וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הטניס של אינדונזיה לא מתכוונת להגיע

25.4.2006 / 16:34

כמה שעות אחרי הגרלת הפלייאוף לבית 2 בגביע הפדרציה לנשים, הודיעו האינדונזים שיבקשו להעתיק את המשחק מישראל

אחרי ההצלחה הגדולה בטורניר הבית האירופי/אפריקאי בגביע הפדרציה בטניס, הוגרלה נבחרת הנשים של ישראל למשחק הפלייאוף על העלייה לבית 2 מול נבחרת אינדונזיה. המשחק אמור להתקיים בארץ בתאריכים 15-16 ליולי ועדיין לא ברור אם האינדונזיות, נציגות המדינה המוסלמית הגדולה בעולם, יסכימו להגיע לארץ.

באופן לא מפתיע, הודיעו האינדונזים כמה שעות לאחר ההגרלה, כי לא יסכימו לבוא ולשחק בארץ, מאחר ואין יחסים דיפלומטיים בין שתי המדינות. ז'סטין אלברט, קצינת העיתונות של גביע הפדרציה מטעם התאחדות הטניס העולמית, אמרה היום לוואלה! ספורט: "עדיין לא קיבלנו פנייה רשמית מההתאחדות האינדונזית, אבל הבנו שהם לא מתכוונים להגיע לישראל. מבחינתנו, במקרה כזה הם יפסלו והנבחרת הישראלית תזכה בניצחון טכני. אפשרויות שבהן אפשר יהיה להתחשב בבקשה שכזאת הן פיגוע טרור גדול או אסון טבע למשל".

בכל מקרה, מדובר בהגרלה טובה לנבחרת, שיכלה לקבל נבחרות חזקות יותר על הנייר כמו שוויץ וסלובקיה. אינדונזיה הודחה בשבוע שעבר מבית 2 (השני בחשיבותו בגביע הפדרציה) אחרי שהפסידה 4:0 לסין. השחקנית הבולטת שלה כיום היא וין פרקוסיה (220 בעולם). השחקנית המפורסמת ביותר של האינדונזיות, אנג'ליק וידג'אג'ה, הידרדרה למקום ה-620 בעולם.

מאיגוד הטניס נמסר: "כל השנים אנחנו אומרים שלא לערב פוליטיקה בספורט. נשמח מאוד אם נבחרת אינדונזיה תגיע למשחק נגדנו בישראל כי אנחנו מעדיפים לנצח על המגרש. כמובן שהם יקבלו את כל האבטחה הדרושה ויזכו לאירוח הטוב ביותר".

מחר (רביעי) יקיים איגוד הטניס קבלת פנים מיוחדת לשחקניות נבחרת הפדרציה והצוות המקצועי כהוקרה על ההישג של העלייה לשלב הפלייאוף. בעקבות ההצלחה של נבחרת הפדרציה בבולגריה בשבוע שעבר, התקדמה הנבחרת ארבעה שלבים בדירוג העולמי מהמקום ה-23 למקום ה-19. נבחרת אינדונזיה מדורגת 16 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully