וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק דראפט - מועד ב'

יובל גפן

25.4.2006 / 12:41

אחרי שיובל גפן חרש לפני כחודשיים, באו כל מיני טריידים וקלקלו לו, כצפוי, את העסק. אז עכשיו הוא מנסה לתקן לפי המציאות

שינויים, שינויים. טריידים של שחקנים כאלו או אחרים בין הקבוצות, שחקנים שהרשימו או לא הרשימו במבחני הקבוצות ובקומביין, ועוד מספר אירועים לא צפויים (ברונקוס, על מה לעזאזל חשבתם כשהחלטתם על הטרייד עם הנינרס?) גרמו לנו לשנות את שחשבנו מלכתחילה. הבטחנו לכם עדכונים לקראת הדראפט והנה אנחנו מקיימים.

במקום הראשון - עדיין רג'י

1. יוסטון טקסנס- רג'י בוש. רץ אחורי מדרום קליפורניה. רג'י הוא השחקן הכי טוב בדראפט, ולמרות שליוסטון יש רץ אחורי "ליגה" בדמות דומאניק דיוויס, אין סיבה שהם לא יקחו אותו. הספקנים מביניכם יראו גם את יכולות התפיסה והחזרת הפאנטים של הנשיא ויבינו שמדובר פה במישהו שאין שום סיבה בעולם לוותר עליו. יוסטון גם יכולים לעשות טרייד דאון על בוש ולהביא את דבריקשאו פרגוסון.

2. ניו אורלינס סיינטס - איי ג'יי הוק. ליינבקר מאוהיו סטייט. אחרי שהסיינטס הביאו את דרו בריס מסן דייגו, מה שנשאר להם זה לחזק את ההגנה הרעועה שלהם. איי ג'יי הוא שחקן ההגנה הכי טוב בדראפט הזה, ולכן הם כנראה יקחו אותו. גם מריו ויליאמס ודבריקשאו פרגוסון ילקחו בחשבון.

3.טנסי טייטנס - מאט ליינארט. קווטרבק מדרום קליפורניה. טנסי שיחררה (באופן דוחה) את הסמל שלה, סטיב מקנייר, והם יביאו קווטרבק במקומו. ליינארט הוא הקווטרבק הכי טוב בדראפט והם צריכים לקחת אותו. גם אופציית וינס יאנג עומדת על הפרק.

4. ניו יורק ג'טס - דבריקשאו פרגוסון. אופנסיב תאקל מווירג'יניה. אחרי שהג'טס הביאו את פטריק ראמזי מהרדסקינס, האופציה של הבאת קווטרבק כנראה ירדה מהפרק. עכשיו צריך להגן על מה שיש ולכן הם יקחו את פרגוסון הנהדר.

5. גרין ביי פאקרס - מריו ויליאמס. דיפנסיב אנד מנורת קרוליינה סטייט. מריו העלה את המניות שלו בסיניור בול וצפוי אף להיבחר לפני בחירה מספר חמש. במידה ואיי ג'יי הוק ישאר על הלוח בשלב הזה הפאקרס ישקלו לקחת גם אותו.

6. סן פרנסיסקו 49- ורנון דייויס. טייט אנד ממרילנד. ורנון דייויס התפוצץ בסיניור בול ובמבחני הקבוצות וצפוי להיות בחירה טופ 10.

7.אוקלנד ריידרס - וינס יאנג. קווטרבק מטקסס. במידה ויאנג ישאר על הלוח, אוקלנד לא יוכלו לוותר עליו. אחרי שהם שיחררו את קרי קולינס, וינס יאנג יתאים להם כמו כפפה ליד.

8. בפאלו בילס - ברודריק בונקלי - דפנסיב תאקל מפלורידה סטייט. בונקלי מאוד הרשים בסיניור בול ובמבחני הקבוצות וצפוי להיות טופ 10. בפאלו למעשה צריכים גם אופנסיב וגם דיפנסיב ליינמן ולכן צפוים לקחת את בונקלי שעושה הרושם שהוא הכי מוכשר מבין אלה בדראפט.

9. דטרויט ליונס - מייקל הוף סייפטי מטקסס. מייקל יכול לשחק גם סייפטי וגם קורנבק, ומאוד יתאים לסקנדרי הדי עלוב של הליונס.

נגאטה נסעת

10. אריזונה קרדינלס- ג'יי קוטלר. קווטרבק מוונדרבילט. קוטלר עלול להיות הקווטרבק הכי טוב בדראפט הזה. קורט וורנר לא יציב (בריאותית) וזקוק בדחיפות לחיפוי.

11. סנט לואיס ראמס- ג'ימי ויליאמס. קורנבק מווירג'יניה טק. הראמס צריכים עזרה בסקנדרי ולכן יקחו את הסקנדרי השני בטיבו בדראפט.

12.קליבלנד בראונס - אלוטי נגאטה. דיפנסיב תאקל מאורגון. במידה ונגאטה ישאר על הלוח עד הבחירה 12, אין ספק שקליבלנד יקחו אותו. הוא יכניס להם מהירות והרבה בשר לדיפנסיב ליין.

13. בולטימור רייבנס - וינסטון ג'סטיס. אופנסיב תאקל מדרום קליפורניה. אחרי פרישתו של אורלנדו בראון עושה הרושם שהרייבנס יביאו אופנסיב תאקל רציני כבר בסיבוב הראשון. ג'ונתן אוגדן עושה יופי את העבודה בצד השמאלי, אבל טוני פאסוס לא פוגע בגרוש בצד השני. אחרי ההופעה הנהדרת של ג'סטיס ב"פרו דיי" נראה כי הוא יבחר איפושהו בין 15 הראשונים.

14. פילדלפיה איגלס - ארני סימס. ליינבקר מפלורידה סטייט. סימס פחות הרשים פחות מצ'ד גריינוי ודימקו ריינס בקולג'ים, אבל לקומביין הוא הגיע ביג טיים והוכיח שהוא לא נופל מאף ליינבקר (טוף נו, אולי פחות מאיי ג'יי) בדראפט. חוליית הליינבקרים של האיגלס לא נהיית יותר צעירה או מהירה ולכן הם כנראה יביאו אחד כזה.

15. דנבר ברונקוס (מאטלנטה) - צ'ד ג'קסון - תופס מפלורידה. אשלי ללי לא עונה על הציפיות ורוד סמית הולך ומזדקן ולכן דנבר צריכים תופס בדחיפות. צ'ד ג'קסון הוא בפוטנציה יותר טוב מסנטוניו הולמס, ולאחר שהוא כל כך הרשים בקומביין דנבר כנראה ילכו עליו.

16. מיאמי דולפינס - סנטוניו הולמס. תופס מאוהיו סטייט. אחרי שהדולפינס הביאו את קולפפר, וההגנה שלהם מתפקדת יפה מאוד, סנטוניו נראה כאופציה סבירה בהחלט. הוא בחור מאוד גדול וכשרוני וביחד עם כריס צ'יימבר, הולמס, רוני בראון וריקי ויליאמס (בתקווה) יכולה להיות להם התקפה מפלצתית.

17. מינסוטה וויקינגס - צ'ד גרינווי. ליינבקר מאיווה. החוליה שהכי זקוקה לפליימיקרים בוויקינגס היא חוליית הליינבקרים. צ'ד מאוד הרשים בקומביין כשרץ 40 יארד ב-4.7. במידה וגרינוויי ישאר על הלוח עד הבחירה ה-17 מינסוטה עשויה לקבל ליינבקר תותח שישאיר את חותמו בליגה בשנים הבאות.

18. דאלאס קאובויס - קמריון ווימבלי - דיפנסיב אנד מפלורידה סטייט. עכשיו כשדאלאס הביאו תופס בדמותו של T.O, אחת העמדות הבעיתיות שם היא הדיפנסיב אנד (גם סייפטי בעקבות עזיבתו של רוי ויליאמס). קמריון העלה את המניות שלו בקומביין מה עוד שהסכמה הפופולרית של 3-4 הגנתיים נהיתה מאוד נפוצה ומצליחה.

19. סן דייגו צ'ארג'רס - טיי היל. קורנבק מקלמסון. היל הוא קצת נמוך (1.80) אבל מחפה על זה עם מהירות אדירה (4.38 ב-40) ואתלטיות יוצאת דופן. הוא מאוד הרשים במבחני הקומביין ונראה שהצ'ארג'רס לא יוותרו על אחד כזה. אופציה נוספת תהיה תופס, במידה וצ'ד ג'קסון או סנטוניו הולמס ישארו על הלוח סן דייו יקחו אחד מהם.

20. קנזס סיטי צ'יפס - ג'ונתן ג'וזף.קורנבק מדרום קרוליינה. עוד קבוצה שהסקנדרי שלה לא הולך ונהיה יותר צעיר. ג'וזף הוא אחד השחקנים הכי מהירים בדראפט ולמעשה הוא השומר אחד-על-אחד הכי מוכשר כאן, דבר שיהפוך אותו להיות אפקטיבי כבר בשנה הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

דיאנג'לו, דימקאו ובכלל - הרבה די

21. ניו אינגלנד פטריוטס- דיאנג'לו ויליאמס. רנינגבק מממפיס. ויליאמס הוא רנינגבק נהדר, שבכל שנה אחרת היה אחד מעשר הבחירות הראשונות. הוא הרנינגבק שני הכי טוב בדראפט הזה ובמידה וישאר על הלוח בשלב הזה יהיה גניבה של ממש בשביל הפטס.

22. סן פרנסיסקו 49 (מוושינגטון/דנבר)- דימקאו ריינס. ליינבקר מאלאבאמה. "בסן פרנסיסקו הגשרים זקוקים להחלמה" שרו פעם משינה. הגשרים עוד נמצאים במצב טוב לעומת הקבוצה המקומית. שלוש העמדות שהכי זקוקות לחיזוק בקבוצה החולה הזאת הן: הליינבקרים, מגיני הפינה והתופסים. מכיוון שלהערכתי הם יקחו תופס מוקדם יותר (ורנון דיוויס הטייט אנד) הם כנראה ילכו על ליינבקר. והליינבקר הכי טוב על הלוח בשלב הזה הוא דימקאו ריינס הנהדר.

23. טמפה ביי באקנירס- טמבה עלי. דיפנסיב אנד מפן סטייט. אין שום סיבה שטמפה יוותרו על השחקן המצויין הזה. טמבה הוא מאוד מהיר ויעזור מאוד לטמפה בבליצים.

24. סינסינטי באנגלס- דארנל בינג. סייפטי מדרום קליפורניה. כשיפאהני אוהלטה מחמיץ תאקלים בלי סוף (ולא בטוח שבכלל יחזור), אנטוני מיטצ'ל גם עלול לא לחזור ובמידה והוא כן יחזור, סביר להניח שהוא יהיה רק בספיישל טים, סינסי צריכה סייפטי בדחיפות. דארנל בינג הוא הסייפטי הכי טוב בשלב הזה, כך שהם עשויים לקחת אותו.

25. ניו יורק ג'איינטס - אשטון יובוטי. קורנבק מאוהיו סטייט. בעיות בתפוח הגדול. וויל אלן לא צפוי לחזור ולוויל פטרסון יש בעיות גב בלי סוף. החוליה שהענקים הכי זקוקה לחיזוק היא חוליית מגיני הפינה. יוביטי הוא מאוד מהיר וגבוה והוא מגן הפינה הכי טוב בשלב הזה, ולכן הם יקחו אותו.

26. שיקגו ברס - לני פופ. טייט אנד מג'ורג'יה. פופ יהיה מטרה נהדרת לרקס גרוסמן, אשר כרגע מסתמך רק על מוחסיין מוחמד.

27. קרוליינה פאנתרס - לנדייל ווייט. רנינגבק מדרום קליפורניה. כשלא ברור מה יהיה המצב הבריאותי של דשון פוסטר, הפנתרס צריכים בדחיפות רנינגבק. לנדל ווייט, במידה ולא יבחר קודם, יתאים להם ויעזור להם עם העוצמה שלו כבר בעונתו הראשונה. הוא נפצע (קרע בשריר) כחודש לפני הדראפט ולא יהיה כשיר לפתיחת המיני קאמפס של הקבוצות, דבר אשר יגרום לקבוצות לחשוב פעמיים לפני שהם יקחו אותו.

28. ג'קסונוויל ג'אגוארס- אנטוניו קרומרטי. מגן פינה מפלורידה סטייט. קרומטי יהיה פרטנר מצויין לרשין מטיס.

29 .ניו יורק ג'טס (מאטלנטה דרך דנבר)- לורנס מרוני. רנינגבק ממינסוטה. לורנס הוא רץ מאוד מוכשר שיכול להיות תחליף הולם לקרטיס מרטין ההולך ונגמר.

30.אינדיאנפוליס קולטס - ג'וזף אדאי. רנינגבק מלואיזיאנה סטייט. עזיבתו של אדג' ג'יימס השאירה חלל עמוק בחוליית הרצים של אינדי. אדאי הראה יכולת יוצאת מן הכלל במבחני הקומביין, ונראה שהוא זה שיורם כבחירה של הקולטס.

31. סיאטל סיהוקס - מוריס סטובל. תופס מנוטר דם. לסטובל היתה עונת סיניור נהדרת ושבוע סיניור אדיר. עושה הרושם שההגנה (האמת היא שגם ההתקפה..) של בזי הים מתפקדת נהדר, והדבר היחיד שמצריך שיפור זהו משחק התפיסה שלהם.

32. פיטסבורג סטילרס- סינורייס מוס. תופס ממיאמי. אחרי האובדן של אנטואן רנדל-אל, פיטסבורג יכולה למצוא את המחליף האידיאלי שלו בדמות אחיו הקטן של סנטנה. מוס הוא די נמוך (בדומה לאחיו) אבל מאוד מהיר ואף מאוד הרשים בקומביין. הוא יוכל לשמש גם כמחזיר הפאנטים/בעיטות של פיטסבורג.

ועכשיו נותר רק לחכות

זהו, מה שנשאר זה לחכות ל-29 וה-30 לחודש ולראות אם קלענו בול. אף פעם לא חששנו לקחת סיכונים ולנסות את מזלנו בניחושים, ואין סיבה שנחשוש עכשיו. יש יותר משבוע עד לדראפט ועדיין יכולים להיות שינויים. אנחנו לא נופתע אם ניו אורלינס יקחו את מאט ליינהארט כבחירה השניה בדראפט, במטרה לעשות עליו טרייד. אנחנו גם לא נופתע אם יוסטון יעשו טרייד על רג'י בוש, למרות שהוא ביי פאר השחקן הכי טוב בדראפט. אז אל תשכחו, שימו ג'ל בפוני ושמרו על קשר טלפוני (לא את הג'ל ממשתגעים על מארי). נתראה ב29 לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully