וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין ומיטרסקי גמרו את העונה

ניר איסקוב

25.4.2006 / 17:51

חלוצה של בית"ר ירושלים הורחק משלושה שחקנים לאחר שקילל את משה בוחבוט, המקדוני הורחק לחמישה משחקים אחרי שמחא כפיים לאלון יפת

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל הרחיק היום (שלישי) את חלוץ בית"ר ירושלים ליאור אסולין משלושה משחקים בפועל ומספר זהה על תנאי בשל העלבת השופט משה בוחבוט במשחק הליגה האחרון מול מכבי נתניה. על פי דו"ח השופט, אסולין פנה אליו לאחר סיום המשחק ופלט לעברו "קיבלת את מה שאתה רוצה. חיפשת אותי יא בן זונה, אתה מרוצה, אה?". אסולין התכוון לכך שהשופט רצה להחזיר לו על כך שבמשחק נגד מ.ס אשדוד בוחבוט שרק לפנדל לזכות בית"ר, למרות שהטלוויזיה הוכיחה כי השחקן הפיל את עצמו.

בדיון אסולין הודה כי פנה לשופט לאחר סיום המשחק, אך הכחיש כי קילל אותו במילים "בן זונה". הדיין, עו"ד דוד לב, קיבל את גרסת השופט, אך התחשב בכך שהדברים לא נאמרו במהלך השחקן, ושאסולין אינו נושא הרשעות קודמות. בד"כ, עונש ההרחקה עומד על ארבעה משחקים בפועל על עבירה כזאת.

מיטרסקי משלם על מחיאות כפיים

בלם בית"ר ירושלים, איגור מיטרסקי, הורחק מחמישה משחקים בפועל עקב התנהגות בלתי הולמת במשחק ההפסד למכבי ת"א בבלומפילד. שופט המשחק אלון יפת ציין כי המקדוני מחא לעברו כפיים בזלזול ועל כן הוא הורחק. מיטרסקי הודה במיוחס לו, והדיין, עו"ד לב, הורה על הרחקתו משני משחקים בפועל, ובנוסף החליט להפעיל את עונש על תנאי שעמד לחובתו מחודש ינואר האחרון על אותה עבירה. המשמעות היא שגם אסולין וגם מיטרסקי גמרו את העונה, כיוון שנותרו רק עוד שלושה משחקים.

הקבוצה גם נקנסה ב-15 אלף שקל על עבירת התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, לאחר שאוהדיה השליכו מצתים, כוסות משקה וטילונים לכר הדשא במשחק מול מכבי ת"א. נגד בית"ר עמד עונש על תנאי של רדיוס, אך הדיין בחר שלא להפעילו מאחר שהמשחק נערך בבלומפילד ומכבי אחריאית על האבטחה. מכבי נקנסה ב-5,00 שקל, לאחר שאחד מאוהדיה זרק כוס מלאה במשקה על שחקן בית"ר שניגש להרים קרן ליד יציע אוהדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully