וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: אוסליבן בחצי הגמר, שון מרפי בחוץ

27.4.2006 / 12:22

אלוף העולם שון מרפי הפסיד 13:7 לפטר אבדון, שיפגוש בחצי הגמר את מרקו פו. בחצי הגמר השני ייפגשו רוני אוסליבן וגרהאם דוט

אלוף העולם שון מרפי הודח מאליפות העולם בסנוקר בשפילד, לאחר שהפסיד ברבע הגמר 13:7 לפטר אבדון. אבדון, שיפגוש בחצי הגמר את מרקו פו מהונג קונג, הריע לאלוף היוצא בתום המשחק: "עשיתי את זה כי אני באמת מעריך את מה שמרפי עשה לסנוקר בשנה האחרונה", אמר אבדון, אלוף 2002, "הוא הקדיש את עצמו למען המשחק, ואני רוצה להודות לו על זה".

מרפי המאוכזב אמר בסיום המשחק: "היכולת שלי בסשן הראשון (שבו הפסיד 7:1) תרדוף אותי עכשיו הרבה זמן. אבל פיטר נמצא בכושר מצוין, והוא הפייבוריט שלי כרגע לזכות בטורניר".

רוני אוסליבן הראה יכולת לחימה מרשימה, כשגבר 11:13 על מארק וויליאמס והעפיל לחצי הגמר, שם יפגוש את גרהאם דוט. "מארק הוא אחד השחקנים הקשים שנאלצתח להתמודד איתם", אמר אוסליבן לאחר הניצחון, "הוא לא ויתר לרגע אחד. עצוב שמישהו צריך להפסיד, אבל זה נותן לי הרבה ביטחון להמשך". גם וויליאמס החמיא ליריבו בסיום ההתמודדות: "זה היה משחק מצוין לכל אורכו, ואני חושב שהפסדתי לאלוף הבא. רוני נראה מאוד בטוח בעצמו".

מרקו פו ממשיך לטפס

כאמור, אוסליבן יפגוש את גרהאם דוט, שניצח במשחק דרמטי 12:13 את ניל רוברטסון. דוט כבר הוביל 8:12, לפני שרוברטסון השווה ל-12:12. במשחקון המכריע דוט החמיץ כדור קריטי, אבל גם רוברטסון איבד את ההזדמנות שלו ואיפשר לדוט להעפיל לארבעה האחרונים. רוברטסון לא המשיך את החלפת המחמאות ההדדית ואמר בסיום: "אני חושב שהייתי הרבה יותר טוב לאורך כל המשחק, אני מאמין שאני בין הטובים בעולם כרגע".

מרקו פו ממשיך את המסורת של הלא מדורגים שמצליחים בשפילד, כשהעפיל לחצי הגמר. ההונג-קוגי בן ה-24 ניצח בארבעת המשחקונים האחרונים כדי להשלים ניצחון 10:13 על קן דוהרטי. פו הוא בסך הכל האסיאתי השני שעולה לחצי הגמר באליפות העולם, אחרי ג'יימס וטאנה התאילנדי. "אני מוריד את הכובע בפני מרקו", אמר דוהרטי, "בכושרו הנוכחי הוא יכול לנצח כל אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully