וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס יחמיץ את חצי הגמר

ניר איסקוב

25.4.2006 / 18:23

קשר הפועל ת"א, שלא ישחק מול סכנין לאחר שהורחק מ-2 משחקים בעקבות התנועה המגונה לעבר אוהדי נתניה, טען: "זו תנועה טבעית"

יוסי אבוקסיס ייעדר ממשחק חצי גמר גביע המדינה מחר (רביעי) מול בני סכנין, לאחר שדיין בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, חיים אלחדיף, הרחיק אותו משני משחקים בפועל וממספר זהה של משחקים על תנאי, וזאת עקב התנועה המגונה שביצע לעבר אוהדי מכבי נתניה במשחק הליגה בין הקבוצות לפני שבועיים.

טענתו של אבוקסיס בדיון הייתה שהתנועה שיוחסה לו היא "תנועה טבעית, שהוא עושה ארבע פעמים לפחות בכל משחק, ואין לה שום קשר לא למשחק ולא לקהל נתניה, וכי הוא לא פנה לקהל נתניה, ובוודאי לא הסתכל לעברו". הדיין אלחדיף כתב בהחלטתו: "דו"ח השופט הוא ברור לחלוטין: 'ביצע תנועה מגונה לעבר היציע שאוכלס על ידי נתניה', וזה ברור שזוהי תנועת התרסה כלפי קהל, שמן הסתם נהג כמו שרואים לעתים קרובות רואים, קהל שמעליב או מקלל שחקן, והשחקן מאבד את עצביו. הנאשם אחז במכנסיו בצורה מגונה כדי שהקהל יראה מהי תגובתו".

אלחדיף ממשיך וכותב: "הזדמן לי לראות צילומי טלוויזיה שבו אחז הנאשם במכנסיו בצורה מאוד לא מקובלת ומאוד לא מכובדת, ואני רוצה להאמין לטובת הנאשם, שהוא אינו עושה זאת בדרך השגרה... על הנאשם להבין שהוא לא המציא את החוכמה, והתחכמותו אינה ראויה. חבל שאינו מתרכז בכישוריו המקצועיים בלבד ומביע התנצלות על חולשה רגעית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully