וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלטון מאיימת לא לשדר את משחקי המחזור

24.4.2006 / 19:30

בחברה מוחים על כך שערוץ 10 יעביר ישירות את כפ"ס-מכבי ת"א בשבת, במקביל ל-3 משחקים נוספים. ההתאחדות: "לא יהיו הזזות"

חברת צ'רלטון מאיימת שלא לשדר את משחקי המחזור הקרוב בליגת העל בערוצי "שבת של כדורגל", במחאה על כך שהמשחק בין מכבי ת"א להפועל כפ"ס ייערך בשבת ב-19:00, במקביל לשלושה משחקים נוספים, מכבי נתניה – בני יהודה, מכבי פ"ת – בני סכנין, הפועל נצרת עילית – הפועל ת"א.

מנכ"ל צ'רלטון, אדר זהבי, הסביר: "ההתאחדות לכדורגל הכניסה שידור של ערוץ 10, זה יפגע לנו ברייטינג ובניגוד להסכמים איתנו. אם לא יהיה פיתרון, אז בהחלט יש פה בעיה".

גורם בהתאחדות אמר בתגובה לטענות: "אנחנו לא מבוהלים, אין שום ממש בטענות שלהם. על פי ההסכמים עם כל זכייניות השידור, על מנת שיהיה ניהול תקין של הליגות, משחקים רגישים שייערכו בשלושת המחזורים האחרונים, ישוחקו במקביל. לערוץ 10 יש זכות ראשונים לבחור משחק לשדר, הוא בחר במשחק רגיש, ולכן הוא ישודר ביום שבת ב-19.00. הרי בשביל מה יש את הסעיף של שלושת המחזורים האחרונים אם לא למקרים כאלו? לא יהיו הזזות של משחקים".

בהתאחדות ציינו כי חברת צ'רלטון כבר מכרה אלפי חבילות לעונה הנוכחית ולזו שאחריה של שידורי ליגת העל, הליגה האנגלית והמונדיאל, במסגרתן המנויים מעבירים תשלום חודשי קבוע, וכי אם החברה תממש את איומה ולא תשדר את המשחקים, הרי שיהיה בכך משום הפרת הסכם מול לקוחותיה.

יו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם, הוא שהנחה את ועדת ליגה וגביע, לקיים את כל משחקי המחזור ה-31 בשתי הליגות הבכירות בשבת, כשהרגישים מביניהם ייערכו בשעה אחידה. משחקים נוספים בליגת העל: הפועל פ"ת - מכבי חיפה (15:00), מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים (17:00). כל משחקי הליגה הלאומית ישוחקו ביום שבת בשעה 16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully