וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: דוהרטי ניצח את סטיבנס בסיבוב השני

24.4.2006 / 19:34

סגן אלוף העולם הנוכחי הפסיד בסיבוב השני בשפילד לאירי 13:8. גם פיטר אבדון, גרהאם דוט, שון מרפי ומרקו פו ברבע הגמר

שחקן הסנוקר האירי קן דוהרטי נמצא בכושר מצויין בחודשים האחרונים וזה בא לידי ביטוי גם באליפות העולם בשפילד. דוהרטי השלים הערב (שני) ניצחון 8:13 בסיבוב השני על מתיו סטיבנס הוולשי וברבע הגמר הוא יתמודד מול מרקו פו מהונג קונג, שעלה לאליפות מהמוקדמות.

לקראת המשחק מול פו אמר דוהרטי: "זה לא משנה מי היריב, צריך לתת לו את הכבוד הראוי. מרקו שיחק מצויין בסיבוב הקודם נגד סטיבן מגוייר וכל שחקן שמגיע לשלב רבע הגמר, יכול לזכות באליפות".

למתיו סטיבנס, שהפסיד בגמר האליפות בשנה שעברה לשון מרפי, לא היו תלונות: "דוהרטי שיחק טוב יותר והגיע לו לנצח. הרגשתי די טוב לאורך המשחק, אבל אני הייתי זה שרדפתי אחריו".

שחקן נוסף שהבטיח את מקומו ברבע הגמר הוא אלוף העולם לשעבר פיטר אבדון, שניצח בקלות את דייויד גריי 2:13. אבדון יתמודד ברבע הגמר מול אלוף העולם הנוכחי שון מרפי. השניים התמודדו בחצי הגמר בשנה שעברה, אז ניצח מרפי 12:17.

משחק רבע גמר נוסף יפגיש בין סגן אלוף העולם לשעבר, גראהם דוט הסקוטי לכישרון העולה האוסטרלי ניל רוברטסון. דוט השלים היום ניצחון 9:13 על נייג'ל בונד. "ניל הוא שחקן נהדר ואני חושב שהולך להיות משחק מאוד פתוח", אמר דוט לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully