וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשנה הבאה יהיה יותר מעניין"

ניר איסקוב

24.4.2006 / 6:50

יעקב שחר ומכבי חיפה חגגו זכיה חמישית בשש שנים באליפות המדינה עם 0:4 על נצרת עילית. שחר: "היריבות שלנו התחזקו"

מכבי חיפה

מכבי חיפה היתה אלופה באופן רשמי כבר בשבת, כשהפועל ת"א סיימה בתיקו 1:1 עם מ.ס. אשדוד. אבל אתמול (ראשון) היא עשתה את זה עם שואו לאוהדים, בניצחון מוחץ 0:4 על הפועל נצרת עילית.

יענקל'ה שחר, נשיא חיפה, דיבר בסיום על השחקן המצטיין של הקבוצה העונה, גוסטבו בוקולי: "הבחור הזה נותן 300 אחוז בכל אימון. הוא דוגמה לכל אחד מהשחקנים,הוא דוגמה לצעירים, והכל בא לידי ביטוי במהלך המשחק".

לשאלה מדוע החליט לוותר על שירותיהם של ג'ובאני רוסו ואייל ברקוביץ', אמר שחר: "חשבתי שהמרקם שלנו מצויין ויהיה עליו עומס גדול מדי שיכול לפגוע בו. ברקוביץ אחד השחקנים הגדולים שהיו לנו פה ואני נהנה מהזכרונות שלי ממנו".

על התחזקות מכבי תל אביב בקיץ אמר הנשיא: "לא חששתי מההתחזקות של מכבי תל אביב, אבל גם לא חשבתי שזה יהיה כל כך קל. היתרון שלנו היה שבאנו עם רוב השחקנים שהיו לנו בעונה שעברה, ופתחנו בצורה מצוינת. אני חושב שאחרי מספר מחזורים היה ברור שזה שלנו"

גם אלון חרזי החמיא לבוקולי: "גוסטבו נתן עונה בלתי רגילה. אם אפשר לבחור שחקן אחד בתור שחקן העונה, זה הוא".

עדן בן בסט, שכבש צמד אמר: "אני שמח שלקחנו אליפות. אף פעם לא כבשתי צמד בליגת העל. אין מאושר ממני, שתי אליפויות רצופות זה חוויה. רוני לוי נותן בי אמון ואני מקווה להחזיר לו. אני עובד קשה מאוד והיום קטפתי את הפירות".

מוטי איוניר, המאמן המפסיד, אמר: "האמנו שאנחנו יכולים לעשות משהו, אבל בסופו של דבר יש פערים גדולים בין הקבוצות ולצערי היום הם באו לידי ביטוי. אנחנו שואפים לצבור 6 נקודות עד סיום העונה ושכפר סבא לא יצברו מספר נקודות דומה. אספנו את השחקנים ואמרנו להם שהעונה לא הסתיימה, למרות שירדנו היום מתחת לקו האדום. עד שזה לא נגמר זה לא נגמר. אנחנו לא תלויים בעצמינו וזה הדבר הרע שקרה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully