וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-מכבי חיפה: חוסר ודאות במלאבס

ניר איסקוב

27.4.2006 / 15:36

בפ"ת ממתינים לפגישה בין רונן אלעד למאיר שמיר בשבוע הבא, בתקווה שזו תסיר את הערפל. אווירת סוף עונה אצל האלופה, קייסי ייעדר

רביד גזל, גיא שמיר ואיגור ג'יזאלוב החלימו מפציעות, ואמורים לחזור להרכב הפועל פ"ת לקראת המשחק הביתי בשבת (15:00) מול מכבי חיפה.

סימן השאלה היחיד הוא לגבי גזל, שנעדר מזה כחודש, וחזר רק לאחרונה לאימונים מלאים. הקשר בכל מקרה ייטול חלק במשחק, ואם המאמן ניר לוין, יעדיף שלא לפתוח אתו בהרכב, עשוי אורי אוזן להיות מוסט לקישור האחורי. במקרה כזה, אביתר אילוז ימלא את עמדת המגן הימני.

הקבוצה תחסר את עומר בוקסנבוים (צהובים) ואת ג'אקאריג'ה קוני ודניאל היידמן הפצועים. טוטו תמוז ערך אימון כמעט מלא, אך לא ברור אם יעלה בהרכב. ההתלבטות היא בינו לבין אלנתן סלמי. איביצ'ה ז'ולייביץ' שוחרר.

לוין הדגיש בפני השחקנים כי למרות שפ"ת הבטיחה באופן מעשי את הישארותה בליגת העל, העונה עוד לא הסתיימה, וכי המטרה היא לסיים במקום גבוה ככל האפשר. המאמן גם התייחס ליריבה, והתריע כי האלופה תנסה להשכיח מאוהדיה את ההדחה מחצי גמר גביע המדינה, באמצעות ניצחון ב"אורווה".

בתוך כך, הכנות לקראת העונה הבאה תקועות כבר מספר שבועות. מעל הכל מעיב תפקידו המוגדר של הספונסר הראשי, מאיר שמיר, במערכת, וחלוקת הסמכויות בינו לבין הבעלים רונן אלעד. שמיר ואלעד שוהים בחו"ל, ואמורים להיפגש בשבוע הבא כדי לדון על העונה הבאה. אלעד ייפגש בעוד כשבועיים עם ציון דלל, הבעלים של חברת "המכרז של המדינה", כדי לסכם סופית על כניסתו של האחרון כשותף לניהול המועדון.

בינתיים, לא הוחלט על גובה תקציב לעונה הבאה, טרם נקבע מחנה אימון לקיץ וסימני שאלה מרחפים לגבי סגל השחקנים. מנור חסן, רפי כהן, ארז אליאב ודניאל היידמן הם בין השחקנים שחוזיהם מסתיימים בעונה הבאה, ונמצאים בעלטה. מבין הזרים, סילביה צ'אבלינה חתום לעונה הקרובה וימשיך בוודאות, בעוד שמעמדם של איגור ג'יזאלוב, דאליבור ויסקוביץ' וג'אקאריג'ה קוני, אינו ברור.

הנהלת הקבוצה הוזילה את המחירים להתמודדות בשבת, והם יעמדו על 60 שקל למבוגר ו-30 שקל לבני נוער וחיילים.

הרכב משוער: סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, איגור ג'יזאלוב, זאב חיימוביץ', דאליבור ויסקוביץ', גיא שמיר, רביד גזל (אביתר אילוז), ארז אליאב, מנור חסן, יוסי שבחון, אלנתן סלמי (טוטו תמוז).

בוקולי: "אין לנו מטרה, אז קצת קשה לשחק"

מבחינת מכבי חיפה, העונה למעשה הסתיימה, והמאמן רוני לוי, מתכוון להעניק במשחקים שנותרו הזדמנות בהרכב לשחקנים צעירים שלא זכו לדקות משחק רבות מדי עד כה.

כך למשל צפוי תום אלמדון לפתוח במשחק נגד הפועל פ"ת, במקום ניר דוידוביץ'. גם שי בירוק, שמציג לאחרונה יכולת לא רעה באימונים, עשוי להיכלל ב-11 הראשונים. אדורם קייסי הפצוע יהיה הנעדר היחיד בשורות האלופה.

גוסטבו בוקולי התייחס לאווירה בקבוצה: "יש רק עוד 3 משחקים, ואין לנו מטרה, אז קצת קשה לשחק. אבל אנחנו מכבי חיפה, וצריכים לשחק טוב ולתת את הכל כדי לסיים את העונה כמו שצריך. אנחנו מתאמנים אותו דבר, ועובדים כמו שצריך. עשינו עונה מצוינת, מתוך 3 תארים לקחנו 2, כואב לנו על גביע המדינה, אבל זה מה שיש".

הרכב משוער: תום אלמדון, קלמי סבן, רפאל אולארה, אריק בנאדו, חיים מגרלשוילי, חאבייר דירסאו, עידן טל, שי בירוק, ליאור רפאלוב, עדן בן בסט, שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully