וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "אנחנו כאן כדי להגיע לגמר"

25.4.2006 / 8:05

מאמן ויאריאל, מנואל פלגריני, מאמין שהצוללת הצהובה יכולה למחוק פיגור 1:0 מול ארסנל (21:45, ערוץ הספורט). קמפבל חוזר להרכב

0:1 קטן. זה מה שויאריאל צריכה הערב (21:45, ערוץ הספורט)כדי לגרור את ההתמודדות מול ארסנל להארכה ואולי לפנדלים בקרב על העלייה לגמר ליגת האלופות. כל ניצחון גבוה מזה יוביל את הצוללת הצהובה להישג השיא בתולדות המועדון. ארסנל, שניצחה בהייבורי 0:1 תסתפק בתוצאת תיקו, שתציל את העונה שלה בגדול.

המאמן הצ'יליאני של ויאריאל, מנואל פלגריני, התייחס במסיבת העיתונאים לאמונה הגדולה שלו ושל שחקניו, שאפשר לעשות את זה ונראה שההפסד לריאל סוסיאדד במחזור האחרון בליגה הספרדית, לא ממש השפיע על המורל. "הגענו עד לשלב הזה, כי דבקנו בדרך מסויימת. זה מה שגורם לנו להאמין, שאנחנו יכולים להגיע הכי רחוק שאפשר. אנחנו כאן כדי להגיע לגמר. ארסנל היא הקבוצה שנתונה תחת לחץ של התקשורת ושל מדינה שלמה. אנחנו יכולים להילחץ רק מעצמינו.

כוכבה הארגנטינאי של ויאריאל, חואן רומאן ריקלמה אמר: "אנחנו משחקים נגד קבוצה מצויינת, אבל אנחנו עושים את זה במגרש שלנו. אם ננצל את זה כמו שצריך, נוכל להגיע למשחק הגמר". המגן הבוליביאני חואן מנואל פנה, החלים מפציעה וחזר לסגל של פלגריני.

השינוי הבולט אצל התותחנים יהיה חזרתו להרכב של סול קמפבל, על חשבון פיליפ סנדרוס הפצוע. קמפבל שיחק רק פעם אחת מאז נפצע מול ווסטהאם ב-1 בפברואר, וכעת הוא נזרק חזרה למערכה, במשחק הקריטי ביותר של העונה.

המשחק החשוב ביותר

אף אחת משתי הקבוצות מעולם לא היתה בגמר ליגת האלופות, שתיהן שואפות לעלות אליו היום. על כן, לא לחינם מגדירים בשני הצדדים את המשחק הערב באיצטדיון המאדריגל כ"חשוב ביותר העונה" (תיירי הנרי, מצד ארסנל), ואפילו "זהו בלי הגזמה, המשחק החשוב ביותר בהיסטוריה של המועדון" (פרננדו רואיג, נשיא ויאריאל).

ההגנה של ארסנל היא בעצם סיפור ההצלחה שלה, תשעה משחקים רצופים ללא ספיגה באירופה. צריך לזכור שהשיא הושג ללא סול קמפבל שלא שיחק בשלושת החודשים האחרונים, וכי הגיל הממוצע של הרביעייה האחורית הוא 22 בלבד. היום הסיפור יהיה מעט שונה שכן הפציעה בברך של פיליפ סנדרוס במשחק הליגה בשבת נגד טוטנהאם תחזיר להרכב את קמפבל, הלא לגמרי כשיר, והדבר גורם לדאגה אצל ארסן ונגר וצוותו.

תיירי הנרי, ששואף כל כך להגיע לגמר האלופות, יודע שלמרות יכולתו ההתקפית המצוינת, ההגנה היא זו שהביאה את ארסנל עד הלום: "לא לספוג שער בבית, באירופה, זה טוב, ולא לספוג בכלל גם בבית וגם בחוץ נגד קבוצות כמו יובנטוס או ריאל מדריד זה מדהים. אבל אני לא מופתע, יש לנו חוליית הגנה צעירה, אבל נפלאה, שממשחק למשחק צוברת ביטחון. תראו למשל את מתיו פלאמיני, המגן השמאלי: לקח לו זמן להסתגל אבל אחרי כמה משחקים הוא תפס ביטחון".

ויירה חוזר לשער ויאריאל

בויאריאל, שכבשה העונה רק פעם אחת יותר משער בודד במשחק ליגת האלופות וגם זה היה במשחקה הראשון במסגרת הסיבוב המוקדם, יודעים שהם חייבים להבקיע פעמיים בשביל להעפיל. "אנחנו יכולים לעשות את זה", אומר קשר הקבוצה וכוכבה חואן רומאן ריקלמה, "המשחק בהייבורי נתן לנו ביטחון שאנחנו יכולים להבקיע, הם לא יישמרו על שער נקי לנצח. אני אוהב איך שארסנל משחקת, אבל יש לה חולשות כמו לכל קבוצה שמשחקת בצורה התקפית. הם ייספגו שער, אצלנו בבית. אני מאמין שאנחנו יכולים להשיג את התוצאה שאנחנו צריכים. זה אפשרי". המאמן הצ'יליאני מנואל פלגריני הבטיח לתושבי העיר: "נעשה הכל, אנחנו יודעים עד כמה המשחק חשוב לעיר ולאוהדים".

ויאריאל משחקת בסבלנות, משחק מסירות, אבל הצורך להבקיע הביא את עיתוני ספרד לקרוא לפלגריני להטיל את יהבו על התקפה. פלגריני לא משתכנע: "אנחנו נמשיך לשחק בסגנון שלנו, לא נשנה דבר, הוא הביא אותנו עד למעמד הזה והוא הביא אותנו להצלחה. אני מאמין שאנחנו מסוגלים לעבור".

השוער סבסטיאן ויירה, שלא שיחק בהייבורי, בגלל צהובים, חוזר וכך גם הבלם חואן מנואל פנה שהיה פצוע. מנגד ייעדר הקשר האיטלקי החשוב אלסיו טאקינארדי (צהובים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully