וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא חשבנו שיהיה כל כך קל"

23.4.2006 / 22:18

אחרי ה-0:4 על נצרת עילית, מכבי חיפה חגגה אליפות שלישית ברציפות. שחר עקץ את ברקוביץ': "לא רציתי אותו, חששתי שיפגע במרקם"

מכבי חיפה הוכתרה כבר אתמול (שבת) לאלופה, אבל הבטיחה לבוא היום ולכבד את אוהדיה בהצגה של ספורטיביות ולהתייחס למשחק מול נצרת עילית כאל כל משחק. חיפה לא התעלתה, אבל גם משחק בינוני הספיק לה מול קבוצה חלשה ואנמית, חסרת מנהיגות, שהציגה חולשה מחרידה בכל חוליה שלה במגרש. השחקנים באדום לא נראו מחוייבים לקבוצה ולמצב שלהם, ולא נראו לרגע כמו קבוצה רעבה לנקודות. מבחינתם, לפחות זה לא נגמר כמו בפעם האחרונה שהם פגשו את חיפה, 6:0.

אם לא ישתנו דברים בצורה קיצונית, אבשלום נוריאל וקבוצתו יהיו בליגה השנייה בעונה הבאה, ומוטי איוניר מצידו, יפתח את העונה על כסא הפרשן. מכבי חיפה, תהיו בטוחים, תאבק על האליפות גם בעונה הבאה.

מהלך המשחק

דקה 25: גול! הזדמנות ראשונה במשחק ושער. עדן בן בסט הצעיר חתך את הגנת נצרת עילית דרך המרכז ובעט שטוח פנימה. 0:1 לחיפה.

דקה 38: חיים בנון בעט מחוץ לרחבה, דוידוביץ' הדף.

דקה 41: הזדמנות טובה לדירסאו, שבעט מ-17 מטרים מעל המשקוף.

דקה 54: גול! בוקולי הגביה קרן, רונן דאהן תפס אויר ובנאדו נגח מקרוב פנימה. 0:2 לחיפה.

דקה 57:ישראלביץ' בעט מ-20 מטר, דוידוביץ' הדף לקרן.

דקה 61: ישראלביץ' הכניס כדור מצוין לפולופ, שהחמיץ מ-5 מטרים, כשהוא לבדו מול דוידוביץ'.

דקה 68: סבן הגביה מימין, ארבייטמן נגח מקרוב לרוחב השער.

דקה 71: גול! שוב בן בסט כבש, הפעם בנגיחה, אחרי הרמה מדהימה של ליאור רפאלוב.

דקה 89: גול! עוד כדור גובה ועוד שער. עידן טל העלה כדור חופשי, הכדור פגע בבנאדו וחדר פנימה. צמד ראשון לבנאדו בקריירה!


מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', קלמי סבן, אלון חרזי, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי, גוסטבו בוקולי (ליאור רפאלוב 64), פרננדו לורפיסה(מיכאל זנדברג 52), עידן טל, דירסאו, עדן בן בסט, רוברטו קולאוטי (שלומי ארבייטמן 52)

נצרת עילית: רונן דאהן, אבישי ז'אנו (עמי אזולאי 81), קובי נכטיילר, אלירן אלקיים, דודי פדלון, גיז'רמו ישראלביץ', אייל בן עמי, חיים בנון, ולדימיר קוקול (עוז ברנדוויין 46), איגור ינשבסקי (שחר סימנטוב 46), זולטן פולופ

שחר: "לא חשבתי שזה יהיה כל כך קל"

יענקל'ה שחר, נשיא מכבי חיפה, דיבר בסיום על השחקן המצטיין של הקבוצה העונה, גוסטבו בוקולי: "הבחור הזה נותן 300 אחוז בכל אימון. הוא דוגמה לכל אחד מהשחקנים,הוא דוגמה לצעירים, והכל בא לידי ביטוי במהלך המשחק".

לשאלה מדוע החליט לוותר על שירותיהם של ג'ובאני רוסו ואייל ברקוביץ', אמר שחר: "חשבתי שהמרקם שלנו מצויין ויהיה עליו עומס גדול מדי שיכול לפגוע בו. ברקוביץ אחד השחקנים הגדולים שהיו לנו פה ואני נהנה מהזכרונות שלי ממנו".

על התחזקות מכבי תל אביב בקיץ אמר הנשיא: "לא חששתי מההתחזקות של מכבי תל אביב, אבל גם לא חשבתי שזה יהיה כל כך קל. היתרון שלנו היה שבאנו עם רוב השחקנים שהיו לנו בעונה שעברה, ופתחנו בצורה מצוינת. אני חושב שאחרי מספר מחזורים היה ברור שזה שלנו"

גם אלון חרזי החמיא לבוקולי: "גוסטבו נתן עונה בלתי רגילה. אם אפשר לבחור שחקן אחד בתור שחקן העונה, זה הוא".

עדן בן בסט, שכבש צמד אמר: "אני שמח שלקחנו אליפות. אף פעם לא כבשתי צמד בליגת העל. אין מאושר ממני, שתי אליפויות רצופות זה חוויה. רוני לוי נותן בי אמון ואני מקווה להחזיר לו. אני עובד קשה מאוד והיום קטפתי את הפירות".

מוטי איוניר, המאמן המפסיד, אמר: "האמנו שאנחנו יכולים לעשות משהו, אבל בסופו של דבר יש פערים גדולים בין הקבוצות ולצערי היום הם באו לידי ביטוי. אנחנו שואפים לצבור 6 נקודות עד סיום העונה ושכפר סבא לא יצברו מספר נקודות דומה. אספנו את השחקנים ואמרנו להם שהעונה לא הסתיימה, למרות שירדנו היום מתחת לקו האדום. עד שזה לא נגמר זה לא נגמר. אנחנו לא תלויים בעצמינו וזה הדבר הרע שקרה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully