וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן: "יפתיע אותי אם נזכה בגביע"

27.4.2006 / 12:44

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי ת"א, אמר בגלי צה"ל כי "השנה יהיה קשה, הקבוצות למדו אותנו". לגבי פרשת לוני-סולומון: "עשינו פה פאשלה"

"השנה זה הולך להיות קשה, אני אופתע מאוד אם מכבי תזכה בגביע", כך אמר היום (חמישי) דייויד פדרמן לתוכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל. "זאת תהיה הפתעה נעימה, כי בשנתיים האחרונות היינו הרבה יותר מפחידים, אבל השנה ראינו שהקבוצות למדו אותנו והצליחו לעצור אותנו, וגם לא פעם ניצחו אותנו. אם היית שואל אותי בתחילת השנה, הייתי אומר לך שהמטרה היא פיינל פור, והשגנו את המטרה הזאת".

פדרמן ציין כי "אני לא יודע אם הקבוצה מגיעה בשיא הכושר, אבל אנחנו בהחלט מגיעים בשיא הנחישות. ובכל זאת, הפעם באמת אפשר להגיד שכל אחת מארבע הקבוצות יכולות לנצח ולקחת את הגביע".

פדרמן נשאל לגבי הרמזים של פיני כי הוא רוצה לפרוש, ואמר: "זה כבר לא רמזים, הוא את זה בפה מלא, ואני חושב שהפעם זה רציני יותר. לגבי העתיד, אנחנו נצטרך לחשוב אחרי הפיינל פור". לגבי האפשרות שפיני יהיה מנג'ר מעל המאמן אמר פדרמן כי "יש לזה חסרונות ויתרונות. לא הייתי רוצה שיבוא מאמן, שברגע שהוא יפסיד פעמיים רצוף הקהל כבר ידרוש מפיני להחליף אותו. מצד שני, תמיד טוב שיש איש מוכשר כמו פיני במערכת".

"אני לא אוהב את זה שלא ידענו מראש את הדברים על סולומון"

הימים האחרונים מהווים עוד פרק מביך בקבוצת הכדורגל של המועדון בגלל פרשת הרכישה פיליפ חבאבו סולומון, ופדרמן, שפורסם כי לוני התייעץ איתו בקשר לעסקה, אמר: "אני לא אוהב את זה שלא ידענו מראש את כל הדברים האלה על האיש הזה. עשינו פה פאשלה. ברור שמכבי נמצאת בבעיה קשה, אבל אני אתייחס לזה רק אחרי הפינל פור".

לגבי האפשרות שהועלתה לפיה סולומון בכל זאת יצטרף למועדון אמר פדרמן: "ברור שיש פה בעיה. הבעיה היא מוסרית גם מבחינה אישית מצדו של לוני הרציקוביץ', וגם ברמה של האגודה, שצריכה לאשר את המהלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully