וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בסגל בית"ר ירושלים

אסף שקד

23.4.2006 / 13:43

אחרי הניצחון על נתניה, ההכנות לעונה הבאה צוברות תאוצה. חליבה, עזו ומליחי יעזבו וכנראה גם אסולין. אגאנסו צפוי להמשיך

אחרי הניצחון המרשים על מכבי נתניה (0:4) והבטחת הכרטיס לאירופה, בבית"ר ירושלים מאיצים את ההכנות לקראת העונה הבאה. ראשי בית"ר, שהקפיאו את המו"מ עם השחקנים בעקבות ההפסד להכח בגביע, יגבירו מעתה את קצב בניית הסגל, שאמור להתמודד על האליפות בעונה הבאה.

כבר עכשיו ברור כי לפחות חמישה שחקנים יעזבו את הקבוצה בתום העונה. הצעירים יוני קים ויוני אליאב, שלא זוכים לדקות משחק, צפויים להיות מושאלים לקבוצות אחרות, כשבמקביל 3 שחקנים מקבוצת הנוער יעלו לבוגרים. כנראה מדובר בקשרים שי ניסים וחן עזריאל ובבלם מתן בראשי.

כמו כן, עידן מליחי, אופיר עזו ותומר חליבה, שמסיימים חוזה בקיץ, צפויים לעזוב בתום העונה. עזו, בכל מקרה, מעוניין לעזוב ולמצוא קבוצה בה הוא יקבל דקות משחק ואילו מליחי מעדיף להישאר בבית"ר, אך הצוות המקצועי של בית"ר כנראה יוותר עליו.

במקביל, 4 שחקנים מתנדנדים לגבי העונה הבאה, כשהחלטה לגביהם אמורה להתקבל כבר בשבועות הקרובים וזאת בהתאם לזהות המאמן בעונה הבאה. מדובר בליאור אסולין, מזואה אנסומבו, פאבריס פרננדז ודוד אגאנסו.

אגאנסו כבר שלח מסרים לבית"ר שהוא מעוניין להישאר, במיוחד אחרי השער שכבש אתמול (שבת). גם בצוות המקצועי והניהולי רוצים מאוד בשירותיו של החלוץ. גורם במועדון: "אגאנסו מתאקלם לאט לאט בקבוצה ועושה רושם של שחקן שרוצה מאוד להישאר במערכת. אני מאמין שבתקופה הקרובה נשב ונסכם לגבי המשך ההתקשרות לעונה הבאה".

הישארותו של פאבריס פרננדס תלויה גם בזו של לואיס פרננדז. גם הקשר, שמסיים חוזה בקרוב, שלח רמזים שהוא רוצה להישאר בבית"ר, בתנאי שלואיס פרננדז יעמוד בראש המערכת. המנג'ר, אגב, רוצה להשאיר את הקשר הצרפתי.

בנוגע לשני השחקנים הנותרים- מזואה אנסומבו וליאור אסולין, המצב לא ברור. מעמדו של החלוץ רעוע יותר, כשגם כאן זהות המאמן תכריע בנושא. לואיס פרננדז מרוצה מהיכולת של אנסומבו, אך במידה וימצא שחקן זר ברמה גבוהה יותר בתקופה הקרובה, הוא לא יהסס לשחררו. אם טל בנין, לו יש יחסי חברות עם המנג'ר, יגיע בעונה הבאה, סיכויו של אנסומבו להישאר יקטנו עוד יותר.

אנסומבו ואסולין, אגב, מעוניינים מאוד להישאר בבית"ר. אנסומבו אמר היום לוואלה! ספורט: "אני מאוד נהנה בבית"ר, אני מרגיש כאן כמו בבית. אני רוצה להמשיך ומקווה לעזור לבית"ר גם בזירה האירופאית".

עם זאת, חשוב לציין כי אנסומבו קיבל מסרים ממכבי חיפה והפועל ת"א, שמעוניינות בשירותיו בעונה הבאה. מעמדו של איגור מיטרסקי גם הוא לא ידוע. במידה ושמעון גרשון יגיע לקבוצה, המקדוני יעזוב כנראה.

מנג'ר בית"ר ירושלים, לואיס פרנדדז, מעוניין לצרף אליו לצוות המקצועי של הקבוצה, את מאמן נבחרת נערים ב', ויקי פרץ, אם הצרפתי יישאר בתפקידו בעונה הבאה.

פרץ, דובר צרפתית, שיחק בעבר בהצלחה רבה בקבוצת שטרסבורג ומוערך ע"י הצרפתי. בימים הקרובים אמור פרץ להיפגש עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, כדי לדעת האם הוא ממשיך עונה נוספת באימון נבחרת הנערים, השביעית במספר.

פרץ בתגובה: "אני שומע את זה בפעם הראשונה, אבל אני מאוד שמח. אם כבר בא לארץ מאמן מהשורה הראשונה באירופה, זה כבוד שהוא מעוניין בי להיות העוזר שלו. במידה ולא אמשיך בהתאחדות, לעבוד עם פרנדדז בבית"ר זה כבוד גדול. עושים במועדון הזה דברים גדולים".

שכרם של יואב זיו ובן יוסף ישודרג משמעותית

חמישה שחקנים חתומים על חוזים שתקפים גם לעונה הבאה. אחד מהם הוא עומרי אפק, שיעזוב אם לואיס פרננדז יישאר. ארבעת השחקנים הנותרים- ג'רום לרואה, גל אבלרמן, יואב זיו ותומר בן יוסף, אמורים להמשיך כרגיל. השניים האחרונים, שחתמו על חוזה בעידן פניג'ל, צפויים לקבל שדרוג משמעותי מאוד בשכר.

בנוסף, שמונה שחקנים צפויים להאריך בקרוב את חוזיהם בקבוצה, חמישה מתוכם הם "השלד הצעיר" של בית"ר. מדובר באלירן דנין, עמית בן שושן, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי ומאור מליקסון. לגבי האחרון, טרם ידוע האם יסכים לחתום על חוזה ארוך טווח, אך חוזה לעונה אחת ייחתם בוודאות בין הצדדים. בן שושן, ברוכיאן ודנין מחזיקים בחוזה גם לעונה הבאה, בעוד שיצחקי מסיים את חוזהו בתום העונה הנוכחית.

השחקנים הוותיקים, איציק קורנפיין ודוד אמסלם, ימשיכו גם הם בוודאות עונה נוספת בבית"ר, כשהשניים אף צפויים להשתלב לאחר מכן גם במערכת. שחקן נוסף שצפוי לחתום לעונה נוספת בבית"ר הוא השוער המחליף, גיא סולומון.

המודל של מועדון האוהדים: באיירן מינכן

24 שעות לאחר יום העצמאות, תצא משלחת מטעם בית"ר ירושלים בשיתוף עיריית ירושלים, להתרשמות בבאיירן מינכן. המשלחת תבדוק מקרוב כיצד מתנהל מועדון האוהדים של אלופת גרמניה, הנחשב לטוב ביותר בעולם. המשלחת תבקר גם בקניון האוהדים של באיירן, בבארים של הקבוצה, במרכזים השונים, בהכנות של מועדון האוהדים לפני משחקים ובפרויקטים נוספים.

ידוע כבר כי יו"ר בית"ר, ולדימיר שקלאר, מתכנן פתיחת מועדון אוהדים בסמוך לטדי, שם יוכלו האוהדים להיפגש לפני ואחרי משחקים, ואף לחגוג אירועים בצוותא עם שחקני הקבוצה. שקלאר רוצה גם לפתוח פאב אוהדים, כפי שנהוג במועדון המובילים באירופה.

אגב, איגור מיטרסקי יעמוד ביום רביעי בפני ועדת משמעת פנימית על הכרטיס האדום שספג מול מכבי ת"א. מאוחר יותר באותו יום יגיע הבלם המקדוני לבית הדין של ההתאחדות באותו נושא.

אסולין יעמוד לוועדת המשמעת של ההתאחדות, אחרי שהשופט משה בוחבוט כתב בדו"ח שלו כי החלוץ קרא לו "בן זונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully