וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההישג הגדול ביותר אי פעם"

לפי פיני גרשון, זכייה שלישית של מכבי בגביע תהווה הישג היסטורי, והוא יודע מי האחראי: "בלי פארקר לא היינו עולים"

היום (חמישי) בצהריים נערכה מסיבת העיתונאים הרשמית שמארגן היורוליג לקראת הפיינל פור, ובניין העירייה של פראג נבחר להיות המקום שבו התכנסו ארבעת מאמני הקבוצות ונציג אחד מהשחקנים.

מאמן מכבי פיני גרשון, כהרגלו, העדיף להתייחס בבדיחות הדעת לאירוע והתלוצץ כהרגלו עם העיתונאים. בשלב מסוים הוא פנה למאמן צסק"א אטורה מסינה ושאל: היית לבד במוסקבה או שאשתך הייתה איתך? כי אני יודע מה הולך במוסקבה, אני מכיר שם אנשים". כמו כן ציין כי שם המשפחה שלו צריך להיות מסיניוביץ'. את הקולגות שלו זה לא כל כך הצחיק, והם העדיפו להתייחס ברצינות המקובלת. פיני הסביר לאחר מכן: "בסך הכל רציתי להשתעשע קצת".

כשהתייחס מקצועית לאירוע אמר גרשון כי "יש לנו את אנתוני פארקר, שזה השחקן הכי טוב שאימנתי אי פעם. בכל שנה היה פה מישהו מוכשר אחר, האפמן, שאראס, סולומון, אבל פארקר היה רק אחד, שלא יעבדו עליכם. בלעדיו לא היינו עולים".

"אם נעשה את זה הפעם", הוסיף גרשון, "זה יהיה הישג הספורט הגדול ביותר שהיה בארץ אי פעם. אגב, אני כבר עשיתי שלוש זכיות רצופות, כי אחרי 2001 אני נחתי שנתיים וחזרתי ישר לגביע".

אנתוני פארקר עצמו נשמע נחוש במיוחד: "הדבר הכי חשוב עבורנו הוא לעלות לגמר, רק אחרי זה אני מוכן להתייחס לאפשרות שנזכה בפעם השלישית. אני מרגיש מצוין, זו הבמה הטובה ביותר של הבמה האירופית, ואני ממש נרגש".

פראסוביץ': "אנחנו הולכים לעשות את זה"

מאמן טאו ולימיר פראסוביץ' לא נראה משועשע כל כך מההשתחצנות של המאמן הישראלי, ואמר: "עשינו התקדמות ענקית, אנחנו הרבה יותר טובים מבעבר. עבדנו קשה כדי להגיע לכאן, וכעת אנחנו עומדים לעשות את הצעד החשוב ביותר - זכייה בפיינל פור. יכול להיות שמגיעים עשרת אלפים אוהדי מכבי מתל אביב, אבל יכול להיות שהאלף שיגיעו מויטוריה יהיו משמעותיים יותר. הפסדנו למכבי כמה פעמים בעבר, אבל זה לא משנה כי הפעם זה סיפור אחר לגמרי".

חואן קרלוס נבארו מברצלונה אמר: "כל הקבוצות צריכות לכבד אחת את השנייה. אולי אנחנו לא נחשבים לפייבוריטים, אבל זה בהחלט יכול להיות בידיים שלנו. כל קבוצה שנמצאת כאן יכולה לנצח שני משחקים בסוף השבוע".

מאמן צסק"א אטורה מסינה היה היחיד ששמח להתבדח עם פיני, ושאל אותו אם גם השנה אימא שלו נתנה לו עצות לגבי צסק"א.

מאמן ברצלונה דושקו איבנוביץ' אמר שזאת הייתה העונה השוויונית ביותר ביורוליג, וזה גם הולך להיות הפיינל פור הקשה ביותר. לגבי צסק"א הוא אמר כי "נכון להיום הפציעה של אנדרסן לא משמעותית, כי זה קרה מזמן. הם הספיקו להתחבר מחדש והם מאוד מסוכנים".

העונה שיא צופים ביורוליג

הנהלת היורוליג הודיעה על שבירת שיא הצופים במפעל בעונה הנוכחית. 1,348,607 איש נכחו במשחקי הקבוצות השונות, ממוצע של 5,941 למשחק, עליה של 2 אחוזים ממוצע הצופים בעונה שעברה. בהשוואה לעונת 2000/01, מדובר בעליה של 250 אחוזים, אם כי יש לציין כי בעונה זו השתתפו קבוצות מושכות קהל כמו מכבי תל אביב, צסק"א מוסקבה, פנתינייקוס ואפס פילזן בסופרוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully