וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפיגל ימונה למנהל מחלקת הנוער במכבי ת"א

ניר איסקוב

22.4.2006 / 20:54

מנכ"ל הקבוצה מהעונה הבאה, פיליפ סולומון, יבקש לרכוש את הקבוצה בתום שלוש שנים. פדרמן שוב מאחורי הקלעים, גרנט מועמד לאימון

פיליפ סולומון ורולאן קורביס הגיעו היום (שבת) למשחקה של מכבי ת"א מול בני יהודה בלוויית מוט'לה שפיגלר וגיורא שפיגל. שפיגל הוא מועמד מוביל לשמש בעונה הבאה כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי ת"א, וסולומון הצהיר היום כי בתום שלוש העונות שבהן יחכור את מכבי מלוני הרציקוביץ', הוא יבקש לרכוש את המועדון, וציין כי אברהם גרנט הוא מועמד לאימון הקבוצה.

מסיבת העיתונאים שתוכננה למחר, שבה סולומון אמור להיות מוצג כג'נרל מנג'ר של המועדון, נדחתה ביממה, כדי לסגור פרטים אחרונים בעסקה. לוואלה! ספורט נודע כי מדובר בקבוצת ניהול שתמנה בין חמישה לשישה אנשים, כולם משקיעים זרים - שניים מצרפת, שניים מארה"ב, ואחד או שניים מרוסיה. חשוב לציין כי אנשי העסקים למעשה לא יהיו מעורבים בניהול השוטף של המועדון, אלא רק יזרימו כספים ויעודכנו על ידי סולומון, שבידיו הם מפקידים את הניהול השוטף.

ומה יהיה עם גרנט?

דייויד פדרמן, מבעלי קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א, שימש מתווך גם בעסקה הזאת, לאחר שניסה לרקום עסקה לרכישת המועדון על ידי אנשי עסקים מרוסיה ומגרוזיה, מהלך שלא יצא לפועל. פדרמן מעוניין להישאר מאחורי הקלעים, ומנסה לגייס לחברת ניהול גם את מאיר שמי, שלפי שעה נשאר בהפועל פ"ת.

אם שמיר יחליט בכל זאת להשקיע, סיכוייו של אברהם גרנט להתמנות למאמן גדלים בצורה ניכרת. שחקנים שהוזכרו כמועמדים להצטרף הם מזואה אנסומבו, שעשוי לנחות בקרית שלום הודות ליחסיו הטובים של סולומון עם לואיס פרננדז; וגם שמם של משה ביטון, יוסי שיבחון וחיים מגרלשוילי הוזכרו. המאמן הבא של הקבוצה יצטרך להחליט לגבי ז'וזה דוארטה, אייל ברקוביץ' ובלסינג קאקו, שחתומים לעונה הבאה. השחקן הראשון עמו תשב ההנהלה הנכנסת יהיה הקפטן אבי נמני, שהביע את רצונו לשחק גם בשנתיים הקרובות במועדון. סולומון מחשיב מאוד את דעתו של נמני ויתייעץ בו בהמשך הדרך.

בקרב אוהדי מכבי הדעות חלוקות לגבי הצטרפותו האפשרית של אברהם גרנט. בועז קלדרון, מראשי האלוטראס, אמר: "יש התנגדות גדולה לגרנט, אנחנו חוששים שזה מתכון לכישלון, אבל לא נפריע להכנות לקראת העונה הבאה כי אנחנו רוצים שמכבי תצליח. כדאי שראשי הקבוצה ייקחו בחשבון שלקהל אין טיפת סבלנות כלפי גרנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully