וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א ייפגשו בשבוע הבא עם מפקד המחוז

ניר איסקוב

25.4.2006 / 22:09

בפגישה יקחו חלק מוני הראל ומפקד מרחב יפתח, ויידון בה גם נושא הכנסת אביזרי העידוד לבלומפילד. אבוטבול יחליף את אבוקסיס בחצי הגמר

יו"ר הפועל ת"א, מוני הראל, שוחח היום (שלישי) עם השר לביטחון פנים, גדעון עזרא, בנוגע להתנהגות השוטרים כלפי אוהדי הקבוצה, במשחק הליגה האחרון נגד מ.ס. אשדוד.

עזרא הבטיח כי איש יס"מ שרוקן מתכולתו בקבוק יניקה של תינוק שהיה בידי אמו, יועמד לדין משמעתי פנימי. הראל גם קיבל טלפונים ממפקד מחוז ת"א וממפקד מרחב יפתח, שהביעו סלידה מהמקרה, והתלונן מצדו כי השוטרים מפגינים כוח רב מדי נגד האוהדים באופן שחוזר על עצמו.

הצדדים הסכימו כי בשבוע הבא תתקיים פגישה של הראל ונציגי אוהדים משערים 4,5 עם מפקד המחוז ומפקד מרחב יפתח, במהלכה יתאפשר לאוהדים לשפוך את טענותיהם בנוגע ליחס השוטרים כלפיהם, וייעשה ניסיון להגיע להסדר באשר להכנסת ציוד עידוד לבלומפילד.

כזכור, בשבוע שעבר הודיע ניר פרצלינה, מנכ"ל חברת "היכלי הספורט" המנהלת את אצטדיון בלומפילד, כי בהמשך העונה ובעונה הבאה ייאסר על אוהדי הפועל ומכבי ת"א להכניס אביזרי עידוד לאצטדיון, עקב השלכת אבוקות ורימוני עשן מצדם בדרבי האחרון.

המאמן המיועד, יצחק שום, ימריא מחר (רביעי) לקרואטיה כדי לעקוב אחר שחקנים המועמדים לחיזוק הקבוצה, ומשם ימשיך לבואנוס איירס למטרה דומה.

יוסי אבוקסיס, שהורחק היום בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל משני משחקים, יהיה הנעדר היחיד של דרור קשטן במשחק חצי גמר גביע המדינה מחר (רביעי, 17:15, אצטדיון ר"ג, שידור ישיר בערוץ 1). שי אבוטבול צפוי להחליפו.

קשטן לא תרגל את ההרכב המשוער באימון המסכם, וההערכה היא כי שילובו של אבוטבול במקום אבוקסיס, יהיה השינוי הכפוי היחיד של המאמן. בקבוצה מקווים ל-11-12 אלף צופים אדומים ביציעים 1 ו-17-18, שהוקצו להם.

הרכב משוער: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, וואליד באדיר, גיל ורמוט, ברוך דגו, אליניב ברדה, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully