וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המשחק בין בוקה לולז

24.4.2006 / 8:10

שער יתרון של בוקה בדקה ה-88 לא מצא חן בעיני אוהדי ולז, שהתפרעו וגרמו לשופט לשרוק לסיום. רק 2:2 לריבר מול ארחנטינוס

דראמה גדולה היתה הלילה (בין ראשון לשני) בליגת הקלאוסורה בארגנטינה. שער של דניאל בילוס בדקה ה-88 העניק לבוקה יתרון 2:3 במשחק החוץ החשוב מול ולז סארספילד. לו הייתה התוצאה נשמרת עד לסיום, בוקה הייתה מגדילה את הפער בראשות הטבלה ל-4 נקודות מעל ריבר פלייט, וכשנותרו רק תשע בקופה, עושה צעד גדול לכיוון אליפות שניה ברציפות. אבל היא לא נשמרה, עקב התפרצות אלימה של אוהדי ולז, שגרמו לשופט לשרוק לסיום.

בילוס העלה את בוקה ליתרון אחרי בעיטה חופשית של דניאל דיאז. זו היתה בעיטה חוזרת עליה פסק השופט סרחיו פזוטה, מה שעורר את זעם שחקני ולז, שהקיפו את השופט. אוהדי הקבוצה החלו לזרוק בקבוקים וחפצים, והשופט נאלץ לשרוק לסיום.

סבסטיאן אררוס העלה את המארחים, אלופי השנה שעברה בליגת הקלאוסורה, ליתרון מהיר בדקה ה-2. מרטין פאלרמו הישווה בדקה ה-26 ומתיאס סילבסטרה הפך את התוצאה בדקה ה-40. מאורו צראטה איזן בדקה ה-61 ובדקה ה-88 החלה הדרמה הגדולה.

בהנחה שבוקה תזכה בניצחון טכני, היא תגדיל את יתרונה בפסגה מאחר שריבר לא יכלה בבית לארחנטינוס ג'וניורס (2:2). ניקולאס פארחה איזן שתי דקות בזמן הפציעות לזכות ארחנטינוס, ומצא את הקהל במונומנטאל המום. חאירו פאטיניו הבקיע עם פתיחת המחצית השניה לריבר, דייגו ריבארולה הישווה בדקה ה-59, ואחרי שמרסלו גז'ארדו כבש בדקה ה-80, נדמה היה שריבר תעפיל זמנית לפסגה. השער של פארחה לא היה בתוכניות. אריאל זלצר, שאמור להצטרף לבית"ר ירושלים בעונה הבאה, שיחק 90 דקות עבור ארחנטינוס.

לאנוס פיגרה בחוץ 1:0 מול קולון, לאחר שחרמאן דניס העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-14. אבל האורחים ניצחו 1:3 ונצמדו לריבר לאחר שכבשו שלישייה בתוך 11 דקות: דייגו לאגוס הבקיע בדקה ה-49 וליאנדרו גיודה כבש פעמיים, בדקות 55 ו-60.

ניואלס אכזבה וסיימה ב-1:1 עם סן לורנצו. שני השערים נכבשו תוך דקה, על ידי פרננדו בלוסקי מניואלס (56) ו-וולטר אצ'יבדו (57) לזכות המארחים.

חימנסיה לה פלאטה פתחה את העונה בגמגום, אבל מדורגת כבר במקום החמישי לאחר 0:2 בחוץ על טירו פדרל. מרטין קארדטי (48) וגונזאלו ורגאס (81) כבשו את השערים.

יתר התוצאות:

אינדפנדיינטה - חימנסיה חוחוי 0:0

קילמס - ראסינג 3:0 (קרלוס לונה, 28, קרלוס אראנו בפנדל, 45, לוקאס ולדמארין, 50)

אסטודיאנטס - אולימפו 2:2 (לאסטודיאנטס: חוסה קלדרון, 61, פאבלו אלווארז, 84. לאולימפו: איסמאיל בלאנקו, 24, חאווייר פאז, 90)

ארסנאל - רוסאריו 1:1 (לארסנאל: ויקטור אלווארז, 18 בפנדל. לרוסאריו: כריסטיאן וילאגה, 59)

באנפילד - אינסטיטוטו 0:2 (גבריאל פאלטה, 9, ז'וסמיר לוז'אמביו 18, בפנדל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully