וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר חוג אוהדי סכנין: "השחקנים לא עושים כבוד לעצמם"

ניר איסקוב

25.4.2006 / 16:38

סאמיר בדארנה מסביר את מיעוט הקהל הצפוי ביום ד' במשחק חצי גמר הגביע נגד הפועל ת"א. שייע: "אין לי מה להוכיח"

בעוד שאוהדי שלוש הקבוצות שתשתתפנה במשחקי חצי גמר גביע המדינה מחר (רביעי, 17:15, אצטדיון ר"ג, שידור ישיר בערוץ 1) מתכננים קרנבל ביציעים, בקרב אוהדי סכנין שולט הדכדוך.

במשחק חצי גמר הגביע לפני שנתיים, אז זכתה סכנין בתואר, הגיעו 7,000 אוהדים לתמוך בנציגת המגזר הערבי בליגת העל. כעת מדברים בסכנין על 20 אחוז מאותה כמות, שיהיו מחר בר"ג. המספר המועט נובע כמובן ממצבה העגום של הקבוצה בליגה, כשלמעשה גורלה לרדת לליגה הלאומית כבר נחרץ.

יו"ר ראש האוהדים, סאמיר בדארנה, ביטא את תחושותיו: "האוהדים מתוסכלים, הם נשברו וקשה להם להגיע מעצב ותסכול לחגיגות. היו רגעים היסטוריים לפני שנתיים, אבל למה שהשחקנים יקבלו מאיתנו כבוד בשעה שהם לא עשו כבוד לעצמם? אם הם יצליחו בגביע, ישר נשאל איפה הם היו בליגה. היום הייתי באימון המסכם, ולא רואה את השמחה והחום שהיו בעונת הגביע. אני כבר לא יודע אם הקבוצה תחזור לאן שהייתה".

בדארנה מנקז את מירב האשם למצב לשחקני הבית הבכירים: "עבאס סואן, אחמד קאסום ועבד רבאח הם לא אותם שחקנים שהיו. איפה השער של עבאס מול אירלנד שהקפיץ מדינה שלמה? הם מהווים את הקאדר המקומי, שצריך לתת לקבוצה מוטיבציה, לחימה ושייכות. במקום זה, הם משחקים כאילו הם לבד. הגוף שלהם נמצא בסכנין, אבל הראש שלהם נמצא בקבוצות אחרות".

לנוכח המרמור בקרב האוהדים, הנהלת הקבוצה לא תוציא הסעות מאורגנות למשחק, והאוהדים יצטרכו להדרים לר"ג בכוחות עצמם. היו"ר מאזן גנאים, ויו"ר הדירקטוריון, אחמד עאמר, שוחחו בסיום האימון היום (שלישי) עם השחקנים, וניסו לדרבן אותם לקראת ההתמודדות.

המאמן שייע פייגנבוים, יפגוש לראשונה את הפועל ת"א, מאז הצליח להשאיר אותה בליגה אשתקד, אבל הוא לא נשמע נלהב במיוחד: "אין לי שום תחושה מיוחדת. הפועל פייבוריטית, ואנחנו באים בלי מצב רוח. אין הרבה לנתח ולעשות רעש על המפגש הזה. עשיתי בהפועל עבודה טובה, הבאתי את הקהל חזרה למגרשים, ואין לי מה להוכיח להם. אנחנו לא במצב שנגיד שאנחנו רוצים לשמור על השחקנים. הם שחקני כדורגל מקצועניים, שצריכים לבוא ולהשקיע. מצד שני, אי אפשר להביא דברים שאין: יש לנו רצון, לחימה ולא יותר. הדבר הראשון שנצטרך לעשות הוא לעמוד טוב על המגרש".

פייגנבוים אולי יתנחם בכך שלרשותו יעמוד סגל מלא. המאמן לא תרגל את ההרכב המסתמן, בשל רצונו שהדבר לא ידווח בכלי התקשורת שהגיעו לאימון.

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, אלירן חודידה (אדריאן פיטו), גבע ברקאי, שוקי נגר (בסאם גנאים), סאלח חסארמה, עבאס סואן, חאלד חלאילה (אדריאן פיטו), אחמד קאסום, רמיק יז'רסקי, פסקאל קונדופוני (יניב אברג'יל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully