וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני יודע על טאו הכל"

25.4.2006 / 19:44

"הכל, חוץ ממספר הנעליים שלהם", אמר מאמן מכבי ת"א, פיני גרשון, שהמריא הבוקר לפראג: "אנחנו מחכים לרגע הזה כבר 9 חודשים"

מכבי ת"א המריאה הבוקר לפראג. אתמול בערב (שלישי) קיימה הקבוצה את האימון האחרון שלה בארץ לפני המראתה לפראג לקראת הפיינל פור, שייפתח ביום שישי. מכבי קיימה אימון קליעות קל, שבסיומו התפנו השחקנים לשאלות העיתונאים.

הראשון שניגש לכתבים היה ניקולה וויצ'יץ', שמיד נדרש לספר על מצב רגלו. "אני מרגיש טוב, קיימתי אימון מלא, בלי כאבים", אמר וויצ'יץ', "אני עדיין מתרגש לנסוע לפיינל פור. זה דבר נהדר, עבדנו קשה כל העונה בשביל להגיע לרגע הזה. עד עכשיו למדנו קצת את טאו, לא מדובר בקבוצה יותר מדי שונה מזו של השנה שעברה, הם משחקים באותה שיטה כבר הרבה זמן, ואנחנו יודעים את העבודה בגלל ששיחקנו נגדם בשנה שעברה".

לגבי הנסיון המועט של מאמן טאו, ולדימיר פראסוביץ', במעמדים הללו, ענה וויצ'יץ': "זה נכון, הוא אומנם לא מנוסה במעמדים האלה כמאמן, אבל הוא היה שלוש פעמים בפיינל פור כשחקן וזה בערך אותו דבר".

על המאץ'-אפ עם לואיס סקולה אמר הקרואטי: "כל שנה הוא משתפר. מדובר בשחקן גדול, הכי מנוסה שלהם, אבל אין הפתעות בדברים האלו".

פיני גרשון דיבר גם הוא עם התקשורת, ואמר לעיתונאים: "הכל מוכן לקראת הפיינל פור, ואני מתרגש גם עכשיו. גם מי שיש לו חמישה ילדים מתרגש מהילד השישי, במיוחד כשזה בא אחרי תשעה חודשים קשים".

"חוץ ממספר הנעליים אני יודע על טאו הכל", אמר גרשון, "מדובר בקבוצה לא פחות טובה מזו של השנה שעברה, ואולי אפילו טובה יותר. הם לא היו הרבה במעמד הזה, אבל לא הולך להיות לנו קל. נצטרך לבוא מרוכזים. מדובר בקבוצה מאומנת שהנקודות שלה מתחלקות יפה בין הגבוהים לקלעים. אם המחליף שלהם הוא שחקן NBA זה אומר הכל. ראיתי אותם בעשרת ימים האחרונים יותר ממה שראיתי את בת הזוג שלי".

גרשון נדרש לעימות בינו לבין פראסוביץ' הפחות מנוסה ואמר: "אין כזה דבר טירון, הוא היה במעמדים האלה כשחקן. טאו הגיעו לפיינל פור הרבה בזכותו, הוא הוביל את הקבוצה למקום הראשון בספרד עד לפני שבועיים. הוא אומנם יתרגש בהתחלה, אבל התרגשות כזו נעלמת אחרי חמש דקות, ואז גם נוכל לראות את החוזק המנטלי שלהם. בכל מקרה זה לא הולך להיות קל, אנחנו צריכים לחשוב קודם כל על החצי גמר ורק אחר כך על הגמר".

על יתרון הקהל אמר המאמן: "הקהל ידחוף אותנו וזה יתרון עבורנו. הם מכינים את הציוד מברסי ומפאריז".

שארפ ובאסטון סומכים על הניסיון

הקפטן דרק שארפ אמר ש"אנחנו מכירים את טאו מהשנה שעברה, למרות שיש להם שחקנים חדשים, כך שתהיה לנו את אותה עבודה כמו אז. לנסיון שלנו במעמדים האלה תהיה השפעה, ונביא את זה למשחק. אנחנו יודעים שאין מחר, וניתן הכל כדי להמשיך את המסורת של הזכייה בגביעים. מבחינתי ההבדל בין הפיינל פור הזה לקודם הוא שאני בא אליו בתור קפטן".

מייסיאו באסטון התייחס לקהל הצהוב: "הם צריכים להיות מוכנים אלינו, לא רק אנחנו אליהם. אנחנו מחכים לאירוע הזה כבר כמה חודשים. לדעתי יש לנו יתרון עליהם, וננסה לנצל את יתרון הניסיון. הקהל ייתן לנו הרגשה של משחק בית וזה יתרון פסיכולוגי על טאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully