וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ניצחה גם את סרביה

22.4.2006 / 18:59

שחר פאר וציפי אובזילר רשמו ניצחון סנסציוני במשחק הזוגות המכריע והעלו את נבחרת הנשים בטניס לפלייאוף העלייה לבית 2

נבחרת ישראל לנשים בטניס רשמה היום (שבת) את אחד ההישגים הגדולים שלה בהיסטוריה, כשעלתה למשחקי הפלייאוף על העלייה לבית 2 (הבית השני בחשיבותו בעולם) בגביע הפדרציה. הנבחרת, שכוללת את שחר פאר, אנה סמאשנובה וציפי אובזילר, רשמה ניצחון רביעי בטורניר הבית האירופי/אפריקאי בבולגריה, הפעם 1:2 על סרביה ומונטנגרו בחצי הגמר.

הדרמה החלה כבר במשחק הראשון במפגש, שהמפסידה בו נשארה בבית הנוכחי. אנה סמאשנובה כבר הובילה 5:7, 4:5 על טימוטיץ', אבל נאלצה לפרוש במצב של 40:40 בגלל פציעה. הסרביות עלו ליתרון 0:1 ושחר פאר עלתה למשחק הבא מול אנה איבאנוביץ', המדורגת 17 בעולם. הטניסאית הישראלית הבכירה רשמה את אחד הניצחונות הגדולים שלה בקריירה עם 2:6, 6:4, 4:6. פאר החזירה את ישראל לתמונה ורצה לעברה של סמאשנובה כדי לזעוק לעברה: "זה בשבילך אנה".

במשחק הזוגות המכריע התמודדו פאר ואובזילר מול איבאנוביץ' ודניצה קרסטאיץ'. הישראליות ניצחו במערכה הראשונה 1:6, אבל הפסידו בשניה 4:6. בהמשך לדרמות של המפגש הזה, המערכה השלישית הגיעה למצב של שובר שיוויון ובסופה ניצחו הישראליות 8:10.

ישראל עלתה יחד עם סלובקיה (של דניאלה הנטוחובה) למשחקי הפלייאוף על העלייה לבית 2, שהוא השני בחשיבותו בעולם. המשחקים יתקיימו ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully