וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו חוזר לפאריס

26.4.2006 / 23:33

ברצלונה הצליחה לסיים ב-0:0 את משחק הבית מול מילאן, והעפילה לגמר ליגת האלופות. ב-17 במאי מחכה לה ארסנל בגמר בצרפת

ברצלונה העפילה הערב לגמר גביע ליגת אלופות, לאחר שסיימה ב-0:0 את משחק הגומלין של חצי הגמר מול מילאן. בארסה שמרה על יתרונה (0:1) מהמשחק הראשון, והיא תפגוש את ארסנל ב-17 במאי בפאריס. ברצלונה לא הציגה את משחקה הגדול ביותר במפעל בעונה הזאת, אבל בניגוד לעונות אחרות, היא הוציאה את התוצאה הרצויה. ועדיין, הקטלאנים הוכיחו ללא כל ספק שהם טובים ממילאן, ואם יש קבוצה באירופה שראויה להגיע לגמר הגדול, זו ללא ספק בארסה, שסיפקה את הכדורגל הכי שמח ויצירתי בשנה האחרונה.

מילאן הייתה חייבת ניצחון, ושחקניו של אנצ'לוטי ניסו לתקוף ואף סיכנו בכמה הזדמנויות שונות את שערו של ואלדז, אבל משהו לא תיפקד היום בהתקפה של האיטלקים. ברצלונה מציגה במשחקים האחרונים גם משחק הגנה יעיל, מה שיכול להיות מעודד עבורה לקראת המפגש מול ארסנל.

הכוכב הגדול של הכדורגל העולמי, רונאלדיניו הברזילאי, חוזר לפאריס, המקום שבו החל את הקריירה האירופית שלו. הפעם הוא מגיע כמנצח.

מהלך המשחק

הפתיחה הייתה בקצב מהיר ביותר, כשכבר אחרי 30 שניות בעט קאקא מ-16 מטר סמוך לקורה של ואלדז. כעבור שתי דקות סמואל אטו נתן מבצע ענק, ובאחד על אחד מול דידה בעט לגופו של השוער המזנק. בדקה ה-17 שוב עמד אטו מול הברזילאי, ושוב היו ידיו וגופו של השוער על העליונה.

הקצב המשיך להיות מטורף, מצד לצד, אבל שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת. מילאן בהחלט לא באה לסגור, מה שיצר התקפות מתפרצות מאוד מסוכנות של בארסה, ללא תכלית. 0:0 בהפסקה.

עם פתיחת המחצית השנייה הגיעה מילאן להזדמנות יפה, כששבצ'נקו נגח תוך כדי זינוק, ואלדז היה במקום. בדקה ה-53 בלטי מבארסה קיבל כדור מול שער ריק והיה צריך רק ללטף אותו, אך הוא פספס את ההזדמנות. רונאלדיניו בשתי התקפות מתפרצות כמעט סגר את המשחק, אבל חוסר התכליתיות השאירה את דידה עם שער נקי.

ברצלונה: ואלדז, בלטי, פויול, מארקז, ואן ברונקהורסט, אדמילסון, אינייסטה, דקו, ז'ולי (לארסון, 68), רונאלדיניו, אטו (ואן בומל, 89).

מילאן: דידה, פוגל, סתאם, קוסטקורטה (קאפו, 64), קלאדזה, סרג'יניו, פירלו, גאטוסו (רוי קוסטה, 68), סיידורף, קאקא, שבצ'נקו, אינזאגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully