וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בשיטת המשחקים בליגה הלאומית

25.4.2006 / 13:45

הרצון להפוך את ליגת המשנה ליותר אטרקטיבית עבור השחקן הישראלי, יביא להרחבת הפלייאוף, יותר צעירים ועוד סוג של גביע

באיגוד הכדורסל חושבים קדימה, גם שם רוצים להראות שהם עושים משהו לטובת הכדורסלן הישראלי, בדומה לאירגון השחקנים והמנהלת. זו בדיוק הסיבה שהחליטו באיגוד לשנות את התקנונים לקראת עונת המשחקים הבאה בליגה הלאומית, השניה בחשיבותה והבכירה שמנוהלת על ידי האיגוד.

בישיבה שהתקיימה באיגוד הכדורסל אתמול (שני) הוחלט לצאת בצעדים שימקצעו את קבוצות הליגה הלאומית, במטרה שזו תהיה אטרקטיבית לשחקנים הישראלים.

כצעד ראשון, כל קבוצה תהיה חייבת לרשום בטופס המשחק 4 שחקנים עד גיל 21 שחייבים להיות נוכחים ולבושים במגרש. הנושא ייבדק לפני המשחק על ידי שופטי המזכירות וידווח לשופטי המשחק. במקביל, יותר רישום של שחקן זר אחד בכל קבוצה, בדומה לשיטה בשנה האחרונה.

באשר למבנה הליגה עצמה, בגמר-סל העליון ישתתפו 8 קבוצות. רבעי הגמר וחצאי הגמר ישוחקו בשיטת הטוב משלושה משחקים, והגמר לפי הטוב מחמישה משחקים. 4 הקבוצות האחרונות בליגה תשחקנה בגמר-סל תחתון בשיטת ליגה בת שני סיבובים עם גרירת כל התוצאות והנקודות מהליגה.

קבוצות הליגה הלאומית ישתתפו כרגיל בגביע המדינה ומעבר לזה, יהיה גם גביע נוסף לליגה הלאומית בלבד. גביע זה יהיה גביע הליגה בהשתתפות 4 הקבוצות הראשונות בליגה עם תום סיבוב א'.


כמו כן, תהיה אפשרות למספר מחזורים פעמיים בשבוע בימי ראשון ורביעי (גם בליגה וגם בגביע), כאשר הליגה לא תצא לפגרה. באיגוד הכדורסל משוכנעים כי שיטה זו תביא ליתר ענין בליגה ותגרום לכך שלא תהיה "בטן" וכל המשחקים יהיו קובעים ומעניינים עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully