וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במו ידיו

25.4.2006 / 23:39

יינס להמן, בערב בלתי נשכח, לקח את ארסנל לגמר ליגת האלופות על חשבון ויאריאל (0:0), אחרי שעצר פנדל דרמטי של ריקלמה בדקה ה-89

ארסנל העפילה הערב לראשונה בתולדותיה לגמר גביע ליגת האלופות, אחרי שסיימה ב-0:0 בגומלין בספרד מול ויאריאל, ושמרה על יתרונה מהמשחק הראשון (0:1). ארסנל הציגה לכל אורך 90 הדקות יכולת לא מרשימה במיוחד, אבל סיימה את משחקה העשירי ברציפות במפעל בלי לספוג שער, מה שהוביל את ארסן ונגר לגמר הגדול בפאריס ב-17 במאי.

ויאריאל לא הצליחה להכניע את שערו של להמן, למרות שהגיעה לכמה הזדמנויות קורצות, כשההגנה האנגלית הקשוחה עוצרת את הספרדים הרבה לפני הרחבה. הדרמה הגיעה לשיאה בדקה ה-89, כשהשופט הורה על פנדל בעקבות הכשלה מפוקפקת על חוזה מארי ברחבה. ריקלמה, המלך של ויאריאל, בעט לפינה, אבל להמן היה במקום כדי להציל את התותחנים. ארסן ונגר לא יכול להיות מסופק מהיכולת של שחקניו, אבל זה לא ימנע מאלפי לונדונים לחגוג הלילה.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בהססנות על ידי שתי הקבוצות, אך הספרדים השתלטו על מרכז המגרש, ובדקה ה-17 הגיעו להזדמנות ראשונה. חילופי מסירות מהירות הסתיימו בבעיטה של סורין בתוך הרחבה. להמן היה במקום. בדקה ה-35 ארסנל הייתה אמורה להישאר בעשרה שחקנים לאחר שג'ילברטו סילבה בעט בגיז'רמו פרנקו ללא כדור, אך השופט לא ראה את האירוע. בדקה ה-41 פרנקו קיבל הזדמנות נוחה, אך נגח לגופו של להמן, שהציל שער בטוח. המחצית הראשונה הסתיימה אחרי 45 דקות מביכות של ארסנל, שלא סיכנה את השער של ויאריאל אפילו פעם אחת.

בפתיחת המחצית השנייה הגיעה ויאריאל להזדמנות הטובה ביותר שלה, כשפרנקו נגח חזק כדור שחמק ליד השער. בדקה ה-55 היה זה שוב פרנקו שהגיע למצב נוח, ושוב החמיץ בנגיחה. בדקה ה-65 ויאריאל פספסה עוד הזדמנות גדולה, כשפורלאן החמיץ מ-14 מטר, כשלהמן נמצא רחוק משערו. בדקה ה-89 הדרמה הגיעה לשיאה. שופט המשחק שרק לפנדל אחרי הכשלה מפוקפקת ברחבה על חוזה מארי, ריקלמה הארגנטינאי ניגש לבעוט את הבעיטה הגדולה של חייו, אך להמן היה במקום, כדי להעלות את התותחנים לגמר הראשון בתולדותם.

הרכבי הקבוצות:
ויאריאל: מריאנו ברבוסה, חאבי ונטה, קיקה אלבארז, חואן פנייה, רודולפו ארובארנה (רוג'ר, 82), חוסיקו (חוזה מארי, 63), מרקוס סנה, חואן פאבלו סורין, חואן רומן ריקלמה, דייגו פורלאן, גיז'רמו פרנקו.

ארסנל: יינס להמן, עמנואל אבואה, סול קמפבל, קולו טורה, מתיו פלאמיני (גאל קליצ'י, 9), אלכסנדר חלב, ססק פברגאס, ז'ילברטו סילבה, פרדריק ליונגברג, חוסה אנטוניו רייס (רוברט פירס, 70), תיירי הנרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully