וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי עדיין מועמד לנבחרת אנגליה

27.4.2006 / 12:39

נציג של ההתאחדות האנגלית יצא להיפגש איתו בליסבון. אואן יחזור לפעילות בשבת, מתיאוס לא מאמין שברזיל תזכה במונדיאל. מסי שוב נפצע

למרות שהעיתונות האנגלית כבר הסירה את מועמדותו של לואיס פליפה סקולארי למשרת אימון נבחרת אנגליה, מתברר שהוא אחד המועמדים הרציניים ביותר. ה-BBC מדווח שבריאן בארוויק, מראשי ההתאחדות האנגלית, יצא לשיחות עם סקולארי בליסבון. ההתאחדות האנגלית ערכה לפני שבוע סבב שני של שיחות עם המועמדים לעבודה, כשסקולארי לא היה בין המוזמנים, אלא שעכשיו נראה כי עדיין לא נפלה החלטה במשרדיה, והברזילאי נותר במירוץ.

אואן חוזר

מייקל אואן עשוי לשוב לשחק ביום שבת הקרוב. "אני מתאמן בצורה מלאה מאז יום שני", אמר החלוץ שנעדר מסוף דצמבר אחרי ששבר עצם בקרסולו. "עוד לא דיברתי עם המאמן, אבל אני חושב שאני יכול לשחק 20 דקות ביום שבת". אואן כבר נכלל בסגל ניוקאסל, במחזור הליגה האחרון, אבל לא שותף. כעת נראה שביום שבת, מול בירמינגהאם, הוא יחזור סופסוף לפעילות.

מתאוס: "אנגליה היא הפייבוריטית שלי"

אגדת הכדורגל, לותר מתיאוס הגרמני, קפטן הנבחרת שזכתה במונדיאל 1990, מהמר שאנגליה תזכה במונדיאל השנה.

"אני חושב שגרמניה תעבור את הבית הראשון בגלל שהוא קל", אמר מתיאוס, "אבל או אנגליה או שבדיה יהיו היריבות בשמינית הגמר, ואני לא חושב שגרמניה תעבור אותן".

מתיאוס הסביר: "אני לא חושב שיש לנו שחקנים עם איכות גבוהה כמו שיש לארגנטינה, אנגליה, הולנד, איטליה, ואפילו קרואטיה".

שחקן העבר החמיא לשוער אנגליה, פול רובינסון, ותלה בו את תקוות נבחרתו של סוון גוראן אריקסון: "רובינסון יעשה את ההבדל עבור אנגליה, בין המונדיאל הזה לשניים הקודמים. אנגליה הם הפייבוריטים שלי. יש להם שחקנים נהדרים כמו ווין רוני ודייויד בקהאם".

"מחוץ לאירופה אני חושב שארגנטינה הם החזקים ביותר. ההגנה של ברזיל מאוד בעייתית ואני לא חושב שהם יכולים לזכות שוב פעם. לדעתי יהיה להם מאוד קשה אפילו לעבור את שלב הבתים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

לאונל מסי נפצע שוב

הצרות של לאונל מסי נמשכות. קשר ברצלונה נמצא בארגנטינה להמשך תקופת ההחלמה שלו מהפציעה בירך, אבל אחרי שחזר לאימונים קלים, נפצע שוב. בזמן שביצע ספרינט, מתח שוב מסי את השריר בירכו הפגועה, ונאלץ לעזוב את האימון. כעת לא ברור מתי יחזור לפעילות הקשר המחונן, שהתחזיות הראשונות ניבאו שכבר ישחק בשני המפגשים מול מילאן בליגת האלופות.

טים קייהיל בספק למונדיאל

פציעתו של טים קייהיל, קשר אברטון ונבחרת אוסטרליה התבררה כקשה יותר ממה שחשבו תחילה, והוא צפוי להיעדר 6 שבועות מהמגרשים. קייהיל נפצע ברצועה הצולבת בברכו במהלך משחק הליגה של הטופיס מול ברמינגהאם (0:0) בסוף השבוע ושיתופו בגביע העולמי מוטל בספק גדול. אם לא ישחק זו תהיה אבידה קשה לנבחרתו של חוס הידינק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully