וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה יפהפה, ואז זה נהיה מכוער"

23.4.2006 / 12:50

אלטון ברנד על הניצחון הצמוד של הקליפרס על דנבר במשחק מספר 1. נייקי גזרה קופון על לברון, כרמלו רוצה חוזה ארוך טווח

"זה היה יפהפה, ואז זה נהיה מכוער". כך סיכם אלטון ברנד את ההופעה ההיסטורית של הקליפרס במשחק פלייאוף, שהסתיימה בניצחון 87:89 על דנבר לאחר שהאדומים איבדו יתרון דו ספרתי סמוך לסיום. "הם היכו אותנו בפרצוף הערב, אבל התגברנו על העצבים ואנחנו מתחילים להתרגל לזה", אמר קאטינו מובלי.

"לא הייתי מוטרד", סיפר הג'נרל מנג'ר של הקליפרס, אלג'ין ביילור. "בעבר היינו מתקפלים, אבל ידעתי שסאם ומובלי יעמדו באתגר". וסאם קאסל, שמחזיק על אצבעותיו שתי טבעות אליפות עם הרוקטס של העשור הקודם, אכן היה שם ברגעי הסיום. "זו חווית למידה", אמר. "זה אף פעם לא טוב לאבד יתרון של 10 נקודות, הם נתנו דקות של כדורסל גדול אבל הם התפתלו ואנחנו לא. לא הדברים הגדולים מנצחים משחקי פלייאוף, זה הדברים הקטנים כמו איבודי כדור והסטות שלו".

בצד המפסיד, כרמלו אנטוני לא מתכוון לעזוב את דנבר, ומצפה להצעה של חוזה ארוך טווח בקיץ הקרוב. "כן, אני עומד לחתום. כל ההעברות האלה, צריך להתרגל לעיר ולקבוצה חדשה. אני לא רוצה לעשות את זה", אמר. ב-12 ביולי, היום בו יותר להחתים שחקנים, צפויה דנבר להציע לכוכב שלה חוזה מקסימלי שיכנס לתוקפו בעונת 2007/8.


האלופה סן אנטוניו ספרס פתחה את המאבק על התואר בניצחון מרשים 88:122 על סקרמנטו. "זה הפלייאוף, וכולם מפוקסים ומלאי מוטיבציה", אמר טוני פארקר. "כולם היו מוכנים, אבל משחק 2 יהיה שונה". הספרס קיבלו עזרה גם מ-3 שלשות של ניק ואן אקסל הותיק, שיפרוש בתום העונה. "זו לא הפתעה, כי אלו הדברים שהוא עושה" ,אמר מאמן הספרס גרג פופוביץ'. "הוא אוהב את המצבים האלה, אני רק מקווה שהגוף שלו יאפשר לו להמשיך בכך".

"הם הרגו אותנו, פשוט כך", אמר בונזי וולס, שקלע 12 לקינגס. "אם היינו משחקים מול קבוצה שלא אלופה, היינו מתוסכלים".

העדות של לברון

המילה המודפסת על החולצות השחורות שהפיצו אנשי נייק לפני משחק הניצחון של קליבלנד על וושינגטון (86:97), אמרה הכל. "עד" היה כתוב שם, ולברון ג'יימס עם הופעה של 31 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים באמת נתן תצוגה שכדאי היה להיות עדים לה.

"האוירה היתה מדהימה. לראות את המגבות מתנופפות לפני המשחק היה מרגש", סיפר קינג ג'יימס. דוניאל מרשל הותיק קלע 19 נקודות כשעלה מהספסל. "הייתי לחוץ לשבת על הספסל, אבל נרגעתי קצת כשלברון עשה איירבול בזריקה הראשונה", סיפר מרשל. ולברון התגונן: "עשיתי איירבול גם במשחק האולסטאר הראשון שלי".

גילברט ארינאס, שדורג רביעי בטבלת הקלעים של העונה הרגילה ועבר ערב מתיש, סיכם: "שחקני כדורסל לא שומרים בהגנה כשהם מחטיאים זריקות. אנחנו החטאנו והתלוננו, והם עשו סלים קלים".


30 נקודות ו-11 אסיסטים. זה היה ההספק של דווין וויד לפני שירד עם שריר כואב 8 שניות לסיום משחק הניצחון של מיאמי על שיקגו 106:111. "שחקנים גדולים ימצאו את הדרך לעבור כל הגנה כשאתה מעלה את חשיבות המשחק", אמר פט רייל על הפלאש. "דווין הוא שחקן של משחקים גדולים".

אדוניס האסלם ממיאמי הורחק לאחר שהשליך את מגן השיניים שלו על השופט ג'ואי קרופורד במהלך המחצית הראשונה. השחקן צפוי לעמוד לדין, מה שעלול למנוע ממנו לשחק בכמה מהמשחקים הבאים בסדרה.

גם האח הגדול, שאקיל אוניל, שסיים ערב פלייאוף סטנדרטי של 27 נקודות 16 ריבאונדים ו-5 חסימות, פירגן בגדול: "זה מה שהוא עושה, הרבע הרביעי שייך לו", אמר על וויד.

"לא שיחקנו חכם כמו שהיינו צריכים במצבים מסוימים", אמר מאמן הבולס סקוט סקיילס. "נתנו הכל על המגרש, היו לנו הזדמנויות, אבל לא הצלחנו לעשות את המהלכים הגדולים כשהיינו צריכים". בן גורדון, שקלע 35 נקודות, לא התנחם מיכולתו האישית: "אין ניצחונות מוראליים בשלב הזה של העונה. אנחנו רק צריכים למצוא דרך לעצור את הקצב שלהם. הם קלעו יותר מדי נקודות במתפרצות וברגעי מפתח במחצית הראשונה, ואנחנו איבדנו כמה כדורים שממש פגעו בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully