וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: פרץ מאיים לתבוע את הקוון

רומן רוזנבלט

26.4.2006 / 8:20

שוער הקבוצה אבי פרץ הורחק לשני משחקים בעקבות דברים שכביכול אמר לקוון. עסקת יאמר קרובה לסיום, ההסכם צפוי להיחתם בשבוע הבא

בתום הדיון בוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, הטיל בית הדין על מכבי נתניה קנס של 5,000 שקל, בעקבות השלכת מוטות למגרש על ידי אוהדי הקבוצה במשחק מול הפועל ת"א.

שוער וקפטן הקבוצה, אבי פרץ, הורחק לשני משחקים בפועל ושניים על תנאי למרות עברו הנקי, אחרי שהעליב את הקוון בסיום המשחק מול הפועל ת"א. המשחק מול בית"ר ירושלים נכלל גם הוא בספירה, ולכן יחזור פרץ לשער הקבוצה כבר במשחק מול מכבי ת"א בשבוע הבא. פרץ, מצדו, לא מתכוון לוותר בנושא, ויתייעץ עם עורך דינו, כיוון שהוא שוקל להגיש תביעה משפטית כנגד עוזר השופט, מחג'נה מחמוד, בגין הוצאת דיבה ופגיעה בשמו הטוב. פרץ הביא עמו לדיון צילום וידאו מההתרחשויות על כר הדשא לאחר שריקת הסיום, צילומים שלטענתו מוכיחים כי לא ביצע את העבירות שצוינו בדו"ח השופט.

עסקת יאמר קרובה לסיומה

עסקת מכירת מכבי נתניה שוב נראית קרובה לסיכום, כאשר בתום פגישתם של דניאל יאמר עם בעלי הקבוצה הנוכחיים היום (שלישי) סוכם על רכישתו את הקבוצה עבור 2 מיליון דולר, כאשר הגרמני יחזיק בשלב זה ב-85 אחוזים מן הבעלות על הקבוצה, ואילו 15 אחוזים ישארו בידי הבעלים עד אשר יתקבלו כספי הפיצוי על פינוי מוקדם של איצטדיון הקופסא. כאשר פיצוי זה יתקבל תעבור השליטה המלאה על הקבוצה ליד יאמר.

על פי מה שסוכם היום בעל פה, עורכי הדין של שני הצדדים יעבדו במהלך השבוע על ההסכם וביום חמישי הבא הוא צפוי להיחתם. מאיר אוזן מבעלי הקבוצה: "הכל סוכם היום, לחצנו ידים והכל סגור. בהתאם למתוכנן ביום חמישי הבא ניפגש ונחתום על ההסכם רשמית. אני מאחל לו הצלחה רבה ואנחנו מצידנו נעשה את המקסימום לעזור לו להיכנס לעניינים במהירות האפשרית".

לאימון הקבוצה היום הגיעו שחקניה הפצועים של מכבי נתניה,ישראל זביטי ורפי סרוסי, וכן איברהים עבדול ראזאק אשר הגיע על מנת להיפרד משחקני הקבוצה, כשהיום בערב הוא צפוי לעלות על טיסה בדרך לגאנה על מנת להיוועץ ברופאי הנבחרת הגנאית. בתוך תקופה של כשבועיים ראזאק ישוב לארץ ואז יחליט אם לעבור ניתוח או לא.

אלן מסודי שהתלונן כי אינו חוש בטוב, עזב את האימון כמה דקות אחרי תחילתו. טל בנין נעדר בשל טיפולים בברכו הפצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully