וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניפגש בסיבוב

25.4.2006 / 6:56

גם מיאמי וגם הקליפרס עלו ל-0:2 מול שיקגו ודנבר, והן עם רגל וחצי בסיבוב הבא של הפלייאוף. ערב מצוין לווייד, שאק ומובלי

הלילה נפתחו משחקי מספר 2 הראשונים בסדרות הפלייאוף. מיאמי היט עלתה ליתרון 0:2 על הבולס בזכות עוד משחק מצוין של דווין וויד, ותנסה ביום חמישי לנצח את המשחק בשיקגו בשביל לגמור כמעט סופית את הסידרה. את אותו התרגיל ינסו לעשות הקליפרס שניצחו בפעם השניה את הנאגטס. ב-176 מתוך 186 הפעמים בהן קבוצות הובילו 0:2 בסדרות הפלייאוף, הן גם לקחו את הסידרה. כך שלפחות על הנייר, אפשר לשבץ את השתיים כבר בסיבוב הבא.

מיאמי היט - שיקגו בולס 108:115 (0:2 להיט בסדרה)

כמו במשחק הראשון זה לא הלך קל, אבל דווין וויד שוב הופיע בגדול עבור המיאמי היט ברגעי הקלאץ'. אנדרס נוצ'יוני עוד השאיר תקוות לבולס עם שלשה קצת יותר מדקה לסיום. וויד נכנס לסל וזרק עם יד אחת בסיבוב 1:04 לסיום המשחק, ומאוחר יותר הוסיף חסימה גדולה על בן גורדון בדרך לליי אפ שהבטיח למיאמי ניצחון 108:115 על הבולס. כעת יש לה יתרון נוח של 0:2 בסדרה.

שאקיל אוניל וג'ייסון וויליאמס נתנו כל אחד 22 נקודות, חברו ל-21 של וויד, שהוסיף גם 7 אסיסטים, חמישה ריבאונדים וארבע חטיפות. ההיט שלטו במשחק לכל אורכו, אבל ראו הפרש של 20 נקודות יתרון צונח ל-4 בלבד פחות משתי דקות לסיום. עד שהגיע כאמור, וויד.

"שיחקנו שוב ברמה גבוהה מאוד", אמר מאמן ההיט פט ריילי. "כמות אדירה של אנרגיות, לחימה והנעת כדור, אבל לא השכלנו לגמור את זה מוקדם. זה מפריע לי, וזה צריך להפריע גם לשחקנים".

נוצ'יוני הוביל את הבולס עם 30 נקודות, וקירק היינריך הוסיף 29 לבולס. בן גורדון, שקלע 35 במשחק הראשון, פגע הפעם רק ב-5 מ-16 בדרך ל-13 נקודות. לואל דנג רשם 14. סקוט סקיילס הצליח למנוע מההיט להגיע לטבעת ולטייל לקו העונשין, והבולס המנוכים אפילו זרקו פעם אחת יותר מקו. וויד, למשל, שלקח 16 זריקות עונשין במשחק מספר 1, הסתפק בבודדת הפעם. אבל ערב טוב של ג'יימס פוזי (3 מ-5 מהשלוש), אנטואן ווקר (2 מ-6 מהשלוש) וג'ייסון וויליאמס (3 מ-7) מאחורי הקשת קבר את השוורים מכיוון אחר.

הבולס יארחו את משחק מספר 3 בלילה שבין חמישי לשישי.

ל.א קליפרס - דנבר נאגטס 87:98 (0:2 לקליפרס בסידרה)

קטינו מובלי עם 21 נקודות, ואלטון ברנד עם 19 נקודות ו-11 ריבאונדים, הובילו את הקליפרס לניצחון על הנאגטס, ויתרון 0:2 בסדרה.

בניגוד למשחק הראשון, בו איבדו הקלפרס יתרון מבטיח וניצחו אחרי סיום צמוד, הפעם זה הלך להם הרבה יותר קל. שלשה של מובלי עם הקרש בדיוק כשהבאזר של המחצית זימזם נתן לקליפס יתרון 22. כרמלו אנתוני המשיך את היכולת מזעזעת שלו ממשחק מספר 1, ההתקפה של הנאגטס הייתה תקועה, וקניון מרטין לא שיחק במחצית השנייה. ככה יהיה להם קשה לנצח.

סם קאסל נתן משחק טוב של 13 נקודות ו-11 אסיסטים, בעוד מרכוס קמבי מוביל את הנאגטס עם 16 נקודות ו-14 ריבאונדים. דנבר חסרה מאוד את כרמלו אנתוני, ששיחק קצת יותר מ-6 דקות במחצית הראשונה בגלל בעיית עבירות, וקלע את כל ה-16 שלו במחצית השניה, אבל באחוזים רעים של 5 מ-15. לג'ורג' קארל יש זמן לעשות חושבים, שכן המשחק הבא יהיה בפפסי סנטר בדנבר בלילה שבין חמישי לשישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully