וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפסיקו לעשות מאיתנו שיקגו בולס"

מכבי ת"א קיימה אימון ראשון בפראג, ושארפ מבקש להרגיע. צ'ארלס בארטון קפץ לבקר, ואמר: "אליפות שלישית היא תסריט סביר"

מכבי ת"א נחתה היום (רביעי) בצהריים בפראג וקיימה בערב את האימון הראשון שלה באולמה המיושן של ספרטה פראג, תחת אבטחה של שוטרים מקומיים.

שני מטוסים עם אוהדים נחתו בעיר היפה, אבל המכה הגדולה אמורה לנחות על העיר ביום חמישי, ולשטוף את פראג בצהוב - על פי ההערכה צפויים להגיע לעיר לפחות 6,000 ישראלים.

האימון נערך באווירה טובה, וניכר היה ששחקני מכבי הרבה יותר משוחררים מבשנתיים האחרונות. מי שבא לבקר ולתרום מקצועית זה עוזר המאמן לשעבר צ'ארלס בארטון, שילווה את הקבוצה לאורך כל הפיינל פור. "אני חושב שנהיה מוכנים", אמר בארטון בנימת שייכות. "ככל שמתקרבים לפיינל פור זה הזמן של מכבי ת"א. גם אם היו לה יותר קשיים היא הולכת עד הסוף ובגדול. זו קבוצה שכל הזמן נמצאת תחת לחץ. לדעתי אליפות שלישית היא תסריט סביר ביותר".

מי ששומר בינתיים על פרופיל נמוך, הוא פיני גרשון, שיחכה למסיבת העיתונאים הרשמית שתיערך ביום חמישי בשביל לשפוך את הגיגיו הידועים.

וויצ'יץ': טאו יותר טובים השנה

וויל סולומון, שיערוך את הופעת הבכורה שלו במעמד השיא של היורוליג, אמר: "אני חושב שזה יתרון שבאנו ראשונים, חשוב לנו מאוד להיכנס לאווירה גם מבחינת הכדורסל וגם כדי להרגיש את האוהדים מסביב. בסך הכל אני מרגיש לא רע בכלל, אבל משהו חסר. אני יודע שיש לנו עניינים שאנחנו צריכים לסגור ואני מחכה לזה. חוץ מזה אנחנו עושים את המקסימום כדי להישאר מרוכזים ולנקות את הראש כי אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לעשות את זה".

גם ג'יימי ארנולד יערוך הופעת בכורה בפיינל פור: "אני מרגיש מצוין, האווירה אצלי בראש כבר יותר משבוע", אמר ארנולד. "בניגוד לאחרים אני נחתי קצת יותר בתקופה האחרונה, אבל תהיו בטוחים שעשיתי הכל כדי להישאר בכושר. התאמנתי כפול. אנחנו מתודרכים לגמרי בכל מה שקשור לטאו. אני באמת חושב שהם קבוצה מצוינת אבל אני יודע שלנו יש את כל מה שצריך כדי לעבור אותם".

מייסאו באסטון: "אני בכלל לא בלחץ, לא עכשיו ולא במוסקבה. יש לחץ כל השנה וזה מאחורינו. כל מה שאני רוצה זה לנצח ואני יכול להבטיח שאנחנו מוכנים במאה אחוז. חוץ מכמה שינויים קטנים, אני חושב שזה יהיה מץ' אפ דומה למשחק הגמר בשנה שעברה".

ניקולה וויצ'יץ' חושב דווקא שטאו הרבה יותר מסוכנים העונה. "הם הרבה יותר טובים העונה, הם יותר מסוכנים מבחוץ. למרות שמצי'אוסקאס עזב, יש להם תחליפים מצוינים". באשר לפציעה שהטרידה אותו השבוע, אמר הקרואטי: "לא משנה מה יש לי, תכתוב שאני מרגיש במאה אחוז. במשימה שיש לנו אסור לחשוב על להרגיש רע, ובטח שאין זמן לזה".

טל בורשטיין: "יכול להיות שיש כמה שינויים קטנים, בגדול זה בגלל שכמה מאיתנו מנוסים במעמד הזה. בכל מקרה בטח שיש להם פרפרים בבטן, זו חוויה ענקית כל פעם מחדש, ואנחנו כל פעם שמחים להיות כאן ונדהמים מכל הקהל שמגיע מאחורינו ושאנחנו צריכים להחזיר לו".

והקפטן דרק שארפ, שעשוי להניף ביום ראשון גביע שלישי ברציפות למכבי, אמר: "אי אפשר לדעת מה יקרה עד שזה יקרה. תפסיקו לעשות מאיתנו שיקגו בולס של פיל ג'קסון. אנחנו באים לשחק כדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully