וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס מציגה: יום של תהילה

22.4.2006 / 19:00

אוחנה כבר הוביל 0:2, מכבי פ"ת הצליחה להשוות בדקה ה-89. כפ"ס עלתה מעל לקו האדום, לפחות עד משחקה של נצרת עילית מחר בחיפה

הפועל כפר סבא אומנם בסופו של דבר לא הצליחה לנצח את מכבי פ"ת, אך היא השלימה את המשימה שנראתה עד לפני כמה שבועות כבלתי אפשרית - לעלות מעל לקו האדום. בניגוד למצופה מקבוצות תחתית, הכפר סבאים המשיכו להציג כדורגל אטרקטיבי במשך דקות ארוכות ולהגיע להרבה הזדמנויות ליד שערו של אוהד כהן, אך בסופו של דבר היא מצטערת על ההחמצות שלה.

אבו בקרי ויבואה כבשו את שני השערים לכפר סבא תוך שמונה דקות במחצית הראשונה, שהעלו את כפ"ס למקום הבטוח לראשונה אחרי 21 מחזורים. שער של פטריק סופו צימק את התוצאה, ורוביל סרסור הצליח להשוות דקה לסיום בנגיחה ולגנוב נקודה, והשאיפות של הלוזונים לסיים במקום הרביעי עדיין בעינן.

מהלך המשחק

הפתיחה הייתה שייכת דווקא לאורחים מפתח תקוה, שהפגינו הרבה רצון ונמרצות מול המארחים, אבל בהמשך גם כפר סבא נכנסה למשחק ועל הדשא התפתח משחק מהיר, אבל ללא הזדמנויות מסוכנות. השער הראשון נכבש רק אחרי חצי שעה של כדורגל.

דקה 30 - גול! התקפה מסוכנת של כפר סבא עם חילופי מסירות מהירות, ובסופה אבו בקרי הניף את הרגל ובעט כדור שטוח וחזק לפינה הימנית, אוהד כהן נכנע. 0:1 לכפר סבא.

דקה 38 - גול! כדור ארוך נשלח לעבר רחבת פתח תקוה, מוראד מגמאדוב עזב משום מה את הכדור, אוהד כהן כשל ביציאה ופספס גם הוא את הכדור, וליבואה נותר רק לדחוק פנימה. 0:2 לכפר סבא.

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של המארחים, אך אחרי כמה הזדמנויות נוחות, רבע שעה בתוך המחצית השער נכבש דווקא בצד השני.

דקה 58 - גול! פטריק סופו התנהל בנחישות בתוך הרחבה, ומזווית קשה גלגל את הכדור פנימה והכניע את איבגי. 1:2 לכפר סבא.

דקה 82 - כדור עונשין מגיע לפאפו בתוך הרחבה, מטרים ספורים מאוהד כהן, אבל פאפו בעט היישר לגופו של השוער והחמיץ הזדמנות נוחה.

דקה 84 - רוביל סרסור קיבל כדור נפלא ברחבה, ושלח בעיטה מסובבת, שחמקה ליד הקורה.

דקה 89 - גול! כדור קרן של כפיר אדרי הגיע לראשו של רוביל סרסור, שנגח בעוצמה פנימה. 2:2.

הרכבי הקבוצות:
הפועל כפר סבא: אבי איבגי, אייל משומר, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעוזה אבו בקרי, בן לוז (ולנטין תאודוריקה, 86), שלו מנשה, אבי כנפו (אבי תקוה, 75), סמואל יבואה.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, קובי גנון, איסמעיל אעמר, מוראד מגמאדוב, נאור פסר, סולי צמח, אנדריי קלדיירה, סלים טועמה, שי דוד (כפיר אדרי, 55), פטריק סופו, רוביל סרסור.

אוחנה: "נקווה שנצרת עילית יפסידו לחיפה"

מאמן הפועל כפר סבא אלי אוחנה נשמע מאוד מאוכזב בסיום המשחק: "כואב לי מאוד שהחמצנו את המצבים שהגענו אליהם, ובסוף שילמנו על זה. הם לא סיכנו את השער, ובסוף הם השוו רק מטעויות שלנו. השחקנים עשו מאמץ גדול, ובסוף אנחנו רק עם נקודה אחת, נקווה שנצרת עילית לא תעשה כלום מול מכבי חיפה. לא הגיעה לפתח תקוה הנקודה, הגיע להם להפסיד. למרות שהם לא משחקים על כלום, הם באו ונלחמו ומגיע להם על זה כל הכבוד, אבל לא על היכולת שלהם. הגיע להם להפסיד 0:5".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully