וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמר הרומן

26.4.2006 / 7:46

החמצת הפנדל של חואן רומן ריקלמה סיימה את החלום של ויאריאל, כשפורלאן מודה: "זה לא היה פנדל". ונגר: "זה שיאן של תשע שנים יפות"

דכדוך בויאריאל. הקבוצה הספרדית הקטנה הייתה רחוקה 11 מטרים בלבד מהארכה ואולי מהעפלה לגמר ליגת האלופות. אבל בדקה ה-89 בעט חואן רומן ריקלמה, הכוכב הארגנטינאי של הקבוצה, חלש לפינה השמאלית, יינס להמן לקח את ההימור הנכון והדף את הכדור ויחד איתו את סיכויי הסינדרלה.

"קשה להסביר איך אנחנו מרגישים", אמר מאמן ויאריאל, מנואל פלגריני. "שיחקנו טוב באנגליה ושיחקנו טוב יותר פה, ועדיין אנחנו בחוץ. הגיע לנו לעלות. ריקלמה לקח אחריות וכמו כולם, הוא מרגיש רע מאוד. אני מבין את השחקנים".

מהצד השני, ארסן ונגר היה מאושר: "זה משלים עבודה של תשע שנים במועדון. זה רגע עילאי בשבילנו, בעיקר כשאף אחד לא ציפה מאיתנו להגיע לפאריס. לא שיחקנו טוב, אבל עברנו קבוצות כמו יובנטוס, ויאריאל וריאל מדריד. אנחנו ראויים להיות שם".

דייגו פורלאן, חלוץ ויאריאל, האשים את עצמו ואת חבריו לחוד: "הגענו להרבה מצבים ולא ניצלנו אפילו אחד. היינו משוכנעים שנעפיל וחבל שלא עשינו את זה".

פורלאן הלך צעד קדימה: "אני לא חושב שזה היה פנדל", אמר במפתיע, "היו פנדלים אחרים שהיינו צריכים לקבל, אבל לא את זה. ובכל מקרה לא צריך לבוא בטענות לריקלמה. הוא האיש שלקח את הבעיטה ואת האחריות והוא זה שהחמיץ".

פרדי ליונגברג מארסנל היה בהלם מהשריקה: "זה היה כל כך אכזרי. לא הבנתי מה פתאום הוא שורק על דבר כזה. אבל הכי חשוב שהצדק נעשה. כואב לי מאוד בכל הגוף, אבל למי אכפת? עלינו לגמר ונשחק כדי לנצח, מה שאומר - כדורגל התקפי". ליונגברג הודה שזה לא היה המשחק הרגיל של ארסנל: "שיחקנו דפנסיבי, לפעמים יותר מדי. אבל הדרך לא משנה, אנחנו בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully