וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה ממשיכה לנצח

23.4.2006 / 19:38

גברה 0:3 על בילבאו בזכות שלושער של וייה. ריאל ניצחה 1:2 את מלאגה עם שער בדקה ה-89. אוואט וסנטאנדר הפסידו לחטאפה והם בצרות

מחזור ה-34 בליגה הספרדית, שהתחיל אתמול (שבת) המשיך היום, כשעיקר המאבק בתחתית הבוערת, אבל גם בתחרות על מקומות אירופאיים.

הקרב על ליגת האלופות

אתלטיק בילבאו - ולנסיה 3:0

ולנסיה ממשיכה להקדים את ריאל מדריד במאבק על המקום השני, אבל למרות התוצאה, זה לא הלך לה בקלות בסן מאמס, ועד הדקה ה-81 הייתה התוצאה מאופסת. דויד וייה כבש שלושער מרשים בתוך חמש דקות (81, 83, 85), והשאיר את בילבאו להילחם בתחתית.


ריאל מדריד - מלאגה 1:2

ריאל כמעט ביזתה את עצמה מול האחרונה בטבלה, אבל שער של סרחיו ראמוס דקה לסיום העניקה לה שלוש נקודות. מלאגה הייתה זו שהובילה במשחק, עם שער של בוביו בדקה ה-22. זינדין זידאן הישווה בפנדל בדקה ה-67, לפני שער הניצחון של ראמוס. כשנותרו 12 נקודות בקופה, מלאגה נמצאת עם 10 מתחת לקו האדום, וכנראה תירד בשבוע הבא.


מאיורקה - אוססונה 1:0

שער של דלפורטה עמוק בתוך זמן הפציעות קירב את הקבוצה המפתיעה של הלה ליגה, צעד נוסף במסעה הארוך וההיסטורי, למפעל היוקרתי של היבשת.


המשחק בין סביליה לברצלונה נדחה בגלל תנאי מזג האויר.

בלאגן בתחתית

רסינג סנטאנדר - חטאפה 3:1

סנטאנדר הסתבכה בתחתית במהלך השבועות וקיבלה הזדמנות פז לצבור 3 נקודות מול חטאפה המפתיעה שאיבדה עניין בליגה. חטאפה פתחה חזק ודודו אוואט נאלץ לבצע שתי עצירות בעשר הדקות הראשונות. בדקה ה-34 גם הישראלי לא יכול היה להושיע, וריקי העלה את האורחת ל-0:1. סנטאנדר הצליחה להשוות שלוש דקות מאוחר יותר משער של אנטוניו תומאס. בדקה ה-61 שוב פעם ריקי, ושוב יתרון לחטאפה. 12 דקות מאוחר יותר כבש מריו פרנייה את השלישי של חטאפה וסגר את הגולל על המשחק. קבוצתו של אוואט בצרות.


אספניול - בטיס 0:2

אספניול דורגה ערב המחזור מקום אחד לפני הקו האדום, אבל נתקלה ביריבה שעדיין לא ניצלה גם היא. דניאל ג'ארקה העלה קבוצה מקומית נחושה וטובה יותר ליתרון בדקה ה-22. בדקה ה-55 הכשיל שוער בטיס , פדרו קונטרראס, את ראול טמודו ברחבה והורחק. דובלאס נכנס לשער ועצר את הפנדל של טאמודו, אבל החלוץ השתלט על הריבאונד וכבש 0:2.


קאדיז - לה קורוניה 1:1

קאדיז עשתה צעד גדול לכיוון הליגה השנייה, דפור התקרבה למקום בגביע אופ"א. יאגו כבש בדקה ה-8. לובוס הישווה בדקה ה-83, אבל הנקודה הזאת לא תעזור הרבה לקאדיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully