וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון מאשר: לא רוצה את קאנן כמאמן

23.4.2006 / 17:33

הצרפתי, שימונה לג'נרל מנג'ר, הגיע לביקור בקרית שלום ואמר: "דיברתי עם טון. הוא מוזמן להישאר, אך לא כמאמן ראשי"

הג'נרל-מנג'ר הנכנס של מכבי ת"א, פיליפ סולומון, ביקר היום (ראשון) לראשונה במתקן האימונים של הקבוצה בקרית שלום, בלוויית המאמן הצרפתי רולאן קורביס ומוטל'ה שפיגלר, שעתיד להשתלב בצוות המועדון.

"ישנם עוד מספר פרטים טכניים שצריך לסגור, מחר (שני) בשעה 11:00 בבוקר ניתן את כל הפרטים במלון קרלטון במסיבת העיתונאים", אמר סולומון לאתר הרשמי של מכבי ת"א.

סולומון הודיע רשמית כי טון קאנן לא יאמן את הקבוצה בעונה הבאה: "דיברתי עם טון והייתה לנו שיחה טובה מאוד. אם טון ירצה להישאר הוא מוזמן, אך לא כמאמן ראשי".

בנוגע להתרשמותו מהמתקן עצמו, אמר סולומון: "אהבתי את מה שראיתי במתקן, רואים שאלי דריקס עשה כאן עבודה מצוינת". סולומון התייחס למינויו הצפוי של גיורא שפיגל כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, עליו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט: "אני רוצה שגיורא שפיגל יהיה חלק מהצוות של מכבי ת"א".

גיורא שפיגל אמר לניר איסקוב לוואלה! ספורט: "אני בהחלט מעוניין להשתלב בצוות המקצועי של מכבי תל אביב, אבל לא לעמוד מאחורי הקווים. אני אמור להיפגש עם פיליפ סולומון בקרוב, אחרי שהוא יתפנה מעיסוקיו עם רולאן קורביס. אני מניח שאשמע ממנו מה התוכניות שלו, ואני מניח שדרכינו תצטלבנה".

במקביל לביקורו של פיליפ סולומון, ערכה הקבוצה אימון לאחר ההפסד אמש לבני יהודה (1:0). שחקני ההרכב ערכו אימון שחרור קל בלבד, בעוד שאר שחקני הסגל ערכו אימון מלא בהדרכתו של טון קאנן.

קשר הקבוצה, ג'ובאני רוסו, אשר המריא לפנות בוקר לבדיקה בגרמניה, ישוב ארצה לקראת אמצע השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully