וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך הדאבל

22.4.2006 / 21:10

ליברפול ניצחה את צ'לסי 1:2 בחצי גמר הגביע וסיימה למוריניו את החלום. ארסנל וטוטנהאם נפרדו ב-1:1 בקרב על המקום הרביעי

המחזור ה-36 בליגה האנגלית נפתח ביום (שבת), כשנותרו רק שלושה לסיום העונה. במוקד עמד הדרבי הצפון לונדוני האחרון שהתקיים בהייבורי, בין ארסנל לטוטנהאם, שנלחמות ראש בראש על המקום הרביעי ממנו מגיעים לליגת האלופות.

מלבד משחקי הליגה, התקיים משחק ענק נוסף בו גברה בחצי גמר הגביע האנגלי ליברפול על צ'לסי והבטיחה הופעה מספר 13 בגמר.

ארסנל - טוטנהאם 1:1

ארסנל היתה מרוחקת לפני המשחק 4 נקודות מטוטנהאם, וידעה שניצחון יקרב אותה למקום הרביעי, ממנו מגיעים לליגת האלופות. ארסן ונגר נתן מנוחה לתיירי הנרי, ססק פבריגאס ואלכסנדר חלב לקראת הגומלין מול ויאריאל ביום שלישי, וראה את רובי קין מעלה את התרנגולים ליתרון בדקה ה-65. שני שחקנים של ארסנל שכבו פצועים בשדה, אבל טוטנהאם החליטה להמשיך לשחק, ודאווידס קיבל כדור בתוך הרחבה, שלח רוחב לרובי קין החופשי, והאירי גילגל פנימה את ה-0:1.

ההתנהלות של טוטנהאם הרתיחה את ארסן ונגר על הקו, שכמעט והתקוטט עם מאמן טוטנהאם, מרטין יול. פבריגאס והנרי נכנסו כמחליפים והתחילו להניע את ארסנל. השוויון הגיע בדקה ה-83. אדבאיור שעט באגף הימני, איבד את הכדור, חטף אותו מחדש, ומצא את הנרי ברחבה. החלוץ המצוין בטאץ' עדין השכין את הכדור בפינה הרחוקה.

ארסנל עדיין מפגרת ב-4 נקודות אחרי התרנגולים, אבל יש לה משחק יותר ביד. המאבק על המקום הרביעי עדיין פתוח.

צ'לסי - ליברפול 2:1

אחרי שני ניצחונות של צ'לסי בליגה, ועוד שניים שהסתיימו בתיקו, הצליחה סוף סוף ליברפול לנצח את המיליונרים העונה, ואין מעמד יותר מתוק לעשות זאת מבחצי גמר הגביע באולד טראפורד.

בדקה ה-21 מצאה ליברפול את הרשת בפעם הראשונה. ג'ון ארנה ריסה הנורווגי מצא את הרווח בחומה, והשחיל כדור מ-20 מטר לתוך השער. קודוצ'יני, שהחליף בין הקורות את צ'ך הפצוע, יכל רק להביט בכדור. את המחצית השניה פתחה צ'לסי לא טוב. הרחקה רעה של ויליאם גאלאס הסתיימה בדקה ה-63 ברגליים של לואיס גארסיה, שעשה 0:2 גדול.

ריסה, בטעות משלו, עזר לצ'לסי רק לצמק את התוצאה, כשדרוגבה ניצל הרחקה גרועה שלו וכבש בדקה ה-70. לג'ו קול היתה הזדמנות ענקית להשוות, אבל הוא בדקה ה-90 מחמישה מטרים את הכדור מעל השער. למוריניו הלך הדאבל, וליברפול תחכה למנצחת בחצי הגמר השני שיערך ביום ראשון, בין ווסטהאם ומידלסבורו.

שאר המשחקים

בולטון - צ'רלטון 1:4

בולטון שיפרה את סיכויה להגיע לאופ"א אחרי ניצחון משכנע בריבוק סטדיום. טל בן חיים חזר מהרחקה היישר להרכב הראשון.

רידקרדו ואז טה העלה את הוונדררס ליתרון אחרי 14 דקות, קווין דייויס כבש מקרוב בדקה ה-21. בדקה ה-31 זה כבר היה 0:3 כשבורגטי המקסיקני מצא את הרשת. פנדל של דארן בנט אחרי עבירה של טל בן חיים ברחבה, צימק את התוצאה, לפני שדייויס השלים צמד בדקה ה-90.

ניוקאסל - ווסט ברומיץ' 0:3

ניוקאסל תקעה עוד מסמר בארון של ווסט ברום בדרך לליגה הראשונה. סולאנו 30, וצמד של אמאובי בפנדל בדקה ה-40 ועוד אחד בדקה ה-90, החזירו קצת את החיוך לאוהדי המגפייז שהתבשרו השבוע על פרישתו של אלן שירר ממשחק.

פורטסמות' - סנדרלנד 1:2

פומפי ניצלה את התיקו של ברמינגהאם בשביל לעלות מעל לקו האדום, למרות שהתקשתה מאוד מול סנדרלנד מהמקום האחרון. טומי מילר העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-70, אבל שוויון של טודרוב בדקה ה-73, ופנדל של מתיו טיילור בדקה ה-88 השלימו מהפך.

אברטון - ברמינגהאם 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully