וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד מרגיש טוב

27.4.2006 / 7:45

אחרי ה-0:0 עם מילאן, המאמן נושם לרווחה: "עבדנו קשה בשביל להגיע לגמר". אנצ'לוטי מתלונן: "השער של שבצ'נקו היה חוקי"

אנחת רווחה נפלטה מפיו של פרנק רייקארד לאחר ה-0:0 שהעלה את ברצלונה לפאריס, למשחק גמר ליגת האלופות מול ארסנל. בארסה לקחה עימה יתרון של 0:1 מהמשחק הראשון, הגיעה למצבים כבר בפתיחה אבל נחשפה לא אחת להתקפות מתפרצות של מילאן.

"אני מרגיש טוב", אמר רייקארד, "עבדנו מאוד קשה וכעת אני חושב רק על דבר אחד - משחק הליגה שלנו נגד קאדיז. כל משחק חשוב עבורנו, גם בליגה וגם בליגת האלופות. כשנתקרב יותר לגמר, אתחיל לחשוב עליו".

רייקארד הוסיף על היריבה: "ידענו שזה לא יהיה פשוט. התעלינו על עצמנו ומיצינו את המקסימום. זוהי יריבה מעולה, הם יודעים בדיוק מה צריך לעשות במגרש", החמיא המאמן, שכשחקן זכה עם הרוסונרי בגביע אירופה לאלופות, ב-1989 ו-1990, "היו לנו הזדמנויות וגם להם, ויכולנו להכריע את המשחק מוקדם יותר, אבל הסוף מבחינתנו טוב".

בצד של מילאן נשמעו, איך לא, טענות לשופט מרקוס מרק. עיקר הטענות היו לפסילת שער של אנדריי שבצ'נקו, שדחף קלות את קרלוס פויול ברחבה. "השער הזה היה חוקי", אמר המאמן, קרלו אנצ'לוטי, "הוא בקושי נגע בפויול בהתרוממות לנגיחה".

אבל בניגוד לז'וזה מוריניו, למשל, אנצ'לוטי ידע לפרגן: "שיחקנו כמו שאנחנו יודעים, והמזל הלך איתם. אבל זה לא רק מזל. הם קבוצה מצוינת עם סגל טוב והגיע להם לעלות". רייקארד עצמו אמר על השער: "לא הקדשתי לכך יותר מדי מחשבה, מעבר לעובדה שהשער נפסל וזה הכל".

על היריבה הבאה, ארסנל, ב-17 במאי בפאריס, אמר רייקארד: "אני חושב שהם עשו עבודה מעולה כדי להגיע לגמר. יש להם קבוצה מצוינת של שחקנים צעירים. הם ראויים להיות שם ויהיו יריבה נוקשה וטובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully