וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "ביטלתי את הגעתם של מתיאוס ושחקנים נוספים"

ניר איסקוב

26.4.2006 / 19:41

כך נכתב בהודעה שהוציא פיליפ סולומון בעקבות הפרסומים על עברו המפוקפק. טון קאנן, מאמן מכבי ת"א, דווקא מרוצה מהמצב

מאמן מכבי ת"א, טון קאנן, התייחס היום (רביעי) לראשונה לפרשת סולומון-הרציקוביץ', ולהשלכותיה לגביו: "אני יכול רק לומר שאני מצטער בשביל המועדון ובשביל לוני שהמצב הסתבך בצורה כזו. אני בטוח שזה יום עצוב בשביל המועדון ובשביל לוני. הימים האחרונים הם בטוח לא הטובים ביותר שידענו. אני מקווה שהדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר עבור לוני ועבור מכבי.

"אני חושב שבאשר אליי, הכל אפשרי. ממה שאני יודע, גם לוני וגם אלי דריקס מרוצים מהעבודה שלי. אדם אחר (סולומון נ.א.) אולי ראה את הדברים אחרת, אבל אני יודע שאם המצב היה נתון להחלטתם הבלעדית של לוני ואלי, הם היו מעוניינים להמשיך איתי. אני אצטרך להמתין לתשובה כמו עד עכשיו, שום דבר לא השתנה".

על תחושות השחקנים, אמר ההולנדי: "אנחנו ממשיכים להתאמן כרגיל יום יום, אבל בטוח שהמצב הזה לא עוזר. אני לא יכול להסתכל לשחקנים בתוך הראש ולדעת על מה הם חושבים, אבל אני משוכנע שחלק מהם חושבים על החוזה שלהם לעונה הבאה. כרגע, אלה העובדות ואיתן נצטרך להתמודד".

תמיר כהן עמד היום בפני ועדת משמעת פנימית, לאחר שקיבל טיפול מד"ר מרק רוסנובסקי, מבלי ליידע את הצוות הרפואי של המועדון, הביע חרטה ויצא ללא קנס. בוועדה ישבו המנכ"ל אלי דריקס, ומנהל הקבוצה, אבנר טוויטו.

סולומון מגיב: "שילמתי את חובי לחברה"

פיליפ סולומון הוציא היום (רביעי) הודעה, בעקבות הפרסום לגבי עברו המפוקפק. "מר פיליפ סולומון החל את פעילותו בעולם הכדורגל הישראלי לפני כשמונה חודשים, אגב פעילותו לסייע בקידום מקצועי של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, בהיותו יוזם הרעיון עבור נציגי בית"ר ירושלים בנוגע לצירוף המאמן לואיס פרננדז לקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, הצוות המקצועי והשחקן ז'רום לרואה – אנשי מקצוע בעלי מוניטין רב ומוכר בעולם הכדורגל", נכתב בהודעה.

"קושי רב היה בהבאת שחקנים ומאמנים בעלי שם לכדורגל הישראלי, וקשריו של מר סולומון ויכולתו המקצועית, אגב היכרותו את עולם הכדורגל והנפשות הפועלות בו, הם אלה אשר אפשרו פריצת דרך זו".

לגבי התקופה שסולומון ישב בכלא, נכתב בהודעה. "מר סולומון שילם את מלוא חובו לחברה, ואין כל הליך כזה או אחר תלוי ועומד כנגדו, לא בישראל ולא מחוץ לישראל. מר סולומון סבור כי הפגיעה האישית בו נוכח הפרסומים האחרונים הינה מינורי מול הפגיעה בקבוצת הכדורגל של מכבי תל-אביב. בשלב זה ביטל מר סולומון את הבאתם של המאמן לות'ר מתיאוס מגרמניה ושחקנים נוספים, אשר אמורים היו להגיע לקבוצת הכדורגל מכבי תל-אביב בימים הקרובים".

לסיום נכתב בהודעה: "מר סולומון מבקש להודות לכל אלה שתמכו בו ועדיין תומכים בו, למרות הפרסומים הקשים בעיתונות, ומבקש להבהיר כי הוא הופתע מהתמיכה הרחבה של הציבור, לה הוא זוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully