וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: כל יום והסדרות שלו

25.4.2006 / 10:42

אחרי שבמשחקי אתמול הושג שוויון, הלילה עלו ארבע קבוצות ל-0:2. מונטריאול (מול קרוליינה) וקולורדו (על דאלאס) עשו זאת בחוץ

משחקי הפלייאוף ממשיכים, כשבניגוד לסדרות של שני בלילה, הלילה עלו כל ארבע הקבוצות ליתרון. הבולטות שבהן הן מונטריאול, שניצחה את המדורגת 2, קרוליינה, 5:6 ולוקחת לקנדה יתרון מבטיח. גם קולורדו חוזרת לדנבר עם הרבה ביטחון, אחרי 4:5 בדאלאס. ניו ג'רזי שוב ניצחה את הריינג'רס 1:4 ובפאלו הביסה את פילדלפיה 2:8.

ההאבס בנקודות רתיחה

קרוליינה (2) - מונטריאול (7) 6:5 (0:2 למונטריאול בסדרה)

שתי הארכות היו צריכים מייקל ריידר והקנדיינס, כדי להבטיח שיחזרו לקנדה במצב האופטימלי ביותר שיש. זה היה משחק הפכפך, בדיוק כמו שדרמת פלייאוף צריכה להיות. האורחים כבר הובילו 0:3, פיגרו 4:3, עלו ל-4:5 ו-12 דקות בהארכה השניה הבקיע ריידר את שער הניצחון שהעלה את מונטריאול ל-0:2.

ההאבס עלו למגרש בטירוף. 15 דקות מהפתיחה זה כבר היה 0:3, משערים של יאן בוליס, ריידר וראדק בונק. בשליש השני התעוררו ההוריקנס, כשמאט קולן ורוד ברינד'אמור, משער פאוור פליי, צימקו ל-3:2 וכך נגמר השליש. הכל היה מוכן לדרמה של השליש האחרון.

22 שניות מהפתיחה כבר השווה ריי וויטני, כשמארק רצ'י ואריק סטאאל ניצלו מצב פאוור פליי, סטאאל ירה ו-וויטני הסיט - 3:3. כעבור פחות מדקה - מהפך. שוב סטאאל מסר, כשהפעם ברינד'אמור היה האיש שסיים - 3:4 למארחים.

הקנדיינס לא התייאשו. בוליס ומת'יו דנדנאו הכינו לאלכסי קובאלב, שכבש את שערו השלישי בפלייאוף, חמש דקות בלבד מתחילת השליש. עברו 36 שניות, והקנדים שוב בטופ. אלכסנדר פרזוגין מסר, תומאס פלקאנץ חבט וריכארד זדניק הסיט - 4:5 למונטריאול. זה המקום להזכיר טורניר רע מאוד עד כה למרטין גרבר, שוער קרוליינה, שספג תשעה שערים ב-34 נסיונות.

ההוריקנס הפעילו לחץ כבד על השער של כריסטובל הואה, והשיגו את מבוקשם דקה וחצי לסיום. קורי סטילמן ניצל מסירה של ברט הדיקן וקולן וירה לרשת - 5:5. בהארכה הגיע ריידר ושם לסיפור סוף.

הואה עצר 41 נסיונות הבקעה והודה: "זה לא היה משחקי הטוב ביותר, אבל היה כאן אופי חזק של כל החבר'ה".

סידורים אחרונים בדנבר

דאלאס (2) - קולורדו (7) 5:4 (0:2 לאוואלנש בסדרה)

גם כאן הסדרה בין מקומות 2 ל-7 הניבה ניצחון שני לאנדרדוגס, לכאורה. לפני שנתיים, האווס ניצחו בבית את שני המשחקים הראשונים בסדרה. השנה הם עדיין לא שיחקו אפילו בדנבר בפלייאוף.

האווס חייבים את הניצחון לג'ו סאקיק, שעשר דקות בתוך ההארכה הסיט אסיסט של מילאן היידוק וג'ון מייקל ליילס (הפנמתי) לרשת של מרטי טורקי. זה היה השער השביעי של סאקיק בהארכה בפלייאוף, שיא NHL. "רק רציתי למסך את השוער" אמר סאקיק על החבטה של ליילס, שהייתה בדרכה לשער של טורקו, "הכדור פגע לי במחבט ונכנס".

אדריכל אחר של הניצחון הוא מילאן היידוק, עם שער ושלושה אסיסטים. היידוק רשם אסיסט ושער כבר בשליש ראשון נפלא של קולורדו, שעלתה ל-0:3 משערים של רוב בלייק, ברונט (מבישול של היידוק) והיידוק עצמו.

אבל כמו בקרוליינה, גם כאן המארחים סירבו להרים ידיים והגיבו בארבעה מטחים בשליש השני. יוסי יוקינן הבקיע שלוש דקות מהפתיחה, יירי להטינן צימק בפאוור פליי כעבור שלוש דקות ואחרי עוד דקה כבש את שער השוויון. שלוש שניות מסיום השליש הבקיע מייק מודאנו, ודאלאס ירדה לשליש השלישי עם המומנטום הנכון.

הסטארס אחזו ביתרון למשך כל השליש אחרון. כמעט כולו. כי שתי דקות לסיום ירה אנטי לאקסונן לשער, ברט קלארק הסיט והטעה את טורקו - 4:4 והארכה. השער של סאקיק השלים עוד כיבוש מזליסטי, וקולורדו חוזרת לדנבר עם ניצחון חשוב.

בפאלו עושה את זה פשוט יותר

בפאלו (4) - פילדלפיה (5) 2:8 (0:2 לסייברס בסדרה)

בבפאלו הסיפור היה יותר פשוט. בלי הארכות, בלי דרמות, ועם יתרון 0:5 כבר בשליש הראשון, ששיתק את הפליירס אחרי 20 דקות והפך את 40 האחרות לזמן זבל. אלא שלא הכל עבר בשקט. פילדלפיה לא שכחה את המכה שחטף אר ג'יי אומברגר במשחק הראשון (שהייתה חוקית). הפליירס (כמיטב המסורת של המועדון, יש לציין) התחילו להתפרע במגרש, והוציאו את לינדי ראף משלוותו. "כשהמשחק יצא מהישג ידם, הם התחילו להתנהג כמו אידיוטים", אמר מאמן הסייברס. קן היצ'קוק, המאמן היריב, לא נשאר חייב: "שיגיד מה שהוא רוצה. ראיתי את הקבוצות שלו עושות בעבר את אותם הדברים".

ג'יי פי דומונט, כריס דרורי, אלס קוטאליק, ג'ייסון פומינוויל ושוב דומונט בנו יתרון בלתי מחיק לאחר 19:46 דקות. סיימון גאנייה צימק דקה מפתיחת השליש השני, אבל דומונט הבקיע את השלישי שלו במשחק בדקה ה-10. פטר נדבד שוב צימק בדקה השישית של השליש האחרון, ופומינוויל חתם עם צמד.

אומברגר לא שיחק בעקבות פגיעה חוקית של בראיין קמפבל במשחק הראשון, שגרמה לו לזעזוע מוח. השחקנים של הפליירס החליטו לנקום. ה-0:5 של דומונט הגיע במצב של 5 על 3, לאחר שדריאן האצ'ר ומייק ראג'י ניסו לחסל את קמפבל. בנוסף, הקהל של בפאלו צעק "USA" לעבר רוברט אש, לאחר שזה הועדף בנבחרת על פני ראיין מילר מהסייברס. אש, שעצר 52 נסיונות הבקעה במשחק הראשון, הוחלף על ידי אנטרו ניטימאקי כבר אחרי השליש הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אין חדש על גדות ההדסון

ניו ג'רזי (3) - ניו יורק ריינג'רס (6) 1:4 (0:2 לדווילס בסדרה)

בכל יום שעובר הריינג'רס מרגישים כמה אווילי היה להפסיד במשחק האחרון בעונה הרגילה ולתת את יתרון הביתיות לדווילס. זה היה גם כך קשה יותר בלי יארומיר יאגר (כתף), המגן דריוס קספראיטיס והשוער הנריק לונדקוויסט.

המכה המוראלית הגדולה של הריינג'רס נרשמה דווקא במצב האופטימלי של פאוור פליי. פעמיים ניו יורק הייתה בעודף, פעם אחת של שני שחקניםד, ובשתיהן במקום להבקיע היא ספגה מידי ג'ון מאדן. מאדן, עם שלושער ראשון בפלייאוף, הבקיע שני שערים בחיסרון (שורט האנד) - שווה לשיא הפלייאוף. הפעם הראשונה הייתה שמונה דקות מהפתיחה, כשבראיין רפאלסקי וג'יי פנדולפו הכינו לו דסקית כדי להכניע את קווין וויקס - 0:1.

שבע דקות מאוחר יותר היה הפאוור פליי בצד של ניו ג'רזי, והיא עשתה ממנו את המקסימום. פול מרטין וג'יימי לנגרברונר בישלו, הסקורר בראיין ג'יונטה כבש וזה כבר 0:2. את המכה המוראלית הגדולה ספגו הריינג'רס שש שניות לסיום השליש השני, כשביתרון שני שחקנים ירה פיטר סקורה לקורה. שניות אחר כך הכניע מאדן את וויקס וקבע 0:3, כשהשער עצמו היה עצמי, של סאנדיס אוזולינש שניסה להציל, אבל אין שערים עצמיים בהוקי קרח. מזה כבר אי אפשר היה להתאושש. בלייר בטס עוד צימק, אבל מאדן הבקיע את שערו השלישי במשחק והוריד את הריינג'רס בחור גדול מהמגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully