וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדול ראזאק יחמיץ את המונדיאל

רומן רוזנבלט

24.4.2006 / 19:28

לקשרה הגנאי של מכבי נתניה אובחן קרע ברצועה הצולבת והוא ייעדר חצי שנה מהמגרשים. פרץ ממתין לועדת המשמעת

קשרה של מכבי נתניה, איברהים עבדול ראזאק, קיבל הערב (שני) את הבשורה שאותה הוא כל כך לא רצה לשמוע. לעבדול ראזאק, שנבדק בבית החולים איכילוב בעקבות הפציעה במשחק מול בית"ר ירושלים, אובחן קרע ברצועה הצולבת והוא ייעדר מהמגרשים כחצי שנה. מעבר לעובדה שהוא גמר את העונה במכבי נתניה, המכה הכואבת בהרבה מבחינתו היא חלום המונדיאל. עבדול ראזאק היה אמור להיכלל בסגל של גאנה לגרמניה 2006 וכעת הוא יראה את המשחקים רק בבית.

סוכנו של עבדול ראזאק, דדה חדד סיפר: "הוא ככל הנראה יטוס כבר מחר (שלישי) לגאנה, כדי להתייעץ עם רופאי הנבחרת שלו. בתוך 10 ימים הוא אמור לחזור לארץ כדי לעבור את הניתוח. ראובן עטר התקשר ומאוד ריגש אותנו. הוא הציע כל עזרה שראזאק יצטרך, כולל טיפים משחקן שנפצע לא מעט בקריירה".

ראזאק שחגג רק השבוע 23, התראיין ביום ראשון לוואלה! ספורט והתיחס לפציעה:

מה הרגשת ברגע שנפצעת?

"עשיתי תנועה לעבר הכדור והרגשתי את הברך מסתובבת לי. גם עכשיו כשאני דורך על הרגל אני מרגיש כאבים עזים".

איך ההרגשה לנוכח האפשרות שתפספס את המונדיאל?

"אני מואד מאוכזב ומדוכא מעניין. כל אחד חולם על דבר כזה. רק להיות שם זו חוויה. אבל מה אני יכול לעשות, מה שקרה, קרה ואי אפשר לשנות את זה. אצטרך להעביר את השעות עד הבדיקה מחר ולקוות לטוב, שהפציעה לא כל כך חמורה".

מכבי נתניה חזרה לאימונים לקראת המשחק שהפך לחשוב במיוחד מול בני יהודה. לסגל הקבוצה יחזרו אלן מסודי ואבודו אוקוצ'ה שריצו עונשי הרחקה. ביום שלישי תיערך ועדת המשמעת בהתאחדות לכדורגל, כשלאחריה יוודע האם השוער אבי פרץ יוכל לשוב כבר במשחק הקרוב לשער הקבוצה. לאור מקרי העבר של העלבת שופט, מעריכים בנתניה כי פרץ יושעה למספר משחקים. גם הקבוצה תעמוד לדין, זאת בעקבות התנהגות הקהל באותו משחק מול הפועל תל אביב. הקשר אמיר טגה (צהוב חמישי) והבלם גולן חרמון (צהוב מספר 12) יעדרו מן הסגל למשחק מול מכבי תל אביב בעוד שבועיים - עוד כאב ראש למאמן ראובן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully