וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן עשוי להודיע על פרישה ביום רביעי

23.4.2006 / 12:48

הגאון הצרפתי ייכנס מסיבת עיתונאים וההערכות בספרד הן שיודיע על הפסקת משחק פעיל בתום המונדיאל. בופון בספק למונדיאל

קשר ריאל מדריד ונבחרת צרפת, זינדין זידאן, הודיע שייכנס מסיבת עיתונאים ביום רביעי. ההערכות הגוברות והולכות באירופה, הן שהוא יודיע על פרישתו ממשחק אחרי המונדיאל. לזידאן חוזה לשנה נוספת במועדון הספרדי, אבל בספרד מעריכים שלא יודיע רק על פרישה מנבחרת צרפת, אלא גם על עזיבתו את ריאל.

בופון בספק למונדיאל

סימני שאלה הולכים ומתגברים סביב כשירותו של ג'יאנלואיג'י בופון, שוער יובנטוס ונבחרת איטליה, לקראת המונדיאל המתקרב. בופון נעדר ממשחק הקבוצה מול לאציו ביום שבת (1:1) בגלל פציעה. השוער המצוין החמיץ את חמשת החודשים הראשונים של העונה בגלל פציעה קשה בכתף, ולאחרונה סבל גם מבעיה בקרסול. יובנטוס הכריזה על דממה תקשורתית בנושא, אולי מתוך כוונה להסתיר את הבעיה.

בקנבאואר: "לבקהאם בעייה מנטאלית בטורנירים גדולים"

הקייזר, פרנץ בקנבאואר, מטיל ספק ביכולתו המנטלית של דייויד בקהאם להצטיין בטורנירים גדולים. "יכול מאוד להיות שבקהאם מתקשה להתמודד עם מצבי לחץ", אמר בקנבאואר. "הוא הורחק במונדיאל 1998, והחמיץ שני פנדלים חשובים מול צרפת ופורטוגל ביורו 2004. נראה שהוא סובל מחסימה מנטלית במעמדים הללו, ושיש לו בעייה עצבית".

לונפאט ייעדר מהמונדיאל

למרות שמאמן נבחרת שוויץ, קובי קון, לא צפוי להודיע על סגל
נבחרתו עד ה-15 במאי, התאריך האחרון לפירסום הסגלים למונדיאל, נראה ששחקן אחד בטוח לא יהיה שם: יוהאן לונפאט, קשרה בן ה-32 של סושו, פצוע כבר תקופה ארוכה בקרסולו והרופאים נותנים לו סיכוי קטן מאוד להחלים עד פתיחת המונדיאל. לונפאט החמיץ גם את אליפות אירופה ב-2004 בגלל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully