וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להחזיר את הזוהר לפטיש

20.4.2006 / 16:14

26 שנה מאז גמר הגביע האחרון שלה, תעלה ווסטהאם לחצי הגמר מול מידלסברו (18:00, הערוץ האנגלי) במטרה לשחזר את ההישג

ההפסד של צ'לסי לליברפול (2:1) בחצי הגמר הראשון של הגביע האנגלי בשבת, החדיר בודאי מוטיבציה מיוחדת בשחקני מידלסברו ו-ווסטהאם לקראת המפגש ביניהן על הכרטיס השני לאירוע החשוב בכדורגל האנגלי (18:00, ערוץ הליגה האנגלית). לגביע אמנם חוקים משלו, במשחק אחד הכל אפשרי ועוד שלל קלישאות, אבל אין ספק שכאשר המועמדת הבכירה לתואר נזרקת החוצה, הסיכויים של הקטנות רק גוברים.

"למידלסברו יש יתרון עלינו בניסיון והידע במשחקים מהסוג הזה", אומר מאמן ווסטהאם, אלן פארדיו. "הם בכושר נהדר, וסטיב מקלארן מוציא את המקסימום מכל השחקנים". רק לפני שבוע הפסידה ווסטהאם 2:0 בריברסייד למידלסברו בליגה, ולמאמן הקבוצה הלונדונית נותר רק לקוות להופעה נחושה של הקבוצה שלו, כמו שהפגינה לאורך כל העונה. "אני לא חושב שהקבוצה שלי תעשה במכנסיים, באמת שלא. כל שנותר לי הוא לקוות שנייצר את הכי טוב שלנו". אחרי שאיפשר מנוחה לשחקניו הבכירים לקראת חצי הגמר, יקבל בחזרה פארדיו את אנטון פרדיננד ודני גבידון שהחלימו מפציעות. ניצחון יחזיר את הפטישים לגמר הגביע, לראשונה אחרי 26 שנים.

מאמן מידלסברו סטיב מקלארן מוזכר כאחד המועמדים לתפקיד מאמן נבחרת אנגליה, והגביע האנגלי הואה הזדמנות עבורו לצבור עוד כמה נקודות בקרב על המשרה היוקרתית. "חצי הגמר הוא הזדמנות, זו התרגשות, זה באז. אם לא נעלה לגמר נדע שעשינו את שלנו, אבל אנחנו בעמדה טובה לעשות את זה". קפטן מידלסברו, גארת סאותגייט בספק למשחק בשל פגיעה בקרסול. גם החלוץ מרק וידוקה בספק, אם כי כריס ריגוט אמור לחזור לסגל אחרי שנעדר ממשחק גביע אופ"א מול סטיאווה בוקרשט בשל הרחקה.

  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully