וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרואה גורם כאבי ראש לפרננדז

אסף שקד

25.4.2006 / 14:05

מאמן בית"ר ירושלים, שיציג בקרוב את דרישותיו להנהלה, מעוניין להחזיר את הקשר להרכב מול אשדוד, אבל לא יודע במקום מי

בצל הידיעות השונות בנוגע לשחקני בית"ר ירושלים, המחוזרים נמרצות אחרי מכבי ת"א, ערכה היום (שלישי) הקבוצה אימון בוקר. השחקנים שוחחו בינהם על הפירסומים, אבל נראו רציניים על המגרש, כחלק מההכנה לקראת המשחק ביום שבת מול מ.ס אשדוד.

מי שכבר עכשיו גורם לפרננדז המון כאבי ראש הוא הקשר הצרפתי ג'רום לרואה, שחוזר לסגל לאחר ההרחקה ממשחק הליגה האחרון מול מכבי נתניה. המנג'ר הצרפתי לא מתכוון להשאיר את לרואה מחוץ להרכב וכבר מהיום הוא החל לבדוק מספר אפשרויות על מנת לראות כיצד לשלב אותו מול אשדוד. נכון לעכשיו, פרננדז לא יוותר על שירותיהם של גל אלברמן ומזואה אנסומבו שגילו שיתוף פעולה טוב במרכז השדה וגם אבירם ברוכיאן, שמילא את המשבצת של לרואה, צפוי גם הוא לקבל עוד דקות משחק וזאת לאחר שכבש שלושה שערים במשחקי הליגה האחרונים. את ההחלטות הסופיות לגבי שיבוצו של לרואה בהרכב יקבל פרננדז רק לקראת סוף השבוע.

במהלך האימון היום, אותו העבירו גיא עזורי ולואיס פרננדז, תרגלה הקבוצה אימון הנעת כדור ולאחר מכן ערך פרננדז לשחקניו משחקונים פנימיים בהם תרגל מספר שחקנים. למרות הניצחון על נתניה, חילק המאמן הוראות רבות לשחקנים ועמד על כך שהוראותיו יתבצעו, הפחד הגדול שלו הוא השאננות מפני המשחק הקרוב, בעיקר לאור התוצאה שהושגה בשבת.

דוד אמסלם שמתפקד במשחקים האחרונים כבלם, לא השתתף באימון בגלל מתיחה בשריר. בבית"ר מאמינים שכבר מחר יחזור אמסלם לפעילות מלאה, אך במידה ולא יהיה כשיר למשחק בשבת, תעמוד בפני פרננדז בעיה גדולה וזאת משום שגם הבלם איגור מיטרסקי יחמיץ את המשחק. אגב, היום בצהריים יגיעו מיטרסקי ואסולין לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שם יקבלו השניים גזר דין על ההרחקות שלהם.

במהלך השבוע הבא אמור לואיס פרננדז לשבת עם הנהלת בית"ר ירושלים ולהציג בפנייה את הדרישות שלו כתנאי להישארותו בקבוצה. כחלק מתנאיו ידרוש פרננדז להכניס לצוות המקצועי של הקבוצה את ויקי פרץ או רוני דורה, כשאף השתלבות שלהם במחלקת הנוער נלקחת בחשבון. כמו כן עשוי פרננדז להביא את טל בנין לבית"ר ירושלים במידה ויישאר. במקביל, עשוי הצרפתי לדרוש לתפקד כמנג'ר ולא כמאמן ובעקבות כך להרחיב את צוות המאמנים מתחתיו, כשפרנסיס לסאר הוא אופציה טובה עבורו.

לרואה מחזיק בחוזה לעונה נוספת בבית"ר ירושלים ובמידה שיפר את החוזה הוא יאלץ לשלם לבית"ר את שכרו לעונה הבאה. עקב כך מאמינים בקבוצה שהשחקן ישאר בכל מצב בקבוצה, גם במידה שפרננדז עצמו יעזוב את בית"ר ירושלים בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully