וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דר וארט ודה יונג בספק למונדיאל

25.4.2006 / 15:03

שני השחקנים ההולנדים של המבורג סובלים מפציעות ואמורים לעבור ניתוח. קלינסמן דוחה את הלחצים של באיירן לצרף את שול

למאמנה של נבחרת הולנד, מרקו ואן באסטן, לא חסרות צרות והשבוע הוא התבשר על צרות כפולות. רפאל ואן דר וארט ונייג'ל דה יונג, שני שחקניה ההולנדים של המבורג, סובלים מפציעות חמורות ואמורים לעבור ניתוח. ואן דר וארט נפצע השבוע בקרסול וייאלץ לעבור ניתוח נוסף באותו המקום, כאשר תקופת ההחלמה עדיין לא ידועה. דה יונג סובל מפציעה בברך וגם במקרה שלו, הרופאים עדיין מתקשים להעריך את חזרתו לכושר מלא.

שחקן נוסף מהסגל ההולנדי שנמצא בספק לגרמניה 2006 הוא הדוויגס מאדורו, שנפצע בניצחון של איאקס 2:4 על פיינורד ויהיה מושבת לפחות לחודש.

קלינסמן דוחה את מהמט שול

מאמנה של נבחרת גרמניה, יורגן קלינסמן, לא ממש מתחשב בלחצים של אנשי האלופה, באיירן מינכן, לכלול בסגל הנבחרת את מהמט שול בן ה-35, שפרש מפעילות בינלאומית אחרי המונדיאל האחרון.

אחרי תקופה ארוכה שלוותה בפציעות, שול חזר השנה לכושר משחק נפלא במדי באיירן מינכן וכבש חמישה שערים העונה בבונדסליגה, כשעלה כמחליף. מאמנה של באיירן מינכן, פליקס מאגאת, אמר כי שול יכול להוות חיזוק משמעותי לסגל של קלינסמן, בעיקר לנוכח העובדה שסבסטיאן דייסלר ייעדר בגלל פציעה.

אלא שקלינסמן דבק באמונתו ולא כלל את שול במבדקים הרפואיים, שהתקיימו השבוע בהשתתפות שחקני סגל הנבחרת הגרמנית. "אני שמחים שהוא מצליח, אבל יש עדיפות לשחקנים שנמצאים כרגע בסגל", אמר קלינסמן והוסיף: "אי אפשר לדעת מה יקרה עד למונדיאל ומי יפצע. הדלתות עדיין פתוחות. בכל מקרה, אני מתכוון לבנות את הסגל מ-28 השחקנים שנמצאים בו כרגע".

מאמן קוסטה ריקה פירסם את הסגל

מאמנה של נבחרת קוסטה ריקה, אלכסנדר גוימראייש, פירסם סגל של 28 שחקנים, שיצטמצם ל-23 בהמשך. בין השחקנים הבולטים בסגל של קוסטה ריקה אפשר למצוא את המגנים גילברטו מרטינז (ברשיה) ורוי מילר מבודה גלימט הנורבגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully