וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה כנראה לא יהיה כשיר לברצלונה

23.4.2006 / 12:24

הקשר הברזילאי נפצע במהלך משחק הליגה של מילאן מול מסינה בסוף השבוע, והסיכויים שישחק בקאמפ נואו קטנים. אולגר ייעדר בבארסה

מילאן עשוייה למצוא את עצמה בבעיית פציעות רצינית לקראת משחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות מול ברצלונה ביום רביעי. קרלו אנצ'לוטי, מאמן הקבוצה, נאלץ לבצע שלושה חילופים כבר אחרי 28 דקות במשחק הניצחון מול מסינה (1:3) ביום שבת. הדאגה העיקרית במילאן היא לגבי הקשר הברזילאי, קאקה, שנפצע בברכו. גם אלסנדרו נסטה, מאסימו אמברוסיני, קאפו ואנדריי שבצ'נקו נפצעו במשחק.

אם לא די בכך, מהמשחק נעדרו גם יוהאן פוגל, פיליפו אינזאגי ופאולו מלדיני, כולם בגלל פציעות קלות. מילאן תפתח במירוץ להכשיר את שחקניה, אך כרגע נראה שקאקה ואמברוסיני לא יוכלו ליטול חלק במשחק בקאמפ נואו.

ברצלונה, מצידה, תחסר את שחקן הכלבו שלה בהגנה, אולגר. השחקן הצעיר נפצע בירך במהלך המשחק הראשון בין הקבוצות, והצטווה לנוח 10 ימים.

גם ויאריאל במירוץ נגד הזמן, וזאת על מנת להכשיר את חלוצה המצוין, חוסה מארי, לגומלין מול ארסנל. החלוץ נפצע במשחק בלונדון אחרי תיקול עם ז'ילברטו סילבה ולא שיחק בליגה מול ריאל סוסיאדד (2:0). קיקה אלבארז לא שיחק גם הוא בגלל פציעה בקרסול, אבל צפוי להיות כשיר לארסנל.

אצל ארסנל צפוי להעדר הבלם השוויצרי פיליפ סנדרוס, שנפצע במהלך המשחק מול טוטנהאם. "יש לו בעיה בברך ואני לא חושב שהוא יוכל לשחק ביום שלישי", אמר מאמנו, ארסן ונגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully