסף שקד

27.4.2006 / 14:53

אחרי שהודיע על עזיבה, ידריך הצרפתי את בית"ר. אגאנסו יפתח למרות פציעה. רביבו ואוחיון לחדש את חוזיהם המסתיימים בקיץ

מ.ס. אשדוד מתאוששת לאיטה מהווירוס המסתורי שפקד השבוע לא פחות משמונה משחקניה וגם את המאמן יוסי מזרחי. שניים מהשחקנים, משה אוחיון ואמיר אלקריף, נעדרו מהאימון היום (חמישי), וקיים ספק לגבי שיתופם במשחק הביתי (שבת, 18:50) מול בית"ר ירושלים.

יתר השישה, יוסי אופיר, עידן שריקי, מאור זוהר, סמי אג'יי, דוד רביבו ויניב בן ישי, מחלימים בהדרגה, ונטלו חלק באימון, אותו העביר יוסי מזרחי. אם אלקריף יחמיץ את ההתמודדות, יחליפו קובי מוסא. עמנואל אמביידה אמור בכל מקרה לפתוח במקום אוחיון. שי הולצמן יחזור ל-11 הראשונים על חשבון יניב עזרן.

לאחר שהקבוצה הבטיחה את הישארותה בליגה באופן מעשי, מתפנים באשדוד לפתוח במו"מ עם שחקנים. המנכ"ל אלון חזן, אמור לשבת בשבוע הבא עם אוחיון ודוד רביבו, שחוזיהם מסתיימים, במטרה להאריך עמם את ההתקשרות. רביבו מחזיק בהצעה מלוס אנג'לס גלאקסי מליגת ה-MLS בארה"ב, בהקשר של אוחיון פורסם על התעניינות מצד קבוצות שונות בליגת העל. יוסי אופיר חתום לעונה נוספת, אך זוכה להערכה בקבוצה, ויוצע לו להאריך את חוזהו.

יוסי מזרחי יצטרך להחליט בקרוב לגבי המשך דרכם של אייל אלמושנינו, יניב עזרן, מאור פרץ ואושרי אלפסי, שחוזיהם פגים בתום העונה, כמו גם לגבי כל הזרים, מלבד סמי אג'יי, שחתום לשנתיים נוספות. דניאל גריפה, קשר אחורי ארגנטיני שהרשים את אלון חזן בעת שזה שהה בארגנטינה לפני כחודש וחצי, עתיד לנחות להתרשמות בשבוע הבא.

הרכב משוער: סמי אג'יי, קובי מוסא (אמיר אלקריף), אייל אלמושנינו, אדיר טובול, מאור פרץ, יוסי אופיר, בלסינג קאקו, עמנואל אמביידה, דוד רביבו, עידן שריקי, שי הולצמן.

פרננדז בהופעות פרידה

בית"ר ירושלים למשחק מול מ.ס אשדוד על רקע הודעת העזיבה של לואיס פרננדז. שחקניו של פרננדז שהבטיחו בשבוע שעבר את השתתפותם בגביע אופ"א, יגיעו למשחק במטרה לנצח ולחכות למעידה של הפועל ת"א, אך קשה להתחבא מאחורי ההודעה של פרננדז אמש, שהורידה הרבה אויר במערכת, בעיקר אצל השחקנים.

פרננדז מתלבט עדיין את מי להוציא מההרכב לטובת ג'רום לרואה. את ההחלטה טרם קיבל המנג'ר, והוא יעשה זאת רק סמוך לשריקת הפתיחה, אך כפי שנראה כעת יהיה זה אבירם ברוכיאן שיפתח בסופו של דבר על הספסל. השחקן הכשרוני והצעיר של בית"ר כבש שלושה שערים בשלושת המחזורים האחרונים, ואף תפס את מקומו של לרואה במחזור האחרון, אולם לאחר חזרתו של הצרפתי להרכב נראה כי דווקא הוא ישלם את המחיר.

את עמדת הקשר האחורי יאייש מזואה אנסומבו, אחד השחקנים הטובים ביותר העונה של בית"ר. הקונגולזי, שהיה מועמד לעזוב את בית"ר במידה שפרננדז ישאר בבית"ר, פתח לעצמו כעת אפשרות להישאר בקבוצה בעונה הבאה וזאת בנוסף לתמיכה העצומה שהוא מקבל מהקהל. קצת קדימה מאנסומבו יפתח הקשר הצעיר גל אלברמן, שכבש בשבוע שעבר את שער הבכורה במדי בית"ר.

בחוד יפתח פרננדז עם שני חלוצים בדומה למשחק מול מכבי נתניה. דוד אגאנזו שבסופו של דבר יהיה כשיר לפתוח בהרכב, ישמש כחלוץ המטרה של בית"ר ירושלים כשלצידו עשוי להמשיך לזכות בקרדיט החלוץ הצעיר עמית בן שושן. אפשרות נוספת של פרננדז היא להציב את ברק יצחקי שחוזר לסגל לאחר 2 משחקים ולהשתמש בו כחצי חלוץ כחצי קשר, יצחקי אגב- כובש בכל פעם כשהוא פוגש את מ.ס אשדוד. גם כאו יקבל פרננדז את ההחלטה סמוך למועד המשחק.

אנסומבו אמר לקראת המשחק: "כמובן שהיינו מעדיפים לבוא למשחק בראש נקי וללא הידיעה שפרננדז עוזב בסוף העונה, אבל בכל זאת אנחנו שחקנים מקצוענים ואנחנו באים למשחק במטרה אחת לחזור עם 3 נקודות. אחרי הניצחון 4-0 על מכבי נתניה יש מאיתנו המון ציפיות וזה לא ישחק לטובתנו, אבל נצטרך לעמוד בציפיות האלה, לא להיכנס ללחץ ולדעת לנצח את המשחק".

הרכב משוער: איציק קורנפיין, דוד אמסלם, תומר בן-יוסף, אלירן דנין, יואב זיו, מזואה אנסומבו, גל אלברמן, ג'רום לרואה, פבריס פרננדז, דוד אגאנסו (ברק יצחקי/אבירם ברוכיאן), עמית בן-שושן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully