וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי רואה כוכבים

ניר איסקוב

23.4.2006 / 7:34

מאמן מכבי חיפה מסביר את הסיפוק באליפות העשירית של המועדון: "על הישג כזה מקבלים כוכב מוזהב". קייסי בספק לחצי גמר הגביע

מכבי חיפה תחגוג מחר (ראשון, 20.50, שידור ישיר בערוץ 10) אליפות שלישית ברציפות, ועשירית בתולדות המועדון, במשחק הליגה נגד הפועל נצרת עילית.

למרות המאורע המשמח, אם כי הדי צפוי, בחיפה עמלים למלא את האצטדיון, לנוכח שעת המשחק המאוחרת. הנהלת הקבוצה יצאה במבצע לאוהדים, שבמסגרתו בני נוער עד גיל 15 ונשים שיגיעו בחולצה ירוקה, יוכלו לרכוש כרטיס ב-10 שקלים בלבד.

האלופה תחסר את אדורם קייסי, הסובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי, ושיתופו גם במשחק חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי נגד בני יהודה, מוטל בספק. את מקומו של קייסי ימשיך למלא חיים מגרלשוילי.

שלומי ארבייטמן, שנעדר משני המשחקים האחרונים עקב פציעה, צפוי להיכלל בהרכב על חשבון עדן בן בסט. גם אריק בנאדו, שקיבל מנוחה במשחק האחרון, אמור לחזור ל-11 הראשונים של רוני לוי. אלון חרזי וקלמי סבן נאבקים על עמדת המגן הימני.

הנהלת מכבי חיפה לא מתכוננת לאירוע יוצא דופן בסיום המשחק, אם כי היא מקווה שגם הפעם, כמו בשנתיים האחרונות, האוהדים לא יפלשו לכר הדשא.

מנהל הקבוצה, אריה בורנשטיין, הסביר: "משחק של אליפות זו חגיגה שלמה: צריך לדאוג לזיקוקים, אומנים ועוד דברים מבעוד מועד. מה היה קורה אם הפועל ת"א היו מנצחים ואנחנו מפסידים מחר? במשחק הבית האחרון, נגד מכבי פ"ת, בטוח שנהיה אלופים, ואז נחגוג כמו שצריך. צריך לזכור שיש לנו עוד מחויבויות בדמות חצי גמר הגביע, ככה שכל דבר בזמנו, שום דבר לא בוער. בכל מקרה, יש היענות גדולה בקרב הקהל שלנו למשחק מחר".

אלון חרזי התייחס לעובדה שתוצאת המשחק נגד נצרת עילית כלל לא תשנה למוליכה: "עצם זה שאנחנו זוכים באליפות לא נותן לנו יותר מדי פריבילגיות לגבי הליגה, כי אנשים יסתכלו בזכוכית מגדלת כדי לראות מה אנחנו עושים ומה אנחנו לא עושים. אחרי שהעבירו עלינו ביקורת בשנה שעברה, לא נרשה לעצמנו לחזור על אותו דבר. אנחנו מוכיחים לאורך השנים בגרות ואופי, ואני לא חושב שאנחנו צריכים להפסיק ולרצות ולאגור נקודות כי אנחנו רוצים לסיים עם טעם טוב. זו גם הכנה לחצי הגמר, ואנחנו רוצים לבוא אליו עם ראש מורם".

בנוגע לאדישות היחסית של הקהל, אמר המגן-בלם הוותיק: "יש לנו את האנשים שעושים את העבודה עם הקהל, ואחראים על הדברים האלו. המטרה שלנו היא לשחק כדי שהקהל כן יבוא. אני חושב שעשינו הרבה דברים בשביל שהקהל, אבל יש חלק שמעדיפים לא לבוא. ברור שאני רוצה משחק עם אצטדיון מלא".

עבור חרזי בן ה-35, תהיה זו אליפות שמינית בקריירה, ושביעית במכבי חיפה. "אם היה לי שובע ולו הקטן ביותר, כבר מזמן הייתי פורש", אמר בחיוך. "בינתיים אני מקבל תיאבון יותר גדול מאליפות לאליפות, וחתמתי לעוד שנתיים בחיפה. אנחנו עובדים מאוד קשה בשביל שהמשחקים שלנו ייראו נוחים, ואנחנו לא צריכים להתנצל על הפערים בליגה. צריך לבוא ולראות את הקצב באימונים שלנו כדי להבין את זה".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי (קלמי סבן), רפאל אולארה, אריק בנאדו, חיים מגרלשוילי, חאבייר דירסאו, עידן טל, גוסטבו בוקולי, מיכאל זנדברג, שלומי ארבייטמן, רוברטו קולאוטי.

רוני לוי: "יש לי חלק בכוכב הזהב של מכבי חיפה" (תומר לוי, הארץ)

"אומרים שקבוצה שזוכה ב-10 אליפויות מקבלת כוכב מוזהב, שילווה אותה לתמיד", אמר מאמן מכבי חיפה רוני לוי, "אני רוצה לחשוב, שיש לי חלק מכובד מאד בכוכב הזהב הזה שמכבי חיפה מקבלת. אני רוצה להודות לצוות המקצועי שעבד לידי וסובל את השגעונות שלי כל הזמן".

הנשיא, יעקב שחר, דווקא בחר להסתכל על חצי הכוס הריקה. "צריך לזכור שלפני שלוש שנים הפסדנו אליפות בגלל הפרש של שני שערים", אמר שחר, "אחרת היינו חוגגים היום אליפות שישית ברציפות". שחר התייחס למשחק חצי גמר הגביע המצפה לקבוצתו ביום רביעי מול בני יהודה: "יש לנו עדיין מטרות להשלים העונה, כדי שתהיה עוד יותר טובה".

"לא נראה לי שב-20 השנה הקרובות יקום מועדון שישחזר את ההישג כזה", קבע הבלם אריק בנאדו, ומיכאל זנדברג חתם: "זו היתה עונה מדהימה, אישית וקבוצתית".

חגיגות השמחה המוקדמות על האליפות הרשמית, אינן מלמדות על כך שחיפה לא תגיע בשיא הריכוז למשחק מול נצרת עילית. "רוני לוי החזיק אותנו מאד קצר השבוע", סיפר אחד השחקנים, "המסר היה שאסור לזלזל במשחק וחייבים לתת את הכל". המגן אדורם קייסי ייעדר מהמשחק בעקבות בדיקת MRI שנערכה בבירכו, שהראתה שהוא סובל מקרע חלקי בשריר. קייסי גם בספק לחצי הגמר.

כ-100 שוטרים יאבטחו את המשחק, והמשטרה הבהירה שלא תיתן לקהל לפרוץ למגרש, מאחר והחגיגות הרשמיות יתקיימו רק במשחק הבית האחרון מול מכבי פ"ת. ייתכן שהקפה ספונטנית של השחקנים תתקיים הערב לפני המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully