וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף שבוע של מלחמות באנגליה

23.4.2006 / 15:17

ארסן ונגר תוקף את טוטנהאם ויול: "השער שלהם היה ביזיון". מוריניו נגד ליברפול ורפא בניטז, קלוד מקללה יורד על פרגוסון

יום אחרי הקרב של צפון לונדון, המשחק בין ארסנל לטוטנהאם (1:1), שקבע הרבה בתחרות על המקום הרביעי בליגה האנגלית, לא נרגעות הרוחות. כזכור, טוטנהאם כבשה את השער שלה בזמן ששני שחקני ארסנל, ז'ילברטו סילבה ועמנואל אבואה, שכבו פצועים על הדשא. אחרי השער בא ארסן ונגר בטענות למרטין יול והם היו קרובים לחילופי מהלומות.

ארסן ונגר, מאמן התותחנים היה נסער: "השער שלהם היה ביזיון. הם משקרים כשהם אומרים שלא ראו ששני שחקנים שלנו שוכבים על הדשא. אני לא מאמין להם, וזו בושה גדולה שדבר כזה קורה. אם הכדורגל הולך בכיוון הזה, זה עצוב מאוד".

מרטין יול, מאמנה ההולנדי של טוטנהאם הגיב: "אני לא יודע מה ונגר רוצה, אני לא ראיתי כלום. אני הסתכלתי על אדגר דווידס. לפעמים אתה מנצח ולפעמים אתה מפסיד, אני יודע שהגיע לנו משהו מהמשחק הזה".

מוריניו נגד בניטז

כדי להפיג את השעמום ולמשוך קצת את התקשורת אליו, גם מוריניו מתקוטט מעל גלי התקשורת, הפעם עם רפא בניטז. הפורטוגזי הגיב אחרי הפסד קבוצתו בחצי גמר הגביע, לקבוצתו של בניטז: "בפרמיירשיפ אין לליברפול סיכוי. הם יכולים להפתיע אותנו במשחק נתון אבל לא לסכן אותנו בעונה שלמה. הפער בין צ'לסי לליברפול עומד על 45 נקודות בשתי העונות האחרונות, ומתוך 10 משחקים בינינו הם ניצחו רק ב-2. ב-4 משחקי ליגה ניצחנו בכולם. אני לא יכול לאחל להם הצלחה בגמר הגביע. ווסטהאם או מידלסברו יהיו שם ואני חייב לכבד אותן". מוריניו, כמו תמיד, הוסיף עקיצה לסיום: "אני כן מאחל להם הצלחה במשחקי מוקדמות ליגת האלופות שלהם בעונה הבאה".

בניטז, שהתבטא ערב המשחק, ואמר שההצלחה של צ'לסי תלוייה בכספו הגדול של רומן אברמוביץ', אמר אחרי העלייה לגמר: "ראיתי את מוריניו אחרי המשחק אבל הוא לא רצה ללחוץ לי את היד. הראינו לכולם שאנחנו יכולים לנצח אותם. יש להם שחקנים מצויינים אבל גם לנו. אנחנו בגמר בגלל שהשחקנים עשו עבודה נהדרת".

מקאללה נגד פרגוסון

קשר צ'לסי ונבחרת צרפת, קלוד מקאללה, אומר בראיון לעיתון בריטי, שהסיכוי היחיד של מנצ'סטר יונייטד להדביק את הפערים מצ'לסי, יכול לקרות אם יפטרו את אלכס פרגוסון. "צ'לסי היא לא קבוצה שחצנית", אמר הקשר הצרפתי, "שחצנות זה לבוא ולהגיד שקבוצה מסויימת תפסיד, ואז להפסיד בעצמך. רק לוזרים מתנהגים ככה. בהחלט אפשר להגיד שפרגוסון הוא לוזר. הוא צריך להודות ולהכיר בעובדה שצ'לסי קבוצה מצויינת, ולתת קרדיט למוריניו ולשחקנים".

מקללה המשיך לבקר את המאמן הסקוטי ואמר: "אפשר להגיד שהסיכוי היחיד של מנצ'סטר יונייטד להשתפר הוא לפטר את פרגוסון ולקחת את מוריניו, אלא שזה לא יקרה במיליון שנים הקרובות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully