וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאז שפרננדז בא, אני יותר פעיל"

22.4.2006 / 19:32

אבירם ברוכיאן שיבח את מאמנו בבית"ר ירושלים בעקבות הניצחון 0:4 על מכבי נתניה העלובה. עטר: "הם היו גדולים עלינו"

ראובן עטר ומכבי נתניה התכוננו למשוכה קשה מאוד. זו לא הייתה רק היריבה בית"ר ירושלים, אלא העובדה שהנתנייתים הגיעו לאיצטדיון טדי בלי אבי פרץ ואייזק אובודו אוקוצ'ה. תוסיפו לזה פציעה של עבדול ראזק כבר בתחילת המשחק ותקבלו סוג של קבוצת נוער, שחטפה בראש ארבעה שערים מבית"ר ירושלים.

גל אלברמן חזר מהפציעה על חשבונו של ז'רום לרואה המורחק. חסרונו של הצרפתי לא הורגש, נוכחותו של הישראלי מטנריפה דווקא כן. אבל הסיפור הגדול של המשחק היה אותה חבורה קבועה, שכוללת את : יואב זיו, אבירם ברוכיאן (שניהם כבשו) ועמית בן שושן. תקראו לזה התינוקות של לואיס פרננדז או שתבחרו כל הגדרה אחרת, אבל העובדות מדברות בעד עצמן. המנג'ר הצרפתי של בית"ר ירושלים טיפח את השחקנים האלו כמו שאף אחד אחר לא עשה עד היום ועם כל הטענות כלפיו, את התרומה הגדולה הזאת אי אפשר לקחת.

מכבי נתניה קיוותה לסיים את העונה בצמרת, אבל כשלראובן עטר אין שום דבר שמתקרב לתחליף הולם לשחקניו הבכירים, קבוצתו נראית הרבה יותר קרובה לתחתית.

מהלך המשחק

דקה 8 - הזדמנות ראשונה לבית"ר ירושלים. דויד אגאנסו משתחרר ברחבה ובועט, גל ניר הודף לקרן.

דקה 18 - גל אלברמן משתחרר יפה, פורץ לרחבה ובועט מעל לשער.

דקה 27 - פבריס פרננדז מנסה להפתיע את גל ניר בבעיטה מ-25 מטר. הכדור עובר דרך השוער של נתניה לקורה והחוצה.

דקה 37 - שער! כדור חופשי לבית"ר ירושלים. פבריס פרננדז הרים, גל ניר לא יצא טוב, גל אלברמן הקדים אותו ונגח פנימה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 45 - גול! אבירם ברוכיאן מרים קרן מצד ימין, דויד אגאנסו עולה יפה ובועט פנימה. 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 54 - עמית בו שושן פורץ מימין ומגביה כדור לרחבה, אבירם ברוכיאן נוגח מעל למשקוף.

דקה 60 - גול! המהלך מתחיל אצל אנסומבו, ששולח לאגאנסו, הספרדי משאיר בנגיעה לאבירם ברוכיאן, שמפציץ מ-25 מטר לרשת. 0:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 67 - שלומי אדרי מנסה להפתיע את קורנפיין בנסיון נואש. הכדור, שהיה מיעוד לחיבורים, יצא החוצה.

דקה 75 - גול! מתפרצת לבית"ר ירושלים. עמית בו שושן שולח את יואב זיו, שפורץ קדימה ומקשית מעל גל ניר. 0:4 לבית"ר ירושלים.

דקה 84 - בית"ר ירושלים נותרת בעשרה שחקנים. ליאור אסולין סופג כרטיס אדום בעקבות תיקול חריף ברחבה וזה 6 דקות בלבד אחרי שנכנס כמחליף.

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, יואב זיו, דוד אמסלם, תומר בן יוסף, מזואה אנסומבו, גל אלברמן (עידן מליחי, 67), אלירן דנין, אבירם ברוכיאן, פבריס פרננדז (מאור מליקסון, 69), עמית בן שושן, דויד אגאנסו (ליאור אסולין, 77).

הרכב מכבי נתניה: גל ניר, עופר טלקר, גולן חרמון, דקל קינן, אסי וסיהון, גיא טוביאק, טל בנין (לאונרד קרופניק, 45), אמיר טגה (דלה ימפולסקי, 58), איברהים עבדול ראזאק (אסי בן מוחא, 27), פאפי קימוטו, שלומי אדרי.

"המשחק היה גדול עלינו" (רומן רוזנבלט ואסף שקד)

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, אמר בסיום המשחק: "המשחק הזה היה גדול עלינו, אבל כששישה שחקני הרכב בסגל כה מצומצם לא משחקים, זו בעיה. אפשר להגיד שהתוצאה הייתה גבוהה מדי, אבל כבר במחצית הראשונה, בית"ר הייתה שווה שני שערים. זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה.

"השחקנים שנכנסו השתדלו ואין לי טענות כלפיהם. אנחנו לא מתכוננים לעונה הבאה אלא למשחק הבא. אני מקווה שעבדול ראזק יוכל לחזור לשחק. אנחנו רחוקים 5 נקודות מהקו האדום ונעשה את הכל כדי להרוויח את הנקודות במחזור הבא".

דוד אמסלם אמר בסיום המשחק: "כל השבוע לא הצלחתי להירגע מהמשחק בשבוע שעבר מול מכבי ת"א, הייתי עצבני על המשחק הזה, ורק המשחק והניצחון היום הרגיעו אותי. נתנו תצוגה ענקית וגולים מצויינים היום, צמצמנו את הפער מהמקום השני לנקודה אחת בלבד והבטחנו באופן רשמי את המקום באירופה, למרות שלמעשה היינו בטוחים באירופה כבר אחרי הניצחון על בני יהודה. בתצוגות האחרונות שלנו הוכחנו שמגיע לנו להיות באירופה ובמקום השני, ואני שמח על הניצחון היום למרות שקשה לי לשכוח את השבוע שעבר"

אבירם ברוכיאן: "זה היה ניצחון מאוד מרשים שלנו, הגענו למצבים וזה בא לידי ביטוי בשערים, וכשמנצלים מצבים זה תמיד טוב לקבוצה. אני שמח מאוד שהיום הבקעתי משחק שלישי ברציפות, זה דבר שעוד לא קרה לי בקבוצה הבוגרת למרות שבמחלקות הנוער זה קרה לי יותר מפעם אחת, אבל בסופו של דבר מה שחשוב זה שהקבוצה ניצחה והיינו טובים, פחות חשוב מי הבקיעו את השערים".

כשנשאל אם השתפר בזכות לואיס פרננדז או בזכות עצמו אמר ברוכיאן: "אני חושב שזה שילוב של שניהם. בעבר הרבה פעמים הייתי צריך להוכיח את עצמי כל פעם מחדש, וברוב המקרים זה היה בפרקי זמן קצרים במשחק, ומאז שבא פרננדז אני הרבה יותר פעיל במשחק ובא לידי ביטוי בצורה משמעותית יותר, ובעיקר אני משחק יותר. אני רק מקווה שאני והקבוצה נמשיך להתקדם ולהשתפר".

בסיום המשחק אמר גיא עזורי לוואלה! ספורט: "זה לא שחשבנו שיהיה משחק קל פשוט עשינו אותו קל. נכון שנתניה לא שיחקה טוב הערב, אנחנו הגענו להמון הזדמנויות ולעומת שבוע שעבר גם ניצלנו חלק גדול מהם וזה מתבטא בתוצאה הגבוהה." עזורי התייחס גם לשריקות הבוז לעברו של קשר הקבוצה, עידן מליחי כשאמר: "אני תמיד בדעה שקהל של קבוצה צריך לעודד מן הדקה הראשונה עד הדקה ה-90 ולתמוך בכל מצב בשחקני הקבוצה. מעבר לזה אין לי מה לומר".

איציק קורנפיין: "לא חשבנו שזה יהיה קל אבל אין ספק שהפכנו שאת המשימה לקלה. נכנסו היטב למשחק, היינו אגרסיביים, הגענו להמון מצבים והבקענו שערים יפים מאוד ואחרי שבוע שעבר כששיחקנו היטב אך לא ידענו לתרגם זאת בתוצאה, הפעם לא נתנו לעניין לחמוק מידינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully