וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואיזה מאושרים האוהדים

26.4.2006 / 17:29

הבנות של רועי אייזנברג, ללא אולם ביתי, גברו על רמת חן 75:78, ניצחו 1:3 בסדרת הגמר וזכו באליפות שנייה בהיסטוריה

3 דקות לסיום המשחק, היה נראה כי הפועל ת"א זורקת לפח את כל מה שעבדה בשבילו, כשאמבר הול העלתה את רמת חן ליתרון. אבל הפועל ת"א, שהובסה במשחק מספר 3, ידעה לגלות אופי, לעשות נקודות חשובות ברגע האמת, לנצח את רמת חן 75:78 ולזכות באליפות שנייה בהיסטוריה.

אם יש מגיע בכדורסל, אז התואר העונה מגיע לקבוצה של רועי אייזנברג, שלמרות בעיית תשלומים, זרות ואולם ביתי, הצליחה להדיח בסדרת חצי הגמר את אנדה רמת השרון (הבלתי מנוצחת עד אז) בלי יתרון ביתיות, להגיע לגמר וללכת עד הסוף.

מהלך המשחק

הפועל תל אביב רצה בפתיחה ליתרון מוקדם בזכות במתפרצות מהירות, הרבה בזכות יכולת טובה של דומיניק קאנטי ומירב דורי, אבל שליטה בריבאונד ההתקפה מצד אמבר הול השאיר את רמת חן קרובה, כשגם דיאנה ג'קסון בולטת.

הפועל רצה לשש הפרש בפתיחת הרבע השני בראשות קאנטי, שסיימה את המחצית עם 15. אבל רמת חן חזרה עם שליטה רצחנית בריבאונד ההתקפה והרבה לב ולחימה, כמו גם שלשות של שירי שרון ונעה גנור (פעמיים).

6 דקות לתוך הרבע השלישי הזחילה של רמת חן חזרה למשחק הובילה לשוויון 45:45, אחרי קליעת עונשין אחת מוצלחת של דיאנה ג'קסון. אבל איבודי כדור של ג'קסון בזכות הגנה אגרסיבית, ושוב קאנטי המצוינת פתחו מחדש פער 7 חצי דקה לסיום. שירי שרון קלעה שלשה שהפיחה קצת תקווה בלבבות הרמת חניות, אבל
וידוביץ', שהתעוררה ברבע השלישי, הגיבה בשלשה משלה, מטר מאחורי הקשת עם יד על הפנים, והתוצאה בתום הרבע השלישי הייתה 55:62.

רמת חן נכנסה לרבע האחרון עם בעיית עבירות רצינית, בעיקר בגלל הכניסות האגרסיביות של קאנטי. מי שחשב שהמשחק גמור - טעה. האורחות שוב חוזרות למשחק, אבל לא מצליחות לעלות ליתרון, עם כמה וכמה פיספוסים במצב של 64:63 להפועל.

3 דקות לסיום הצליחו בנות רמת חן לעלות ליתרון, אחרי שאמבר הול הלכה לליי אפ, החטיאה, לקחה את הריבאונד ורשמה סל ופאול, 69:71. ג'קסון החליטה ללכת עם הראש בקיר, המומנטום חזר להפועל, ושלשה של טלי נוי מהפינה העלתה את הפועל ליתרון 73:76. לרמת חן היתה עוד הזדמנות להשוות בפיגור 3 , אבל דיאנה ג'קסון עשתה צעדים.

קלעו להפועל ת"א: קאנטי 29 נקודות, וידוביץ' 15, איאנה ווקר 10, מירב דורי 9, קטיה לויצקי 7, טלי נוי 6, קולודני 2.

רמת חן: אמבר הול 24 (17 ריבאונדים), דיאנה ג'קסון 12, בראקט 18, שירי שרון ונועה גנור 6 שכל אחת, וסילובסקי 2.

אייזנברג: "ניצחנו בזכות הישראליות"

רועי אייזנברג, מאמן הפועל ת"א, אמר בסיום: "הפועל אלופה. תודה לעוזרת שלי, נועה רקנטי, תודה לבנות, שנתנו את הנשמה. ניצחנו בזכות הישראליות, אנחנו לא קבוצה של זרות. האמונה ניצחה לנו את המשחק. לא איבדנו את הראש גם אחרי ההפסד הקודם, וגם אחרי הדקות הלא טובות שלנו היום. העונה שמנו את כל הבעיות בצד וזכינו באליפות. אני לא זוכר מתי הפועל ת"א זכתה באליפות, זה תמיד היה רמה"ש ורמלה. אני מודה ל-100 האוהדים שבאו, למרות שיש משחק חצי גמר".

נועה רקאנטי: "אין דבר שרציתי יותר עבור הבנות, יותר מאליפות. הן מדהימות. אחרי שהפסדנו את המשחק הקודם, החלטנו שזה לא יחזור הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully