וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלונדל: "מכבי ת"א הציעה לי חוזה לשנתיים"

אסף שקד

24.4.2006 / 14:22

אריק בלונדל, מאמן הכושר של בית"ר, חושף שהקבוצה התל אביבית הציעה לו לעבור אליה. טיבריוס דראו זועם על פירסומים דומים בעניינו

טיבריוס דראו נראה היום (שני) באימון בית"ר ירושלים כשהוא כועס מאוד על כל השמועות שמקשרות אותו למכבי תל אביב. במהלך האימון הוא אף שוחח עם גיא עזורי ובסיום השיחה פלט בעצבים "ג'ורנליסט בולשיט". לואיס פרננדז התייחס לעניין בסיום האימון כשאמר לוואלה! ספורט : "אני יכול בוודאות להגיד שאריק בלונדל יישאר איתי אם אני אמשיך בבית"ר. לגבי דראו אני עדיין לא יודע מה יהיה. הוא עוד לא קיבל החלטה".

אריק בלונדל התייחס אף הוא לנושא וגילה לוואלה! ספורט: "קיבלתי הצעה ממכבי ת"א, שהודיעה לי שהיא מאוד רוצה אותי לאור הנסיון האירופאי שלי והיא הציעה לי חוזה לשנתיים. אני מאוד אוהב את בית"ר ורוצה להישאר לצידו של לואיס. נכון לעכשיו, בית"ר לא שוחחה איתי על המשך החוזה, אבל אני מאוד מעריך את הקבוצה ואת ארקדי גאידמק. יש לי 48 שעות לקבל החלטה איפה להיות בעונה הבאה. אני מאמין שאם לואיס יישאר בבית"ר, אני אשאר לעבוד לצידו".

אגב, בשבוע הבא אמור פרננדז להיפגש עם ראשי בית"ר ולשוחח איתם על עתידו.

דויד אגאנסו, חלוצה הספרדי של בית"ר, הגיע היום בבוקר באיחור של כרבע שעה לאימון, אך בקבוצה קיבלו את האיחור בהבנה וזאת משום שהוא הגיע לבית וגן היישר מצילומים של כתבה טלוויזיונית ביד ושם, לרגל יום השואה.

יומיים לאחר הניצחון על מכבי נתניה חזרו שחקני בית"ר להתאמן. שחקני ההרכב ערכו אימון קורדינציה ושחרור עם המאמן טיבריוס דראו ואילו יתר השחקנים ערכו אימון מלא על המגרש הסינטטי בהדרכת לואיס פרננדז וגיא עזורי. ברק יצחקי, שנעדר מהסגל ביום שבת בגלל מחלה, חזר לאימונים מלאים.

גל אלברמן אמר בסיום האימון לוואלה! ספורט: "שיחקנו טוב נגד נתניה, והתוצאה הגבוהה הגיעה בזכות זה שידענו לכבוש את השערים בדקות הנכונות. גם מול אשדוד ומכבי פ"ת היינו טובים, אבל אז לא ידענו לכבוש בזמן הנכון וזה מה שגרם לתוצאה להיות שונה".

אלברמן נתן דוגמה בנושא: "מכבי חיפה למשל לקחה אליפות שלישית ברציפות בגלל שהיא יודעת לכבוש שערים בזמן הנכון. לפי דעתי אין שום סיבה שלא נתמודד על האליפות מול חיפה בעונה הבאה. הם קבוצה חזקה מאוד, אבל אנחנו נבוא לתת פייט ולנסות לזכות בכל התארים".

על המטרות עד תום העונה אמר אלברמן: "אחרי שהבטחנו את הכרטיס לאופ"א המטרה שלנו היא לסיים במקום השני. זהו מאבק על יוקרה ובאופן מסויים אפשר להסתכל על זה כעל פתיחת המאבק לעונה הבאה. נעשה הכל בשביל לסיים כסגני האלופה".

"טוב לי מאוד בבית"ר ירושלים", המשיך אלברמן. "יש כאן המון חום ואהבה ואני מרגיש בבית. חשוב לי לציין שגם במכבי פתח תקוה קיבלתי חום ואהבה, אבל כאן זה בכמויות גדולות יותר. כשחזרתי הביתה אחרי הנצחון בשבת וראיתי את מאות המכוניות של האוהדים שחגגו תוך כדי הנסיעה, זה נתן לי הרגשה פנטסטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully