וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א העניקה האליפות לחיפה

22.4.2006 / 17:21

הפועל ת"א הובילה מהדקה ה-45 על אשדוד משער של יבוריאן, אבל שריקי השווה בדקה ה-90. האדומים מאבדים נקודות, מכבי חיפה אלופה

הבשורה היחידה שיצאה מהמשחק בין הפועל ת"א ומ.ס אשדוד היא האליפות השלישית ברציפות של מכבי חיפה. ה-1:1 שעשתה השניה בטבלה שולח את רוני לוי ויעקב שחר לחגוג עוד לפני שקבוצתם עלתה על הדשא.

הפועל ת"א נתנה עוד משחק לא משכנע, וכמעט לקחה שוב את כל הקופה. יבוריאן העלה את האדומים ליתרון בדקה ה-45, וכשהיה נדמה שהדרך אל המקום השני סלולה, הגיע שריקי בדקה ה-90, עשה צדק במשחק וקבע שוויון.

להפועל ת"א עוד מפגש אחד בנצרת עילית, ושני משחקים מול הפתח תקוואיות. למרות שבית"ר נושפת בעורפה, הנקודה מול אשדוד יכולה להספיק למקום שני. אבל בשביל לעשות את זה בצורה חלקה, הקבוצה של קשטן חייבת להתחיל לשחק יותר טוב.

מהלך המשחק

דקה 9: דוד רביבו מתנהל מ-30 מטר ובועט מ-25 מטר, אבל אלימלך הודף החוצה.

דקה 3: אוחיון מגביה מימין בנגיעה, ושריקי נוגח חלש למרכז השער. אלימלך לא מתקשה לקלוט.

דקה 33: כדור גבוה מגיע לבאדיר ברחבה, אבל הקשר מחליט לנסות ליירט לוויין ריגול, ושולח את הכדור לגבהים חדשים.

דקה 45: גול! כמו כל המשחק המנומנם הזה, גם השער היה מפוהק משהו. אנטבי הגביה ולפני שאג'יי החליט מה לעשות בנידון, יבוריאן המשיך פנימה, 0:1 הפועל ת"א.

דקה 51: יבוריאן הוביל כדור ומוצא את ברדה מול אג'י, אבל החלוץ בועט חלש החוצה.

דקה 79: ברדה חדר לרחבה מימין ומצא את לוסקי, שבעט כדור שנהדף בדרכו לשער.

דקה 90: גול! חאבי גונזאלס התנהל באגף ימין, ומסר רוחב מצוין להולצמן שבעט כדור שפגע באלימלך. שריקי הגיע מאחור ובעט את הריבאונד פנימה, 1:1.

הרכבים:

הפועל תל אביב: שביט אלימלך; ג'ון פנסטיל, טל חן, שמעון גרשון (אסי דומב 54), יגאל אנטבי; שי אבוטבול, וואליד באדיר, גילי ורמוט (יקיר לוסקי 75), ברוך דגו; אליניב ברדה, איליה יבוריאן (עומר פרץ 62).

מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי; אמיר אלקריף, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, מאור פרץ; יוסי אופיר (חאבי גונזאלס 70), משה אוחיון (שי הולצמן 54), בלסינג קאקו, דוד רביבו; יניב עזרן (עמנואל אוביידה 46), עידן שריקי.

קשטן: משחק רע מאוד

דרור קשטן: "שום דבר לא עבד. משחק רע מאוד, משחק שני שאנחנו לא טובים. יש ירידת מתח כתוצאה מזה שהבטחנו מקום באירופה אבל זה לא מצדיק חוסר אחריות כזה. במיוחד בדקה האחרונה שניסינו להתחכם וקיבלנו שער. המשחק לא היה טוב והתיקו משקף. הפועל ת"א צריכה להתמודד על המקום השני והיא תעשה את זה עד הסוף. למרות המקום באירופה, המטרה שלנו היא המקום השני. אני חושב שמכבי חיפה זכתה באליפות כבר אחרי 15-16 מחזורים. זו אליפות שלישית ברציפות, הישג בלתי רגיל וצריך לברך אותם על כך".

יוסי מזרחי: "אני חושב שהנקודה היא יותר ממוצדקת. שלטנו בחצי הראשון ללא עוררין וקיבלנו גול בדקה הכי גרועה. במחצית השניה הגענו לשניים שלושה מצבים ואני שמח מאוד שכבשנו. אי אפשר עדיין לסכם את העונה. אנחנו קבוצה יותר מדי טובה בשביל להיקלע לתחתית. אחרי שהישוונו בדקה ה-90 אני מרוצה. יש לי את התכניות שלי מוקדם מאוד לדבר עליהם. אנחנו צריכים להיות חזקים בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully