וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנו נאלצים לרקוד עם בן הזוג הכי מכוער"

23.4.2006 / 9:17

פבלו פריוני מטאו מביע באתר היורוליג חשש ממכבי ת"א: "היא הפייבוריטית לזכיה", ומשבח את סולומון: "הוא נכנס לנעלי שאראס"

אחד השחקנים ששרדו את השינויים הרבים שעברה טאו ויטוריה בעונה האחרונה הוא הרכז הארגנטינאי, פאבלו פרייוני. יתרה מכך, העזיבה של חוסה קלדרון פינתה לו את מרכז הבמה, ובעונתו הראשונה כשחקן מוביל בקבוצה הוא סיים כמלך האסיסטים של היורוליג.

פריוני התראיין לאתר היורוליג, והתייחס תחילה למהפך בסדרה מול פנאתינייקוס: "הגישה שלנו הייתה 'כל משחק בעתו'. במשחק הראשון לא שיחקנו טוב, אבל בשניים האחרים התחברנו. ברגע שניצחנו במשחק השני, התכוננו היטב וידענו מה מצפה לנו ביוון. אני חושב שאנו מוכנים לפיינל פור".

פריוני התייחס למכבי ת"א, יריבת טאו ביום שישי: "כמו שאומר הביטוי 'אנו נאלצים לרקוד עם השותף המכוער ביותר'. אנחנו כבר מכירים אותם וראינו מה הם יודעים. נכון ששרונאס יאסיקביצ'יוס, הפוינט גארד הטוב ביותר באירופה, עזב, אבל וויל סולומון נכנס לנעליו בצורה הטובה ביותר. הוא שחקן אדיר. אנחנו עומדים לשחק מול המועמדת הראשית לזכיה נוספת בתואר. אבל אנחנו מרגישים טוב, וב-28 באפריל נגיע עירניים וננסה להפתיע אותם".

פריוני התייחס לגמר של השנה שעברה: "מכבי שיחקה היטב, למרות הביטחון הרב עימו באנו אחרי הניצחון על צסק"א. השנה אנחנו מנוסים יותר, בעונה השניה שלנו בפיינל פור. עודף ההתלהבות פגע בנו בגמר בשנה שעברה, ואני מקווה שהשנה זה לא יקרה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully